ندى نادر
ندى نادر
الام الموظفه او اللي تخطط على وظيفه لازم تدخل الصناعي من البدايه البنت رافضه الرضاعه مش الحليب فماله داعي تغيرين الحليب خذي رضاعه تشبه صدر الام زي تومي او ايفنت واشوي اشوي راح تتعود اكيد راح ترفض لانها ٥ شهور متعوده عليك انا استخدم نوفلاك ممتاز
الام الموظفه او اللي تخطط على وظيفه لازم تدخل الصناعي من البدايه البنت رافضه الرضاعه مش الحليب...
مشكوره ع الرد
بح اجيب لها رضاعه تومي لان ايفنت رفضتها