الدكتورة علا أحمد
ام دينيس
ليه عايزة تستخدمى الصناعى
يجب تنظيم الرضاعة كل ساعتين واخراج الهواء بعد كل رضعة
الدكتورة علا أحمد
رفيقة القران
ممكن تاخدى موتييليم للغثيان والقىء
وديكان او كابكت للاسهال
ممكن تاخدى خافض للحرارة
وحاجة للرشح والزكام
رفيقة القران
رفيقة القران
جزاك الله خير
www333
www333
دكتوره بنتى عمرها 11شهر ونص وزنها 7كيلو وطولها 63هل هى طبيعيه ام تحتاج علاج وفتامين
الشوقss
الشوقss
دكتور  بنتي باقي عليها أسبوع وتدخل الشهر الخامس وزنها 6 كيلو بس اللي يشوفها يقول ليه ضعيفه اديها حليب سميلاك كمفرورت وأرضاعهامن صدري بس ماتاخذ كفايتها تنام أحيانا أربع ساعات متواصلة أو خمس ساعات هل  هذا طبيعي وعندها غازات كثيره