noonany

noonany @noonany

عضوة جديدة

عاوزة ترجعى شباب بشرتك لاتجاعيد ولا نمش ولا هالات سوداء ولا سمار ولا آثار حب شباب؟

العناية بالبشرة

لو كنتم شوفتونى من 4 شهور ماكنتوش هتصدفوا ان هى دى نفسها نفس الشخص. عملت شوية رجيم وعيوب بشرتى ازدادت سوء وحاجات ماكانتش موجودة ظهرت.خطوط وتجاعيد وهالات سوداء واسمرار وبقع فى الجلد وخصوصا ان سنى فوق الاربعين وانهرت لأنى ماعرفتش ارجع بشرتى على الأقل زى ماكانت برغم انى استعملت انواغ غالية من الكريمات المشهورة اللى بيعملوا عليها اعلانات فى التليفزيون ولم تفلح. والحمد لله زميلتى أخبرتنى عن ماسك الزيت المغربى واللى له مفعول ساحر لكل مشاكل البشرة بدون مبالغة.عرفتنى على سيدة اعمال بتجيب الماسكات دى من المغرب ومن الهند ومكونة من زيوت طبيعية تماما.اشتريت منها 20 ملى واستعملتهم 3 شهور والنتيجة روعة روعة.والله بشرتى بقت ناعمة ومشدودة وبيضاء وكل البقع والنمش اختفى وتكاد تكون الخطوط والتجاعيد اختفت حتى القديمة منها ووجهى أصبح كله نضاره.والهالات السودا خف لونها بنسبة كبيرة جدا . وقررت انى لا أتوقف ابدا عن استعماله وانا عرضته على معمل تحاليل وأثبت لى أنه كله زيوت طبيعية وليس فيه اى مواد صناعية.ولكن بعض الزيوت نوعها نادروتأتى من أماكن فى جنوب أفريقيا.دلوقت مافى أحد يشوفنى الا ويقول لى ان بشرتك خطيرة وكلها شباب حاسة انى رجعت 10 سنوات وزيادة حتى أقاربى من الشباب استعملوه لعلاج اثار حب الشباب وسبحان الله ظهرت نتيجته بعد ثلاث ايام والله معجزة .وسبحان الله العظيم والحمد لله أن جعل لكل داء دواء
**********************************************************************************
وهذا هو البروشور اللى اخذته لما اشتريت العبوة بس على فكرة هو لايباع فى المحلات أو الصيدليات

قناع الشباب المغربى

*****************




هو ماسك له مفعول ساحر على البشرة وخصوصا الأجزاء المعرضة للعوامل الجوية كالوجه والرقبة والأيدى وهو تركيبة زيوت طبيعية مستخلصة من أندر أنواع الزيوت الهندية والأفريقية وهو من أسرار الطب الشعبى المغربى . وكانت ملكات الفراعنة يعتبرونه سر من أسرار جمالهن وسر شباب بشرتهن برغم بلوغهن سن الشيخوخة .هذا القناع مفيد ايضا للبشرة الدهنية.احد علماء الآثار الفرنسيين اكتشف سر هذة التركيبة فى بشرة مومياء الملكة كيلوباترا ووجدها متقاربة تماما مع خلطات مخصوصة لدى الأطباء والعشابين المغاربة والذين لديهم الكثير والكثير من أسرار هذة المهنة.
هذة التركيبة مكونة من سبع أنواع من الزيوت ولها فوائد عديدة جدا ومنها :

1- محاربة التجاعيد بعد ظهورها وقبل ظهورها حيث يؤخر ظهورها بشكل ملحوظ مع الاستعمال بشكل منتظم وخصوصا تجاعيد ماحول العينين والرقبة والجبهة وحول الفم والرقبة واليدين.ستلاحظين نتيجة ملحوظة على التجاعيد بعد الشهر الأول.
2- إزالة الهالات السوداء تحت العينين .
3- تبييض البشرة بشكل رائع وطبيعي بدون أي مواد صناعية على الإطلاق وتبييض المناطق الحساسة .
4- تنعيم البشرة بشكل ملحوظ من أول يوم للاستعمال.
5- إزالة النمش والكلف وبقع الجلد بكل أنواعها وأسبابها وإعطاء البشرة لون وردى جميل.
6- إعطاء البشرة لون واحد متجانس وصافى.
7- علاج جفاف البشرة الناتج عن اى أسباب.
8- تطويل الرموش .
9- علاج أثار حب الشباب وبناء الأنسجة التالفة .
10- إمداد البشرة بالكولاجين المسؤل عن شباب البشرة .
11- زيادة الدورة الدموية للبشرة وتغذيتها بشكل طبيعى .
12- شد البشرة ومحاربة خطوط التجاعيد .
العبوة تكفى لعدة أشهر من الاستعمال المنتظم المتواصل. ولوحظ أن عمل سنفرة للوجه أو غسيل الوجه بليفة ناعمة مرة كل اسبوع يزيد من ضياء الوجة وازالة الجلد الميت وتنظيف المسام لأقصى استفادة من الماسك .
وللحصول على أفضل النتائج والتى سيلاحظها من حولك بعد أربع أسابيع من للإستعمال ننصحك بغسيل الوجه ثم قومى بعمل حمام بخار للوجه لمدة دقيقتين وبعد تجفيف الوجة يدلك لمدة دقيقتين من أسفل لأعلى بكمية مناسبة من الزيوت ويراعى التدليك برفق لمنطقة العينين يترك على الوجه لمدة ساعة على الأقل ثم يجفف بالفوطة لتتركى بقايا الزيت على وجهك حتى الصباح ومن الممكن أن تغسليه بماء بارد. يمكنك أن تضعى القناع فى اى وقت من اليوم ولكن أفضل النتائج تكون مساء .استعمليه يوميا فى الشهر الأول ثم يوم بعد يوم من الشهر الثانى لمدة ساعتين .


ملحوظة : يراعى رج العبوة قبل الاستعمال حتى تختلط كل الزيوت ببعضها
***********************************************************************************
على فكرة ماسك الزيت دة متوفر بس فى اسكندرية دة على حسب علمى وكمان لايباع فى المحلات . سيدة الأعمال دى لها مندوبين بيوزعوا الماسك دة على مراكز التجميل الكبيرة .وهو مالوش اسم تجارى هى بتستورده فى عبوات ضخمة حتى موضوع العبوات الصغيرة دى بتعملها مجاملة للمندوبين والأصدقاء .بنحجزه من المندوبة وبعد فترة لما توصل الشحنة بناخده. اتمنى ان كل ستات اسكندرية يشوفوا مشاركتى دى ويستفيدوا منها. وربنا يوفقكوا

*******************************************************************************************************************
لقد قمت بهذا التعديل على الموضوع بعد ما تذكرت انى رايحة ان شاء الله عمرة فى شهر 6 يعنى ممكن اوصل لكم العبوات فى مكة او المدينة يابنات السعودية او اى سيدة هتكون هناك فى ذلك الوقت .
14
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

noonany
noonany
ايه رأيكم فى الموضوع؟
جريحة لاني صريحة
مشكوووووووووووووورة
جريحة لاني صريحة
مشكوووووووووووووورة الله يعطيك العافية
ندى الروح 66
ندى الروح 66
كيف نستفيد منه اذا مهوا موجود في اللملكة

مشكورة اختي
ام ود1
ام ود1