تاليمار
•
اانا عندى اتنين وحامل وهولد كمان قيصرى يعنى 3 مرات عملية والدكتورة حذرتنى من الحمل الرابع لانه خطر على وعلى البيبى معنى ذلك كله حسب الجسم والرحم
تاليمار :
اانا عندى اتنين وحامل وهولد كمان قيصرى يعنى 3 مرات عملية والدكتورة حذرتنى من الحمل الرابع لانه خطر على وعلى البيبى معنى ذلك كله حسب الجسم والرحماانا عندى اتنين وحامل وهولد كمان قيصرى يعنى 3 مرات عملية والدكتورة حذرتنى من الحمل الرابع لانه...
الله يسهل عليج يارب
انا سمعت ان في اوروبا وشرق اسيا فقط مسموح ب 3 قيصريات والفلبين وسيرلانكا عندهم قانون فقط 3 قيصريات
لكن بالوطن العربي الحد الاقصى بعض الدول العربية 5 او 6 او 7
وبالنهاية كل شي مكتوب
انا سمعت ان في اوروبا وشرق اسيا فقط مسموح ب 3 قيصريات والفلبين وسيرلانكا عندهم قانون فقط 3 قيصريات
لكن بالوطن العربي الحد الاقصى بعض الدول العربية 5 او 6 او 7
وبالنهاية كل شي مكتوب
انا سالت طبيبي فاخبرني ان الرقم العالمي هو 14 ولادة قيصرية لكن الرقم المتداول في معظم الدول العربية ولادات قيصرية بدون مشاكل هو 6
الصفحة الأخيرة