رواية جرووح @roay_grooh
محررة ذهبية
شوفو ايش صرلى فى سوق الحجاز اليوم فى مكه
صباح الخير كيف مامسيتو انا اليوم يومى زى الزفت والمصايب تنهال من كل جهه حسبي الله ونعم الوكيل اليوم رحت سوق الحجاز فى مكه مع بنتى دخلت محل سرجنت ميجور وكانت معايا دخلنا صارت تبكى تبغا تنزل الالعاب شويه التفت اشوف البنت ماهى فيه المهم قلبت الدنيا والمول بكبره مالقيت البنت كانو الى انشقت الارض وبلعتها المهم بعد ساعه وانا منهاره اشوف بنتى محل ماكنت اول لوحده وتفرك فى يدينها تخيلو انسرق دهبها من يدها بناجرها جديده وكنت دايم اطلعها بس المره دى والله ماخرجتها وراح عن بالى انهرت لانو ابوها جابها ومايعرفو القدر والى يقهر كل ماتنفرج تتسك مره تانيا انا فين والمصايب من كل حدب وصوب ضربتها الحماره لانها خرجت وتفهم وتتكلم ليه تخرج منى وتنفلت المهم بلغت ابوها صار يقولى كدا راحت فين كنتى انتى لمن ترووحى السوق يصير ماعندك عيون انتى وانتى المهم انقهرت قلتلو اذا انا الغلط حملتنى هو وانت متحمل معايا ليه ماتنزل معانا كل مره رحنا سوق ولا ملاهى لوحدنا ليه ماترووح معانا ايش معنا احنا كل رجال مع اهليهم انتى الى عيونك ماتقفل ليه مارحت وصار يقولى ماعندك عقل اهمل كل الحريم ترووح السوق لوحدها وتكون منتبها لعيالها وانتى كل يوم من سوق لسوق متفلته انا هنا انقهرت وانهرت لانو رفع صوته ومد يده وصار يقول انتى فالحه فى الصياح المهم رجعنا البيت وكلمه منه ومنى الين مد يده 4 مرات انا مانى حرمه انا ماعندى عقل وعيون انت ماتهتم ولا اهمك فى نظرك اخص النساء صار يقول ايوه اخص النساء انتى مجنونه وماعندك عقل وحلفت فى البنت لاضربها لو على طلاقى وصار يقولى ان شاء الله حاخد بنتى واهتم فيها وراح اطلقك قلتله طلق انا طفشت وقرفت فوق الى فيا وخلاص وصلت معايا وراح اتطلق واسيب البنت له لانو محد يستحمل بنتى حتى هو ومع ذاللك كل الالقاب قالى هيا انا مجنونه خلاص اسيب البنت للعاقليين ولو والى نظره مايقفل حسبي الله ونعم الوكيل فى الى سرق دهب بنتى الله يحرق قلبها ويخرب بيتها رجل كان او امراءه الله يبلاها بمصايب الدنيا والاخره الله يحرق قلبها فى اعز ماتمللك وفى عيالها وحبايبها ويرووحو من عينهم حسبيى الله فيلى كان بسببها راح اتطلق من زوجى الله يشيب راسها من الهموم ويحرمها العافيه ولذه النوم ويحرمها الرزق وبركه المال الله يشل اركانها ويشل يده وارجلها حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل كل ماتفرج من هنا تغلق من هنا دورت رزقى لاكن الى يدور الحرام دواره ماغلطن ولا رشينا ولا زنينا ولا سرقنا والحال اردى والى يدور متفتحه له من كل الجهات الله يستر ويعوضنى خير اللهم اجرنى فى مصيبتى واخلفلى خير منها وسهل طلاقى حسبي الله وكفى
64
35K
يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.
عروسة شهر عشرة
•
نفس الموقف هذا صار لي وانا صغيرة كنت بالملاهي مع امي جت حرمة قالت لي كيفك ياحلوة وانا مهبولة احسبها طيوبة واثاريها تبي تسرقني كان عمري وقتها حوالي 6 سنوات بعدها خرعتني صرخت علي وخلعت اسورتي الذهب وهربت حسبي الله عليها والله يعوضك و يحفظ بنتك .
اهم شيء البنت ما صار ها الشيء والباقي يتعوض ومهما كانت خسارة المال وسوء الاوضاع الماديه مو مثل خسارة الابناء
فالمفروض ركزتو على هالنقطه بدل ما يلعب فيكم الشيطان ويوسع الامر الى اشيء اخرى بغت تتسبب في الطلاق
فالمفروض ركزتو على هالنقطه بدل ما يلعب فيكم الشيطان ويوسع الامر الى اشيء اخرى بغت تتسبب في الطلاق
بساط الريح :اهم شيء البنت ما صار ها الشيء والباقي يتعوض ومهما كانت خسارة المال وسوء الاوضاع الماديه مو مثل خسارة الابناء فالمفروض ركزتو على هالنقطه بدل ما يلعب فيكم الشيطان ويوسع الامر الى اشيء اخرى بغت تتسبب في الطلاقاهم شيء البنت ما صار ها الشيء والباقي يتعوض ومهما كانت خسارة المال وسوء الاوضاع الماديه مو مثل...
فووشيا
•
الله يعوضك ياربي
وحاولي تهدي مع زوجك وان شالله ربي يفرجها عليكي وماتتطلقي
انا انسرقت بناجري وانا ع مدخل عمارتنا
قلي انو صاحب بابا وقعد يهرج معايا ويسحب في البناجر
الله لايسامحو
وحاولي تهدي مع زوجك وان شالله ربي يفرجها عليكي وماتتطلقي
انا انسرقت بناجري وانا ع مدخل عمارتنا
قلي انو صاحب بابا وقعد يهرج معايا ويسحب في البناجر
الله لايسامحو
الصفحة الأخيرة