يا ويلي منكم
والله رجعت مععععصبة مدري ليش
كل البسطة اللي انبسطتها طارت اول ما دخلت البيت وشفت المطبخ
وكملت الناقص الزفتة جنى وكبت الشطة عالارض وعلى ملابسها تبعت العيد والجزمة البيضة وصارت خيوطها وردي
اتمنيت حطت يدها في فمها عشان تعرف ان الله حق
المهم
مممرررررة مررررررررررررة انبسطنا ولله الحمد
كانت جمعة لزيزة وان شا ءالله نعيدها مرة تانية عند نونة خخخخخ بمزح
طبعا بناتي كالعادة فشلوني بجنانهم وحركتهم الله يصلحهم
وجودي حطت يدها في فستقية نونة بس الحمدلله نونة ما تدري
وطبعا شفت رفولة القمر والعسل ثناء
ممم واش كمان
اها حلفت اغلظتها ايمان المسلمين معد اطلع في وسط الاسبوع
واليكم التفاصيل
في البداية وصلت اخر وحده كعادتي الكريمة وانا اللي مخليه الجمعة بدري
المهم تقهوينا وما صورت الدلة
بس صورت حلى القهوة
والشوكلت او البسكوت دا من فرنسا
وكمان فيه حلا جابته ثناء بس نسيت اصوره لان يما دقته >>>>> دقة خخخخ
مم بعديننونة قررت تورينا طريقة الكيكة Live فرحنا عالمطبخ
وكانت كالتالي
دا البسكوت عالحواف
ودا التشوكلت شيب اللي ينحط عالوش
والصوص ما صورته
المهم لبست الكيكة بالصوص بعدين رصت الويفرز كدا
وترى انا وثناء فكفكنا الويفرز وجنى لهطت نصه ريفال الله يسعدها ادتها وش
بعدين ربطت الشريطة حولينه عشان يتماسك
وبعدين رصت التشوكليت شيب وفي النص طفشت قامت اقترحت عليها ثناء تنثره وتريح نفسها ونونة ما سدءت ونثرته
مم وخلصت الحكاية
خخخ بمزح قصدي الكيكة لسه جاي التقيل والمهم
بعدين سولفنا شوية
وقالت نونة اتفضلو عالعشى وكان مالذ وطاب الله يبارك ماشاء الله لا قوة الا بالله
نفسها في الطبيخ مرة يجنن
دا يمين السفرة ورق عنب منتو كداب بيتزا تبكي :icon33:
يسارها اندومي بالخضار يجنن تبارك الرحمن وتبولة ومعجنات برضو تبكي ومكرونة بالبشاميل
ودا منظر عام للسفرة
ودا الصحن خخخ قمة الفضاوة بس شكلو عجبني
واخيرا الحلى الكيكة والفستقية مرة تجنن كمان
وقطاع طولي للكيكة من صحن رفووولة
بنات كلكم ادعو لنونة
بالذرية الصالحة وبنوتتين حلوين زيها
نونتي
الله يجزاك خير ويدخل السرور على قلبك زي ما ادخلتيه على قلوبنا
وترى من احب الاعمال الى الله سرور تدخله على مسلم
خلاص تعبت
يا ويلكم لو مادخلت لقيتكم كلكم بتهزو وتقولو بلورة وبس والباقي خس
وقالت نونة اتفضلو عالعشى وكان مالذ وطاب الله يبارك ماشاء الله لا قوة الا بالله
نفسها في الطبيخ مرة يجنن
دا يمين السفرة ورق عنب منتو كداب بيتزا تبكي :icon33:
يسارها اندومي بالخضار يجنن تبارك الرحمن وتبولة ومعجنات برضو تبكي ومكرونة بالبشاميل
ودا منظر عام للسفرة
ودا الصحن خخخ قمة الفضاوة بس شكلو عجبني
واخيرا الحلى الكيكة والفستقية مرة تجنن كمان
وقطاع طولي للكيكة من صحن رفووولة
بنات كلكم ادعو لنونة
بالذرية الصالحة وبنوتتين حلوين زيها
نونتي
الله يجزاك خير ويدخل السرور على قلبك زي ما ادخلتيه على قلوبنا
وترى من احب الاعمال الى الله سرور تدخله على مسلم
خلاص تعبت
يا ويلكم لو مادخلت لقيتكم كلكم بتهزو وتقولو بلورة وبس والباقي خس
بــــــــــــــــــــلورة و بس
والبـــــــــــــــاقي خس
ممممم
جيت على الموهيم
خخخخخخخخخخخ
ليتني كنت معاااااااااااااااااااااااااااكم
lidia_mo
•
قرومه******** :
سلالالالالالام علومكم بنااااات وعلوووووووم وغدانكم صوووووووته,,,,,,,,,الله يجزاك خير اللي طمنيني على غندوره والله يشفي امها ومرضى المسلمينسلالالالالالام علومكم بنااااات وعلوووووووم وغدانكم صوووووووته,,,,,,,,,الله يجزاك خير ...
ممممممممممم
بالهنا على قلبكم يا رب ... يعنى يا نونة ما كنتيش تعيشى فى الأسكندرية ولا النمسا .....
مممممممممم
تسلمى يا بلورة ..... فعلا على راى رقى طير شلوى .... حاسة اننا ما حيجينا نوم من غير ما نعرف اخبار العزيمة كان مفروض نقول لك كمان صوريها فيديو علشان نعرف انتم اتكلمتوا فى ايه .... خخخخخخخخ
نونة .... تسلم الأيادى ... ما شاء الله عليكى ...
بالهنا على قلبكم يا رب ... يعنى يا نونة ما كنتيش تعيشى فى الأسكندرية ولا النمسا .....
مممممممممم
تسلمى يا بلورة ..... فعلا على راى رقى طير شلوى .... حاسة اننا ما حيجينا نوم من غير ما نعرف اخبار العزيمة كان مفروض نقول لك كمان صوريها فيديو علشان نعرف انتم اتكلمتوا فى ايه .... خخخخخخخخ
نونة .... تسلم الأيادى ... ما شاء الله عليكى ...
الصفحة الأخيرة
يارب تروحي للحج وادعيلي لما تروحي اني ازور الحرم واحج انا كمان