rawanyo
•
عروس اكتبيلي الرابط بتاع الوصفه اللي فيها بذر القطونا لاني لما عملت بحث لاقيت كله عن البشره ومش عارفه اطلع الوصفه الخاصه بالشعر
rawanyo
•
كهرمانه بلقيس من فتره مش راضي يفتح معايا واول لما يفتح اتفرج واقوللك رايي لكن عموما موفقه ان شاء الله
الف سلامة عليكى يا رونى
وربنا يستر من حكاية تلوث الميه دى
انا جوزى بيقولى لما حد من الولاد بيطلب كوباية ميه بيبقى خايف عشان كدة معتمدة على المياه المعدنية بس ان شاء الله نويت اجيب فلتر مياه يللا اصحاب الخبرات يا ريت يفيدونى
وربنا يستر من حكاية تلوث الميه دى
انا جوزى بيقولى لما حد من الولاد بيطلب كوباية ميه بيبقى خايف عشان كدة معتمدة على المياه المعدنية بس ان شاء الله نويت اجيب فلتر مياه يللا اصحاب الخبرات يا ريت يفيدونى
enn
•
رونى .........الف سلامة عليك يا حبى وربنا يشفيك
ماما زوزو..... وحشتينا جدا والمشاركة دى ما تنفعش عايزين نشبع منك شوية
نيرفانا.....انا يا ستى عندى الناشونال اللى القلب بتاعه كربون وهو فى حدود 300 او 350 جنيه ...بس سمعت ان فيه واحد جديد نازل بشكرو فيه بس سعره غالى شوية حوالى الف جنيه بس بصراحة مش عارفة اسمه
ماما زوزو..... وحشتينا جدا والمشاركة دى ما تنفعش عايزين نشبع منك شوية
نيرفانا.....انا يا ستى عندى الناشونال اللى القلب بتاعه كربون وهو فى حدود 300 او 350 جنيه ...بس سمعت ان فيه واحد جديد نازل بشكرو فيه بس سعره غالى شوية حوالى الف جنيه بس بصراحة مش عارفة اسمه
الصفحة الأخيرة
عطر...مش انا جربت لحبيبة خلطة الموز والبن بصراحة جميلة جدا وعملت معاها فرق حلو بس مقلكيش اتعذبت قد ايه في غسيل شعرها بسب الموز لازق في شعرها وضهري اتقطم وانا بغسله بس ياتري اللي نعم الموز ولا البن لانه لو البن ممكن استعمله مع اي حاجة تاني بس الموز عذبني في الغسيل جدا
يعني محدش قالي رايه في الستاير يعني مجرد راي مش اكتر والله.....
نيرفانا بس اللي ردت علي حبيبتي انا في دبي مش في مصر وللاسف سعر الشحن لمصر غالي غير بقية كل الدول الخليجية يمكن عشان المسافة