الدانة 555
تسلمي لي علي ذوقك وردك عليا يا قمررررر
وانا سمعت انهم غيروه لكشك لانهم بيغيرو ديكورات المحل
يعني مجرد حاجة مؤقتة
وبالنسبة ل نزيه
يعني هو معروف في طريق سلوي .. والا المحل ليه اسم تاني؟؟؟
اصل انا عايزا سيرييوم كريستال وقالو لي عند نزيه..ياتري كده صحيح؟؟
eaststar
يابختك
بس انتي مش عارفا العنوان؟؟؟
انشاءالله اقدر افيدج ، اختي مكياجي تلقينة في الستي سنتر
في كشك اي في الوسط مقابل كارفور ماعندهم محل وانا
ماادري ليش شالوا المحل وحاطوا في ( كشك ) المهم
اما عن نزية بتلقينة في طريق سلوى ، اما كارولاين
بتلقينة في محل ( قنطار ) في مجمع ( البستان ) في
منطقة السد، اما عن الاخت اللي تقول ان كارولاين
في باريس غاليري انا اول مرة اسمع ان يبيعونة
هناك!!!!!
أختك/ الدانة