الدانة5555
الدانة5555
انا اعرفه بس مادله هههههههههه لابغيت شي طرشت السايق :)
انا اعرفه بس مادله هههههههههه لابغيت شي طرشت السايق :)
مرحبا اختي مصراووية !!! :26:

انشاءالله اقدر افيدج ، اختي مكياجي تلقينة في الستي سنتر

في كشك اي في الوسط مقابل كارفور ماعندهم محل وانا

ماادري ليش شالوا المحل وحاطوا في ( كشك ) المهم

اما عن نزية بتلقينة في طريق سلوى ، اما كارولاين

بتلقينة في محل ( قنطار ) في مجمع ( البستان ) في

منطقة السد، اما عن الاخت اللي تقول ان كارولاين

في باريس غاليري انا اول مرة اسمع ان يبيعونة

هناك!!!!!

أختك/ الدانة
مصرااوية
مصرااوية
الدانة 555

تسلمي لي علي ذوقك وردك عليا يا قمررررر

وانا سمعت انهم غيروه لكشك لانهم بيغيرو ديكورات المحل
يعني مجرد حاجة مؤقتة

وبالنسبة ل نزيه

يعني هو معروف في طريق سلوي .. والا المحل ليه اسم تاني؟؟؟

اصل انا عايزا سيرييوم كريستال وقالو لي عند نزيه..ياتري كده صحيح؟؟



eaststar

يابختك
بس انتي مش عارفا العنوان؟؟؟
مثايل95
مثايل95
النزيه
لما تكوني جايه من اشارات رمادا رايحه جهت الجسر، تعدين مكتبة جرير ومشي على مهلك علشان ماتطوفيه... هو بعد المكتبة تقريبا (شركة النزيه )