مامت جووجوو
مامت جووجوو
مرحبا يا دكتوره

انا بنتي عمرها سنه عندها زكمه صارلها 3 اسابيع
ومسخنه صارلها اسبوع ونص
وعندها التهاب شديد في الحلق مع صديد صارلها اسبوع

بتاخذ ابر مضاد لمدة ثلاثه ايام بس مازالت حلقها ملتهب
المشكله انها جداااا مزكمه خصوصا وقت النوم انفها بينسد تماما وكل ما تتنفس من انفها ماتقدر وتصحى تبكي كل خمس دقايق وطول الليل على هذا الحال ماتنما كويس بسبب عدم القدره على التنفس
استخدمت بخاخ ملحي بس ماسوا اي شي مازال انفها مسدود وبرجع ابخ لها كل نص ساعه ومازال مسدود

ياليت تنصحيني بعلاج كويس للزكمه و احتقان الانف

والسخونه صارلها اسبوع ونص مستمررررره بعطيها خافض حراره بتنزل حرارتها بس كم ساعه وترجع 40 و احيان 41 ونص وامس وصلت 42

مو عارفه ايش سبب استمرار السخونه
دموع في نهر الحياة
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ازيك دكتورة يارب تكوني بالف خير بقول لحضرتك الدكتور كتب لابني كالسيوم بيديكال 5 سم في اليوم ماشي عليه بقاله شهرين ودلوقتي هو بدا الشهر العاشر بقاله يومين ولسه مسننش بيحبي بس لورا مش بيعرف يطلع لقدام بيحاول يشد في اي حاجة علشان يقف وساعات بحطه في الماشيه بيلاغي بالكلام ماما وبابا واغا بس مش دايما هل هو كده متاخر ولو في حاجة اقوي من البيديكال تساعده علي التسنين لان طول الوقت بيعض اوي علي اي حاجة وبيريل جامد اوي واسفه للاطاله وشكرا لحضرتك
ام تالا المالكي
حسناء المدينة لاتقلقى مع الوقت يتحسن الوضع واستمرى فى المتابعة مع الطبيب
حسناء المدينة لاتقلقى مع الوقت يتحسن الوضع واستمرى فى المتابعة مع الطبيب
انا منعتها من الزبادي( الروب) واللبن والجبن وبعد كذا ماجاها اسهال لان كل مااكلت منه جاها اسهااال الله يكرمك ايش رايك؟؟ وايش السبب؟؟
جامعية عن بعد
جامعية عن بعد
السلام عليكم
لو سمحتي يادكتوره
ابني عمره شهر عنده اسهال ف كل مايرضع يعملها ومع كل غازات يطلع براز
يرضع طبيعي ورضعه وحده صناعي رونا لاك
salamaaaaa
salamaaaaa
سلام عليكم
انا عندي بنت 4شهور وزنها 5كيلو واايد صغيره
يوم مولوده وزنها 2.900 واعطيها فقط رضاعه طبيعيه
انا ابغي اعطيها اكل بس ماعرف شو ابدا معها