توته البطوطه
توته البطوطه
محبه للرسول ......... ربنا يسلمك ويرفع قدرك يا حبيبة قلبى

والبوسه دى لمنونه بس مفيش لام منونه ولا للنونووووووووو هههههههههه

ماشى يا ستى توصل

وتقبل الله دعائك ولكِ بالمثل

ربنا يهدى الكمبيوتر عشان ميحرمناش منك تانى
shaymaa-m
shaymaa-m
مساء الخير يا بنات
باحاول و الله اقرا بس ماشاء الله الكلام كتير و كله جميل
الحمد لله سجى بقت احسن و شكرا لكل اللي سال علينا
باتابع الاخبار من انوج
و باحاول كل ما افوق ادخل بس بجد مش قادرة الاحق ع الكلام و الصفحات ماشاء الله
القرده طبعا مطلعه بوزي و النوم مافيش ههههههههه
اكيد حد ح يقوللي مش كنتي عايزة عيال ههههههههههه اشربي
اديني باشرب
المفروض اروح للدكتورة النهارده علشان جرحي زباله بس مش قادرة
اخبار الجو ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عندنا حر بصورة فظيعة مش عارفه ح نصيف ولا نستنى الحكومه هههههههه
اصل امي ما بتخليناش نصيف الا لما العساكر تصيف ههههههههههههه مسخرة محسساني اني في ابتدائي
سلام
توته البطوطه
توته البطوطه
نسيت يت بنات اقولكم على حاجات تانيه عملتها النهارده

بعد الغدا خرجت انا ومنونه رحت اشتريت حاجات للبيت من ضمن الحاجات الشهريه

ولما رجعنا حميتها وانا كمان اخدت شور دافى كده بس كان ايه على راى البنات عشان جرب الشتاء هههههههههههه

وبعدها دهنت ايديا ورجليا كريم جليسوليد ولبست بيجامه قطن صيفى ........ بجد فرق اوى مع نفسيتى

حسيت انى احسن كتير وانى مبسوطه والحمد لله

وبعدين اتعشينا انا وايمان سندوتشات خفيفه كده وشربنا لبن ونيمتها وجيت لكم جرى ههههههههه

هاااااااااااااااا مين معايا بكره فى تنظيف الحمام والغسيل
shaymaa-m
shaymaa-m
اه صحيح
هي مين يا رجاله ليلى اللي عمالين تحكوا عنها دي حد يديني ملخص كده في السريع المريع
الا اختكوا عامله زي الاطرش في الزفه
المهم بقى
الاخت العزيزة ميرو
ههههههههه يا بنتي مستنيه سعاده الباشمهندسين الدكاترة يتصل يتطمن عليكي
هههههههههههههههه
و الله العظيم زي ما البنات قالو لك حسب الشخصية
زوجي العزيز كل ما اتخانق معاه و اقولله طب اطمن عليا يقوللي هو انتي ح يجرا لك ايه يعني
ما انا عارف انتي فين و بتعملي ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخر مسخرة و لا المسجات
هههههههههههههه
ابعت له مسج يخلي الحجر ينطق و يرجع عنده فقدان في الذاكرة ايه روحي موبايلك فين
يقوللي ااااااااااااااااااااه طب ما رديتش ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههه اصلي ما باعرفش اكتب ههههههههههههههههه
يا بنتي كبري دماغك هي طباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااع
shaymaa-m
shaymaa-m
الف سلامه يا توته
ربنا يشفيكي يا روحي بس موضوع ايديكي ده انا مجرباه صعب جدا
جربتي تستخدمي هيموكلار و كمدات ميه دافيه عليه و ان شاء الله يبقىاحسن