الترهونيه
•
لسلام عليكم وينك ياستاده انا يومين ادخل ع الموقع وما اجد احدالمهم انا كتبت الواجب 28ارجو منك الرد انا فعلا ما اعرف شنو يلى بيصسر يلى مع السلامه وفى حفط الله
ابريكه
•
السلام عليكم
انا طالبه جديده سالتحق بكم لمتابعه الدروس وكتب ما فاتني في دفتري الخاص واتمني ان استوعب لان استيعابي مش اوي :(
وادعولي بالفلاح مشكره صاحبه الفكره ومجهوداتك جباره :26:
thank you
انا طالبه جديده سالتحق بكم لمتابعه الدروس وكتب ما فاتني في دفتري الخاص واتمني ان استوعب لان استيعابي مش اوي :(
وادعولي بالفلاح مشكره صاحبه الفكره ومجهوداتك جباره :26:
thank you
بارلا
•
ترانيم المشاعر :
اسمحوا لي انظم معاكم من هه اللحظه وانا متحمسة جدا اتعلم ولان كل الدروس الاولى سهله راح ابدأ معاكم من الدرس السابع تسمحين لي يا أبله؟اسمحوا لي انظم معاكم من هه اللحظه وانا متحمسة جدا اتعلم ولان كل الدروس الاولى سهله راح ابدأ...
طيب يا ترانيم مافي مشكلة
وين الحل طيب ؟
وين الحل طيب ؟
بارلا
•
نص تفاحة
الترهونية
ميونة المزيونة
شكرا على الواجب
بارك الله فيكم
أبريكة هيت هلا يالله شدي الهمة
الترهونية
ميونة المزيونة
شكرا على الواجب
بارك الله فيكم
أبريكة هيت هلا يالله شدي الهمة
الصفحة الأخيرة