
رناريم
•
لينا بكير لبنانية متزوجة كويتى و عايشة بالكويت


رناريم
•
الاميره ايمان :
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
العفو حبيبتى و شكرا ليكى على الدعوة الحلوة :)

REEM73
•
حلمها سراب :
يعجبني اللي يسويه البكري في ولاء تستاهل ياكرهي لها عامله خفيفة دم...يعجبني اللي يسويه البكري في ولاء تستاهل ياكرهي لها عامله خفيفة دم...
السلام عليكم
حرام عليك والله انها رائعة فعلا وما فيها تمثيل بالمرة انا يمكن بحب الحلقة عشانها هي
لك التحية
حرام عليك والله انها رائعة فعلا وما فيها تمثيل بالمرة انا يمكن بحب الحلقة عشانها هي
لك التحية

رناريم
•
حلمها سراب :
يعجبني اللي يسويه البكري في ولاء تستاهل ياكرهي لها عامله خفيفة دم...يعجبني اللي يسويه البكري في ولاء تستاهل ياكرهي لها عامله خفيفة دم...
اختى العزيزة على فكرة ولاء و البكرى زى السمن على العسل و زعلة مش منها
اقرى ردها دة على بعض اللى سألوها عن موقف البكرى منها
*********************************
براحه شويا يا جماعه
انا اشرحلكم الوضع ايه
احمد كونه عايز يطلع من البرنامج مش لأنه مش عايز يكمل أكتر من أنه مش عايز يضيع الفرصه علي حد أصلح انه يكمل وخصوصا من الفريق الأزرق
الفريق الأزرق من أول البرنامج وهو مرتب مين بيطلع قبل مين ومين يستحق من الأوزان التقيله انه يوصل ويشرف الفريق الأزرق ويقدر فعلا ياخد اللقب وكانوا ( فضل اولا - ايهاب - فهد-وليد )
كان الأتفاق من الأول علي نجاح الفريق الأزرق بأي شكل
والبكري كان شايف ان سميره وعبير خلاص وصلوا تقريبا للي عايزينوا فمن العدل من وجهه نظره ان اللي يستحق يفضل هم اللي محتاجين لسا البرنامج ( وجهه نظر جديره بالأحترام ) رغم اني بحب ان سميره وعبير يوصلوا معايا
فأحساس الغدر اللي حسه البكري من فضل لأنه بيعمل كل داه علشان خاطره وفي الأخر يغدر بيهم ويحمي عبير وعايز يخلص مني
وكمان فضل قاله اللي انت هتقوله هو اللي انا هعمله وبعد كده ضغر منه
ولسا باقي الأسبوع هيبين ان فعلا فضل كان بيدور علي مصلحته هو وبس ( اه من حقه ) لكن مش بالكدب ثم مهما كمان كانوا عايزينوه يوصل يعني نفس الهدف ( مش بقول كده علشان حطني مع البكري )
بس بصراحه انا لو في مكانه اعتبر ان داه موقف قوه لو سمعت كلامهم لأن هما اكتر مننا 4 شباب وسلمي معاهم يعني 5 ضدد 3 بأغلبيه الأصوات هيقعد وكان طبعا واضح هدف سلمي انها تخرج البنات كلها
فأنا شايفه ان اللي عمله فضل مش من الذكاء ابدا
نرجع للبكري للأسف البكري لما بيبقي متضايق قوي لا بيتمرن ولا بيتكلم وكمان داه لسا هيبان اكتر قدام
فهو عمل كده لأنه متضايق من اللي عمله فضل ومش في دماغه خالص انا بس انا متأكده ان لو انا وهو اللي تحت الخط الأصفر كان البكري هو اللي هيختار يخرج ويسبني اكمل
انا عارفه البكري كويس لأني عاشرته وهو من الشخصيات المحترمه جدا والعاقله جدا وراجل في كل تصرفاته وكلامه مع اي حد
والأخلاق والقيم مبدأه في الحياه وهو كان شايف ان احنا لازم نلعب اللعبه بأخلاق مهما كانت النتيجه و مصلحتنا مش شماعه نعلق عليها تصرفاتنا الغير أخلاقيه
وصدقوني اللي لعبها بأخلاق هو اللي وصل فعلا
طبعا مش مصدقين كلامي داه عن البكري رغم اني شوفت معاه ايام سودا
بس كانت احلي ايام والله
لأني كنت بلعب مع راجل عنده اخلاق وعمره ما هيغدر بيا
تابعونا كويس وانتوا تعرفوه جوهره كويس وأسفه علي الأطاله
******************************
بالمناسبة يا بنات من الرد دة نقدر نستنتج حاجات كتير و كل لبيب بالأشارة يفهم :42:
اقرى ردها دة على بعض اللى سألوها عن موقف البكرى منها
*********************************
براحه شويا يا جماعه
انا اشرحلكم الوضع ايه
احمد كونه عايز يطلع من البرنامج مش لأنه مش عايز يكمل أكتر من أنه مش عايز يضيع الفرصه علي حد أصلح انه يكمل وخصوصا من الفريق الأزرق
الفريق الأزرق من أول البرنامج وهو مرتب مين بيطلع قبل مين ومين يستحق من الأوزان التقيله انه يوصل ويشرف الفريق الأزرق ويقدر فعلا ياخد اللقب وكانوا ( فضل اولا - ايهاب - فهد-وليد )
كان الأتفاق من الأول علي نجاح الفريق الأزرق بأي شكل
والبكري كان شايف ان سميره وعبير خلاص وصلوا تقريبا للي عايزينوا فمن العدل من وجهه نظره ان اللي يستحق يفضل هم اللي محتاجين لسا البرنامج ( وجهه نظر جديره بالأحترام ) رغم اني بحب ان سميره وعبير يوصلوا معايا
فأحساس الغدر اللي حسه البكري من فضل لأنه بيعمل كل داه علشان خاطره وفي الأخر يغدر بيهم ويحمي عبير وعايز يخلص مني
وكمان فضل قاله اللي انت هتقوله هو اللي انا هعمله وبعد كده ضغر منه
ولسا باقي الأسبوع هيبين ان فعلا فضل كان بيدور علي مصلحته هو وبس ( اه من حقه ) لكن مش بالكدب ثم مهما كمان كانوا عايزينوه يوصل يعني نفس الهدف ( مش بقول كده علشان حطني مع البكري )
بس بصراحه انا لو في مكانه اعتبر ان داه موقف قوه لو سمعت كلامهم لأن هما اكتر مننا 4 شباب وسلمي معاهم يعني 5 ضدد 3 بأغلبيه الأصوات هيقعد وكان طبعا واضح هدف سلمي انها تخرج البنات كلها
فأنا شايفه ان اللي عمله فضل مش من الذكاء ابدا
نرجع للبكري للأسف البكري لما بيبقي متضايق قوي لا بيتمرن ولا بيتكلم وكمان داه لسا هيبان اكتر قدام
فهو عمل كده لأنه متضايق من اللي عمله فضل ومش في دماغه خالص انا بس انا متأكده ان لو انا وهو اللي تحت الخط الأصفر كان البكري هو اللي هيختار يخرج ويسبني اكمل
انا عارفه البكري كويس لأني عاشرته وهو من الشخصيات المحترمه جدا والعاقله جدا وراجل في كل تصرفاته وكلامه مع اي حد
والأخلاق والقيم مبدأه في الحياه وهو كان شايف ان احنا لازم نلعب اللعبه بأخلاق مهما كانت النتيجه و مصلحتنا مش شماعه نعلق عليها تصرفاتنا الغير أخلاقيه
وصدقوني اللي لعبها بأخلاق هو اللي وصل فعلا
طبعا مش مصدقين كلامي داه عن البكري رغم اني شوفت معاه ايام سودا
بس كانت احلي ايام والله
لأني كنت بلعب مع راجل عنده اخلاق وعمره ما هيغدر بيا
تابعونا كويس وانتوا تعرفوه جوهره كويس وأسفه علي الأطاله
******************************
بالمناسبة يا بنات من الرد دة نقدر نستنتج حاجات كتير و كل لبيب بالأشارة يفهم :42:
الصفحة الأخيرة