تاليمار
تاليمار
اانا عندى اتنين وحامل وهولد كمان قيصرى يعنى 3 مرات عملية والدكتورة حذرتنى من الحمل الرابع لانه خطر على وعلى البيبى معنى ذلك كله حسب الجسم والرحم
اشلون أنسى ؟؟؟
اانا عندى اتنين وحامل وهولد كمان قيصرى يعنى 3 مرات عملية والدكتورة حذرتنى من الحمل الرابع لانه خطر على وعلى البيبى معنى ذلك كله حسب الجسم والرحم
اانا عندى اتنين وحامل وهولد كمان قيصرى يعنى 3 مرات عملية والدكتورة حذرتنى من الحمل الرابع لانه...
الله يسهل عليج يارب

انا سمعت ان في اوروبا وشرق اسيا فقط مسموح ب 3 قيصريات والفلبين وسيرلانكا عندهم قانون فقط 3 قيصريات

لكن بالوطن العربي الحد الاقصى بعض الدول العربية 5 او 6 او 7
وبالنهاية كل شي مكتوب
اشلون أنسى ؟؟؟
أب
أب
أب
اشلون أنسى ؟؟؟
صباح الخير
اميرةعربية
اميرةعربية
انا سالت طبيبي فاخبرني ان الرقم العالمي هو 14 ولادة قيصرية لكن الرقم المتداول في معظم الدول العربية ولادات قيصرية بدون مشاكل هو 6