ازيكم يا بنات عاملين ايه
انا كنت تعبانة قوى اليومين الى فاتوا محدش سأل عليا
كنت واخدة دور صعب اوى انا وجوزى نفس الاعراض بيقولو ا المايه ملوثة مش عارفة بس ظهرت كذا حالة فى العيلة بنفس الاعراض
السلام عليكم روني اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيكي شفاء عاجلا غير اجل واين انتم في مصر ربنا يستر ويشفي
مرضانا ومرضي المسلمين يارب العالمين وللجميع كل التحية والتقدير واشهد الله اني بحبكم جميعا في الله وجزاكم الله خيرا.
tadoh
•
POOOTA
•
roney7892000 :
ازيكم يا بنات عاملين ايه انا كنت تعبانة قوى اليومين الى فاتوا محدش سأل عليا كنت واخدة دور صعب اوى انا وجوزى نفس الاعراض بيقولو ا المايه ملوثة مش عارفة بس ظهرت كذا حالة فى العيلة بنفس الاعراضازيكم يا بنات عاملين ايه انا كنت تعبانة قوى اليومين الى فاتوا محدش سأل عليا كنت واخدة دور صعب...
رونى الف سلامه عليكى والحمد لله ان ربنا ستر الف سلامه يا قمر
ام البنات شيكى ع الخاص
ام البنات شيكى ع الخاص
rawanyo
•
السلام عليكم ازيكم يا بنات عاملين ايه
روني الف سلامه عليكي وان شاء الله تكوني احسن
انجي الحمد لله انك طمنتينا علي يويو بس ان شاء الله ربنا يسهل ويتحسن ومش يحتاج للعمليه
عروس ان شاء الله اول زياره للعطار اجيب الشيء المذكور ده واجرب واقوللك
بوتا ازيك فعلا كلامك صح انا يا ميرو فعلا كنت لحد فتره قريبه بزعل اوي لما ميتصلش ومش بس كده دي انا ساعات ابعتله مسدج ولما يرجع حتي ميفتكرش اني بعتله حاجه بس بعد ما قررت اني اغير من نفسي عشان ارتاح بقيت مش بفكر في الحاجات ديه واقول خلاص انا عرفت هو يقدر يديني ايه وايه هو اسلوبه يعني ببساطه اللي بيهتموا وبيعملوا كده بتكون ديه طبيعتهم وشخصيتهم الموضوع مالوش علاقه بالحب نهائي وبس لما اقنعت نفسي بكده ارتحت شويه ساعات لسه بيكون نفسي انه يهتم بيه لكن ارجع افكر نفسي بقراري اني اكبر دماغي فنفسيتي ترتاح
اما بالنسبه للبراون انا بستعمله ولكن في الاماكن الحساسه وحده صحبتي بتستعمل شفرة الحلاقه اللي فيها وبتقول انها مريحاها
ام يوسف عرفت انك كسوله عشان امبارح كنت عالماسنجر الصبح ومالقيتكيش دخلتي معاد حصة القراءن
ام سوسو في مصر الصيدلي كان بيعملي خليط من زيت الزيتون وكريم الزنك وكان بيعمل عزل كويس جدا اسالي عن التركيبه ديه عندك وان شاء الله تتحسن
ام مريم شهيده كهرمانه ام شهاب ام البنات دموع وميمسي كنزي زوجه مصريه كل البنات بحبكوا وهابي ويك اند ان شاء الله
روني الف سلامه عليكي وان شاء الله تكوني احسن
انجي الحمد لله انك طمنتينا علي يويو بس ان شاء الله ربنا يسهل ويتحسن ومش يحتاج للعمليه
عروس ان شاء الله اول زياره للعطار اجيب الشيء المذكور ده واجرب واقوللك
بوتا ازيك فعلا كلامك صح انا يا ميرو فعلا كنت لحد فتره قريبه بزعل اوي لما ميتصلش ومش بس كده دي انا ساعات ابعتله مسدج ولما يرجع حتي ميفتكرش اني بعتله حاجه بس بعد ما قررت اني اغير من نفسي عشان ارتاح بقيت مش بفكر في الحاجات ديه واقول خلاص انا عرفت هو يقدر يديني ايه وايه هو اسلوبه يعني ببساطه اللي بيهتموا وبيعملوا كده بتكون ديه طبيعتهم وشخصيتهم الموضوع مالوش علاقه بالحب نهائي وبس لما اقنعت نفسي بكده ارتحت شويه ساعات لسه بيكون نفسي انه يهتم بيه لكن ارجع افكر نفسي بقراري اني اكبر دماغي فنفسيتي ترتاح
اما بالنسبه للبراون انا بستعمله ولكن في الاماكن الحساسه وحده صحبتي بتستعمل شفرة الحلاقه اللي فيها وبتقول انها مريحاها
ام يوسف عرفت انك كسوله عشان امبارح كنت عالماسنجر الصبح ومالقيتكيش دخلتي معاد حصة القراءن
ام سوسو في مصر الصيدلي كان بيعملي خليط من زيت الزيتون وكريم الزنك وكان بيعمل عزل كويس جدا اسالي عن التركيبه ديه عندك وان شاء الله تتحسن
ام مريم شهيده كهرمانه ام شهاب ام البنات دموع وميمسي كنزي زوجه مصريه كل البنات بحبكوا وهابي ويك اند ان شاء الله
miro :
ماما زوزو وحشتيييييييييييييييييييييينيماما زوزو وحشتييييييييييييييييييييييني
ازيكم يابنات
وحشتووووووووووونى جدااااااااااا
ودايما انا متابعة يوم بيوم
والف سلامة على كل الاولاد التعبانين
ويارب يكونو بخير
وصدقونى عارفة مشكلة كل واحدة وبتابع ردود الاخوة عليها
وبقول رأى هيبقى هامشى
وخصوصا احيانا اكون حادة
واحيانا مقتضبة
للاسف منهج حياتى
ما قل ودل
واحيانا ده بيضابق ناااااااااااس
بس انا تحت امركم
ولو الكلام اتوجه لى
طبعا هرد فورا
ربنا يسعدكم
ويهديكم
ويهدى اولادكم
وازوجكم
ويبارك فيكم
كلكم مجموعة مميزة
سبحان الله
ولا اله الا الله
بقرأ المشاركة بتاعت قلت ابعت على الخاص
والمشارك التاليه رسالتك دى
كأنك رديت عليا بصوت عالى
وانت كمان وحشتيييييييييييينى
ومتابعاكى جدااااااااااااااااا
بس للا سف مش بقدر اكتب كتير
ولو ان كل مشاركة برد عليها بعقلى
وحشتووووووووووونى جدااااااااااا
ودايما انا متابعة يوم بيوم
والف سلامة على كل الاولاد التعبانين
ويارب يكونو بخير
وصدقونى عارفة مشكلة كل واحدة وبتابع ردود الاخوة عليها
وبقول رأى هيبقى هامشى
وخصوصا احيانا اكون حادة
واحيانا مقتضبة
للاسف منهج حياتى
ما قل ودل
واحيانا ده بيضابق ناااااااااااس
بس انا تحت امركم
ولو الكلام اتوجه لى
طبعا هرد فورا
ربنا يسعدكم
ويهديكم
ويهدى اولادكم
وازوجكم
ويبارك فيكم
كلكم مجموعة مميزة
سبحان الله
ولا اله الا الله
بقرأ المشاركة بتاعت قلت ابعت على الخاص
والمشارك التاليه رسالتك دى
كأنك رديت عليا بصوت عالى
وانت كمان وحشتيييييييييييينى
ومتابعاكى جدااااااااااااااااا
بس للا سف مش بقدر اكتب كتير
ولو ان كل مشاركة برد عليها بعقلى
الصفحة الأخيرة
ام سوسو جزاكى الله على ما تكتبى صحيح لو زوجى شاف موضوعك الاخير هتبقى مشكله :32:
عطر ازيك وازاى يوسف انا برضه يوسف اللى عندى رعم انه كبير شويه الا ان اللوز بتحتقن اكتر من 3 مرات فى الشهر بس انا مش ناويه اعملها
عروس ازيك وفعلا الحمد لله على كل حال الى يشوف بلاوى الناس تهون عليه بلوته انا دايما اقول لزوجى احمد ربنا ان مشاكلنا ماديه وبعيده عن الولاد
ام يوسف ازيك روقى ومش هتبقى مشكله لو ما خرجتيش النهارده كبرى دماغك
ماما زوزو وحشتنا مشاركاتك ودعواتك الحلوه
رمال ازايك وازاى ولادك
نيرفانا وميرو بالنسبه لموضوع المكالمات انا كنت زيكم الاول لما كنت قاعده فى البيت كان بيفرق معايا اوى بس لما اشتغلت قال لى زوجى ليه مش بتتصلى اثناء اليوم زى ما كنتى بتطلبى منى طبعا لقيت انى ببقا معنديش وقت بكون شغاله او بكلم ناس او سايقه على الطريق او او او يعنى بجد عزرته دا انا حتى بيطلب منى انى لما اصل مكان شغلى ولانه بعيد عن سكنى انى اتصل اطمنه انى وصلت ساعات كتيير بنسى وبتبقى مشكله بينا
نصيحه لكل البنات الحياة بقى رتمها سريع اوى والضغوط كتيرة ياريت ما نبقاش جلادين لبعض يعنى نعذر ازوجنا ونحاول نعدى ونطنش وما نقفش على الوحدة لاما المشاكل مش هتنتهى عارفين امتى نتمسك بكل حقوقنا ودة من وجهت نظرى لما نكون مرتاحين بدون ضغوط وعايشين براحتنا ساعتها نطالب بالاهتمام انما الوقتى نحاول نحط نفسنا مكانهم شوفى اى زوج النهارده مطلوب منه ايه وقادر بيعمل من المطلوب دة ايه مع ملاحظه ان اى راجل بيكره انه بحس انه مش قادر يلبى المطلوب منه على اكمل وجه طبعا طولت عليكم بس انا بشوف ان فيه بعضنا بيعمل مشاكل على حاجات ممكن تتعدى علشان منكدش على نفسنا وعلى اولادنا وعلى فكره انا مش عاقله اوى وللا حاجه انا كنت بعمل مشكله لو سلم على اخته ادامى ومسلمش عليا وانا معاه يعنى اخر جنان بس الحياة اللى عيشنها كل يوم بنعلمنا حاجه جديدة فلازم نطور من نفسنا
سلامى لكل البنات دموع انتى فين هايا حبيبه اوسو ام مريم ام البنات وزوجه مصريه ولمياء وورده ورونى وكنزى ورانيا وكل البنات مساكم فل وويك اند سعيد