تجربتي في السمنة والنحافة (الجزء التاني)

علاج السمنة والنحافة

مساء الخير يا قمرات.. اسفة اني طولت عليكو.. حأواصل كتابة تجربتي ان شاء الله وحأقولوكو ان شاء الله على تجربتي مع السمنة وتخسيس وزني..
بعد ما وصلت لوزني المثالي واتجوزت وحملت وزني كان عمال يزيد اوووي وشكلي بقى وحش خااالص.. بس جوزي كان بيصبرني ان دا بسبب الحمل واني بعد ما اخلف وزني حيرجع زي ماكان.. اصل نسيت اقولوكو ان الحاجة دي وراثة عندنا.. البنت قبل الجواز بتكون نحييييفة اووي بس اول ما تتجوز وتخلف بتنفجر 😂😂 وماما كانت بتقولي اوعى تحاولي تزيدي وزنك لانك بعد الحواز حتتنفخي بس مين سمع.. المهم شهور الحمل خلصت ونورهان بنتي حبيبتي شرفت 😍😍😍 ووزني لسه عمااال يزيد 😲😲لاننا نقلنا السعودية اصل جوزي اشتغل هناك وبقيت لوحدي وبعيدة عن اهلي وطول اليوم قاعدة لوحدي في الشقة مع نورهان ف الحاجة دي اثرت في نفسيتي وبقيت باكل طول اليوم
وجوزي بقى مش عاجبو جسمي هو كان بيحاول يخبي بس كان واااضح جدددا.. وانا بقى نفسنت وكرهت شكلي جددا وثقتي بنفسي ضاااعت 😭😭😭😭 وبعد ما نورهان كبرت شوية قولت لااازم احل الموضوع دا جوزي حيضيع مني.. روحت عاملة رجيم وبقيت باكل خس وجزر لما قربت ابقى ارنب 😂😂😂وبقف نهاية الشهر على الميزان وهو كيلو واااااحد بس اللي بخسره ما بيزدش ابددا بعد كل التعب والحرمان اللي عشته 😭😭.. وبحبط جدددا طبعا.. والايام بتمر وكرشي عمال تكبر ووزني بيزيد وبجرب كل حاجة بتيجي في ايدي وما فيش فايدة..
ومرة وانا بدور في القروبات لقيت عنوان لمنتج تخسيس لشركة امريكية.. والبنت اللي بتسوق كانت ناشرة تجارب هايلة عنه وبتقول عنه كلااام رهييب.. بس السعر 😲يا نهااااار ابيض غااالي اووووووي.. ف قولت مستحيل اني اشتري حاجة بالسعر دا.. بس بقيت كل ما اخش في القروبات بلاقي اعلان عنه وتجارب بقى وكلام مغري الصراحة ف روحت مكلمة احمد (جوزي) وقالي حأديكي الفلوس تشتريه 😲.. آه اصلو كان متدايق من شكل جسمي.. ف روحت كلمت البنت بسرررعة اصل ما صدقت وجبته وبقيت ادعي انو يجيب نتيجة كويسة.. وبديت استخدمه وكمان اتشحعت وبقيت اعمل رياضة عشان اشد جسمي.. وايه يا بنات 😍😍😍 وزني نقص من اول اسبوع وبعد شهر وقفت في الميزان وشفت العجب 😍😍😍😍 وزني نقص12 كيلو 😲😲 والفرحة ماساعتنيش بقى ❤️❤️.. وجوزي اتبسط بقى.. صحيح ان وزني ما رجعش زي ما م كان قبل الجواز واني محتاحة اخس 8 كيلو كمان عشان اصل لوزني المثالي.. بس بجد فرق في شكلي اوووي واداني دافع اني اواصل رجيم ورياضة لحدي ما اخس 8 كيلو كمان.. حتقولولي اشتري واحد تاني يخسسك ال8 كيلو حأقولوكو مش حأقدر ادفع تاني الفلوس دي كللها 😂😂 بس حأواصل ان شاء الله رياضة ورجيم..
وب كدا موضوعي اكتمل ان شاء الله تكونو استفدتو ولو في اي استفسارانا موجودة
وصلى الله على سيدنا محمد
4
916

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

سومي وبس
سومي وبس
ماشاء الله تبارك الرحمن


حلو كثير عقبال تخسري ال8 البقيه وتصيري أجمل رشيقه
وفاء مختار
وفاء مختار
ماشاء الله تبارك الرحمن حلو كثير عقبال تخسري ال8 البقيه وتصيري أجمل رشيقه
ماشاء الله تبارك الرحمن حلو كثير عقبال تخسري ال8 البقيه وتصيري أجمل رشيقه
تسلميلي حبيبتي على مرورك الجميل ❤️❤️
Days عَــامِي 💜..
Days عَــامِي 💜..
{ تبارك الرحمن بتوفيق عزيزتي 💜 } ..
عسولة الجنوب2009
عسولة الجنوب2009
ماشاء الله
بس كانو اعلان للمنتج😂