ام شهاب1
ام شهاب1
ربنا يكرمكم ويتقبل دعائكم ويفرجها من عنده يارب عاجلا ليس اجلا علشان خاطر ماما

نيرفانا بصي في حاجه اسمها مصنع تحليه بيبقى 3 فلاتر في بعض وبيشتغل بالكهربا كان عندنا في بيت والدى ممتاز بيقضي على اى بيكتريا او شوائب هوا بحوالى 1000 جنيه
وعندى في بيتى فلتر عادى ده بستخدمه للطبخ والشاي بس كان بحدود 300 جنيه تقريبا
عطر الشموع
عطر الشموع
مساء الخير يا قمراااااااااااااات


اخيرا ماما زوزو ست الكل وصلت
واله وحشتينييييييييييييييييي و نفسي اطمن عليكي يا ماما
و مش عايزين مشاركات سريعه احنا عايزيين اراء في كل شئ و اي شئ
انت كنز ماشاء الله لا قوه الا بالله


روني
سلامتك يا جميل و بجد بلاااااااااااااااش ماء الحنفيه ده خااااالص
عشان كمان ابنك ميستحملش
والله دانا دكتور يوسف او حاجه يقولهالي اوعي تكوني بتشربيه ماء من الحنفيه


ميرو
يا حبيبتي ليه كدا بس؟؟؟؟تضيعي مجهود شهر كااااااااااااااامل؟؟؟؟
يا امي طنشي تعيشي و تنتعشي
و كلهم كدا و انت نفسك لو مشغوله هتلاقي نفسك مش فاكره حتى ترني
اهدي كدا و بكره ان شاء الله ويك اند ظبطي الموضوع تاني
و ربنا يهديلك الامور

ام يوسف
ازيك يا قمرايه عامله ايه؟؟؟ايه اخبار ام مريم؟؟؟

انوووووووووووووس
حبيبه قلبي اخباراتك ايه يا قمرايه و ايه اخبار النوم؟؟
يا بنتي النوم ده مشكله حياتي لاني انا اللي بحب السهر جداااااااااااا و بجد لو نمت بدري شويه بصحى
في النص و كاني نايمه الظهر هههههه


كهرمانه
بصي يا جميل اعتقد ان تاثير البن هو الاقوى لاني كنت مجرباه قبل كدا على جسمي
و عملت بيه اسكرب و الصراحه كان بيخليني نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعمه نعومه بلا حدود
فانت جربي بن و عسل و زيت زيتون و قوليلي ايه الاخبار؟؟
بس قوليلي انت اكيد استعملتي ثمره الموز مش القشره؟؟
هو بيني و بينك انا عشان كدا بطلت استعمل الخلطه دي بعد الجواز لاني انا اللي هيطلع
روحي في التنظيف

ام سوسو
حبيبتي انا شفت سؤالك عن يوسف ربنا يخليكي بس انا متعوده تسالي عليا كل يوم
و بصراحه بقلق لما مش تسالي
عموما وا يهمك


حبيبه
انا عماله بلف عليكي شويه على المسنجر و شويه هنا انت فيييييييييييييييييييييييين؟؟

باقي البنات مساء الجمال عليكم
3aroos elneel
3aroos elneel
تادو صورة الكريم أهي
um susu
um susu
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيف حالكم اخواتي الغاليات إن شاء الله تكونوا بخير وعافية.

روني: الف سلامة عليك حبيبتي ، بس عن جد بلاش مية الحنفية ، إحنا من بعد السقوط ونشتري الماية المعدنية ، الله يستر الجميع.

نيرفانا: إحنا البراد عندنا عادي بس تبريد وتسخين ونحط فوقة قناني المياه الكبيرة المعدنية.

عروس: تسلمي على وصفة زيت الزيتون .

ام يوسف: خيرها بغيرها إن شاء الله المرة الجاية يكون الجو أحسن.

ميرو: عادي حبيبتي موضوع عدم الإتصال ، لازم نعذرهم .والف سلامة على شيكو.بالنسبة لموضوع إزالة الشعر كنت مرات باستعمل السويت بس دمار وبعدين سمعت حديث الرسول(ص) ، فانا الآن استعمل الشفرة ونوعها (فينوس) وهي نسائية بس بصراحة روعة.

ماما زوزو: الله يخليك طلي علينا اكثر وشاركي أكثر.

عطر: اهلا حبي ، اخبار يويو إن شاء الله احسن.

بوتا: الله يجزيك الخير ، كلامك صح .

كهرمانة: الف سلامة يا قمر.

باقي البنات : إيمان، إيناس، روشانا، رشا، تادو، ام البنات، مي، منى، ام مريم، ام شهاب، سما، بلو روز، مادو، كل البنات الغائبات والحاضرات اسعد الله ايامكم وجعلكم في خير وسعادة.
um susu
um susu
يومياتي:

الحمد لله بس شوية عندي زكام أنا والبنات والدموع تنزل من عيني.

بس طبعا مش اعرف انام في الفراش \، اليوم مسحت الشبابيك \(غرفة الجلوس*) الكثيرة ، والحمد لله اليوم كان مشمس ودافئ جدا وعملت شوربة الخضار المشكلة وكانت روعة. وكان عندنا بواقي اكل كمان.

وعملت ماسك الكاكاو: بصراحة تحفة ، اتمنى تجربوا، وادعوا لأنجي بالبنوتة الحلوة .

حرجع بعدين لان مينا صحيت