هلا ام بودي
الحمدلله ايد سلطان صارت احسن بس اللي غايظني انه قاعد يعضعض فيها طول الوقت وانا بحاول ألهيه عنها بس الظاهر انه مافي فايدة
وكنكوني ماشاءالله عليه بيمشي وبيفرض نفسه و لما اصرخ عليه بيرد علي بصوت عالي بيخليني اضحك غصب عني ههههههههه
وانتي شو اخبارك
رفولة
خلاص الاولاد عاملين في عمايلهم هههههههه عشان كدا انخبلت في مخي ههههههههه
قام احد علماء الحساوية بهذا الاختراع للحد من سرقة سندويجات ابنائهم فى المدارس...
وتم تسجيلة كبراءة اختراع فى امريكا واوروبا واليابان ..
وتم تسجيلة كبراءة اختراع فى امريكا واوروبا واليابان ..
ombode
•
ماشاء الله عليك ياكنونى علشان تحرمى تصوتى شكلهم هما هدين وانتى المجنونةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
عسل ربنا يحميهم يارب
ويهديهم بس انتى هونى شوى على نفسك اشوفك اليومين دول عصبية ودايمة الصراخ
وابو السلاطين اكيد الجرح بيكلو علشان كدة بيعضة معلش هومش فاهم بيعمل اية خلى بالك منهم
عسل ربنا يحميهم يارب
ويهديهم بس انتى هونى شوى على نفسك اشوفك اليومين دول عصبية ودايمة الصراخ
وابو السلاطين اكيد الجرح بيكلو علشان كدة بيعضة معلش هومش فاهم بيعمل اية خلى بالك منهم
الصفحة الأخيرة
ام بودي سالت عنك العافية يارب كيفك وكيف توامك