shaymaa elsayed
•
:(
ام الفزاعات انا ايدى وجعتنى من الكتابه فى الورقه
على الكمبيوتر اسهل
فين الجزئ التانى من الدرس
على الكمبيوتر اسهل
فين الجزئ التانى من الدرس
نا كل اما ابعت رد اروح على صفحه تانيه هو ايه الموضوع انا حاليا حالتى كدا :23: :23: :23: :rolleyes: :confused: :confused:
ام الفزعات
ممكن سؤال
لو ادرس معك ها الدرووووووووووووس
هل بتفيدني بالمحادثه
كيف اصير بارعه
بالانجليزي
احب الانغلش بس ميــــــــــــــــــــــــــح فيه
ممكن سؤال
لو ادرس معك ها الدرووووووووووووس
هل بتفيدني بالمحادثه
كيف اصير بارعه
بالانجليزي
احب الانغلش بس ميــــــــــــــــــــــــــح فيه
الصفحة الأخيرة