ريفاااااااااال
•
بلبل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انا الي حشتغلكم بكرة ارقوز ردة فعل عكسية طردية للحالة الي انا فيها خخخخخخخخخخخخ كيف بس المعادلة الفزيائية النفسية الاجتماعية باين اني طقيت ههههههههههههههههههههههههه صح؟ :angry:
ombode
•
- شنو شعورج لما قالو لج فيج توئم وانتي بالسونار
مش مصدقة وامى نزل عليها صاعقة وقعدت تلات ايام مسبهلة وانا جانى بالضحك علشان مكنتش متوقعةوكنت بدعى اول ماتزوجت بس محصلش نصيبوالحمد لله ربنا رزقنى بيهم
في اي شهر عرفتي
فى الاسبوع التانى
-
استانستي ولا انصدمتي من جنسهم كان ودج شي وطلع شي ثاني
بصراحة انصدمت ان ربنا رزقنى ببنت لانى كنت نفسى فى بنت متخيلتش ان ربنا هيرضا عنى ويرزقنى بيها الحمد لله
شنو شعورج وقت ماولدتيهم
لما فقت من البنج كنت هتجننواشوفهم ربنا يحميهم
5- شنو كانت ردة فعل الاهل
ماما يعينى كانت مسبهلةهههههههههههههههههههه بس اهوة عديت الحمد للة
6- هل بلغتيهم انه فيج توم ولا صدمتيهم
كانو عارفين بس اهل زوجى لا قبل الولادة طبعا بعد الطتورات الى حصلتلى مكنش شكل حمل طبيعى فطريت اقول
7-هل قالولج كلام ضيقو صدرج فيه
مكنش حد متوقع انى اعرف اربيهم اصلا وخصوصا مع اخواتهم الكبار والحمد لله
8-شنو شعور ابو الشباب فيهم
كان طاير من الفرحة مشفتوش من اول محملت لغاية الاربعين هههههههههههههههه طفش
9-هل امنتو لهمم مستقبلهم او تفكرون في تامين مستقبلهم ولا مايهمكم هالموضوع ومخلينه علي الله
تأمين المستقبل بيدالله عز وجل بس الحمد لله
السياحة على كف عفريت :icon33:
دة الواجب
المهم لية محدش سال عنى عيزة اعتراف من كل وحدة ياوحشين :angry2::angry2::angry2::angry2:
مش مصدقة وامى نزل عليها صاعقة وقعدت تلات ايام مسبهلة وانا جانى بالضحك علشان مكنتش متوقعةوكنت بدعى اول ماتزوجت بس محصلش نصيبوالحمد لله ربنا رزقنى بيهم
في اي شهر عرفتي
فى الاسبوع التانى
-
استانستي ولا انصدمتي من جنسهم كان ودج شي وطلع شي ثاني
بصراحة انصدمت ان ربنا رزقنى ببنت لانى كنت نفسى فى بنت متخيلتش ان ربنا هيرضا عنى ويرزقنى بيها الحمد لله
شنو شعورج وقت ماولدتيهم
لما فقت من البنج كنت هتجننواشوفهم ربنا يحميهم
5- شنو كانت ردة فعل الاهل
ماما يعينى كانت مسبهلةهههههههههههههههههههه بس اهوة عديت الحمد للة
6- هل بلغتيهم انه فيج توم ولا صدمتيهم
كانو عارفين بس اهل زوجى لا قبل الولادة طبعا بعد الطتورات الى حصلتلى مكنش شكل حمل طبيعى فطريت اقول
7-هل قالولج كلام ضيقو صدرج فيه
مكنش حد متوقع انى اعرف اربيهم اصلا وخصوصا مع اخواتهم الكبار والحمد لله
8-شنو شعور ابو الشباب فيهم
كان طاير من الفرحة مشفتوش من اول محملت لغاية الاربعين هههههههههههههههه طفش
9-هل امنتو لهمم مستقبلهم او تفكرون في تامين مستقبلهم ولا مايهمكم هالموضوع ومخلينه علي الله
تأمين المستقبل بيدالله عز وجل بس الحمد لله
السياحة على كف عفريت :icon33:
دة الواجب
المهم لية محدش سال عنى عيزة اعتراف من كل وحدة ياوحشين :angry2::angry2::angry2::angry2:
ام بودي ازيك وزي توامك انتي منين من مصر؟؟ دنا بحب مصر واهلها ؟ اسعد ايامي لما كنت في مصر خخخخخخخخخ
نونة ماشاء الله تبارك الله اولادك بيجننو ومحلوين كثير حصنيهم دايم
تصدقين نونة انتي الوحيدة اللي بتفتكريني وترسلي لي الصور<<<<<<< افهمو ياناااااااس وخلوكم ذوق زي نونة
انتي بينادوكي ايه؟؟ام سلطان او ام ركان
تصدقين نونة انتي الوحيدة اللي بتفتكريني وترسلي لي الصور<<<<<<< افهمو ياناااااااس وخلوكم ذوق زي نونة
انتي بينادوكي ايه؟؟ام سلطان او ام ركان
رقي
•
هلا ام بودي
شلونج
رفوله للحينج طفشانه
انا تخيلي بالدوام اللي نظفون مسوين اضراب
يعني مافي حمام نظيف
وعععع
بلورة
والله تاثرت لما ريلج بكا
خاف علي برستيجه
خخخخخخخخخخخ
شلونج
رفوله للحينج طفشانه
انا تخيلي بالدوام اللي نظفون مسوين اضراب
يعني مافي حمام نظيف
وعععع
بلورة
والله تاثرت لما ريلج بكا
خاف علي برستيجه
خخخخخخخخخخخ
الصفحة الأخيرة