ميرو
اخبار ابنك ايه
لسة قارية الرابط حالا جزاك الله خيرا حلو
عايزة اقوللكم بقى على حاجة انا عملت الخلطة بتاعة ام مريم تحفة تحفة تحفة وريحتها فظيعة
وسهلة وناعمة على الجسم وبترغى جدا بس انا مقدرتش احطها 4 ساعات ما بستحملش مع انها خفيفة وبتنشف يعني ممكن تتحملوها 4 ساعات بس انا كنت مستعجلة
انصحكم تجربوها
شكرا يا زينة
ربنا يفك كربك ويفرج همك ويجعل لك من كل ضيق مخرجا و يكتب لك الخير اينما كنتى
ميرو
اخبار ابنك ايه
لسة قارية الرابط حالا جزاك الله خيرا حلو
عايزة اقوللكم بقى على حاجة...
ازيك بقالك فترة مش باينة جزاك الله خيرا على البرنامج
جزانا الله واياكي انا متشكرة جدا لسؤالك عني انا بخير
الحمد لله وفعلا انا كنت مشغولة شوية علشان هنزل
اجازة لمصر اخر الشهر ومشغولة بشراء الهدايا وانا
بحبك جدا في الله وكلك ذوق وبحب البنات جميعا في
الله وربنا يجمعنا في ظل عرشه يوم لاظل الا ظله آمين.