POOOTA
POOOTA
مساءكم فل
ام سوسو جزاكى الله على ما تكتبى صحيح لو زوجى شاف موضوعك الاخير هتبقى مشكله :32:
عطر ازيك وازاى يوسف انا برضه يوسف اللى عندى رعم انه كبير شويه الا ان اللوز بتحتقن اكتر من 3 مرات فى الشهر بس انا مش ناويه اعملها
عروس ازيك وفعلا الحمد لله على كل حال الى يشوف بلاوى الناس تهون عليه بلوته انا دايما اقول لزوجى احمد ربنا ان مشاكلنا ماديه وبعيده عن الولاد
ام يوسف ازيك روقى ومش هتبقى مشكله لو ما خرجتيش النهارده كبرى دماغك
ماما زوزو وحشتنا مشاركاتك ودعواتك الحلوه
رمال ازايك وازاى ولادك
نيرفانا وميرو بالنسبه لموضوع المكالمات انا كنت زيكم الاول لما كنت قاعده فى البيت كان بيفرق معايا اوى بس لما اشتغلت قال لى زوجى ليه مش بتتصلى اثناء اليوم زى ما كنتى بتطلبى منى طبعا لقيت انى ببقا معنديش وقت بكون شغاله او بكلم ناس او سايقه على الطريق او او او يعنى بجد عزرته دا انا حتى بيطلب منى انى لما اصل مكان شغلى ولانه بعيد عن سكنى انى اتصل اطمنه انى وصلت ساعات كتيير بنسى وبتبقى مشكله بينا
نصيحه لكل البنات الحياة بقى رتمها سريع اوى والضغوط كتيرة ياريت ما نبقاش جلادين لبعض يعنى نعذر ازوجنا ونحاول نعدى ونطنش وما نقفش على الوحدة لاما المشاكل مش هتنتهى عارفين امتى نتمسك بكل حقوقنا ودة من وجهت نظرى لما نكون مرتاحين بدون ضغوط وعايشين براحتنا ساعتها نطالب بالاهتمام انما الوقتى نحاول نحط نفسنا مكانهم شوفى اى زوج النهارده مطلوب منه ايه وقادر بيعمل من المطلوب دة ايه مع ملاحظه ان اى راجل بيكره انه بحس انه مش قادر يلبى المطلوب منه على اكمل وجه طبعا طولت عليكم بس انا بشوف ان فيه بعضنا بيعمل مشاكل على حاجات ممكن تتعدى علشان منكدش على نفسنا وعلى اولادنا وعلى فكره انا مش عاقله اوى وللا حاجه انا كنت بعمل مشكله لو سلم على اخته ادامى ومسلمش عليا وانا معاه يعنى اخر جنان بس الحياة اللى عيشنها كل يوم بنعلمنا حاجه جديدة فلازم نطور من نفسنا

سلامى لكل البنات دموع انتى فين هايا حبيبه اوسو ام مريم ام البنات وزوجه مصريه ولمياء وورده ورونى وكنزى ورانيا وكل البنات مساكم فل وويك اند سعيد
tadoh
tadoh
ازيكم يا بنات عاملين ايه

انا كنت تعبانة قوى اليومين الى فاتوا محدش سأل عليا
كنت واخدة دور صعب اوى انا وجوزى نفس الاعراض بيقولو ا المايه ملوثة مش عارفة بس ظهرت كذا حالة فى العيلة بنفس الاعراض

السلام عليكم روني اسأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفيكي شفاء عاجلا غير اجل واين انتم في مصر ربنا يستر ويشفي
مرضانا ومرضي المسلمين يارب العالمين وللجميع كل التحية والتقدير واشهد الله اني بحبكم جميعا في الله وجزاكم الله خيرا.
POOOTA
POOOTA
ازيكم يا بنات عاملين ايه انا كنت تعبانة قوى اليومين الى فاتوا محدش سأل عليا كنت واخدة دور صعب اوى انا وجوزى نفس الاعراض بيقولو ا المايه ملوثة مش عارفة بس ظهرت كذا حالة فى العيلة بنفس الاعراض
ازيكم يا بنات عاملين ايه انا كنت تعبانة قوى اليومين الى فاتوا محدش سأل عليا كنت واخدة دور صعب...
رونى الف سلامه عليكى والحمد لله ان ربنا ستر الف سلامه يا قمر

ام البنات شيكى ع الخاص
rawanyo
rawanyo
السلام عليكم ازيكم يا بنات عاملين ايه

روني الف سلامه عليكي وان شاء الله تكوني احسن

انجي الحمد لله انك طمنتينا علي يويو بس ان شاء الله ربنا يسهل ويتحسن ومش يحتاج للعمليه

عروس ان شاء الله اول زياره للعطار اجيب الشيء المذكور ده واجرب واقوللك

بوتا ازيك فعلا كلامك صح انا يا ميرو فعلا كنت لحد فتره قريبه بزعل اوي لما ميتصلش ومش بس كده دي انا ساعات ابعتله مسدج ولما يرجع حتي ميفتكرش اني بعتله حاجه بس بعد ما قررت اني اغير من نفسي عشان ارتاح بقيت مش بفكر في الحاجات ديه واقول خلاص انا عرفت هو يقدر يديني ايه وايه هو اسلوبه يعني ببساطه اللي بيهتموا وبيعملوا كده بتكون ديه طبيعتهم وشخصيتهم الموضوع مالوش علاقه بالحب نهائي وبس لما اقنعت نفسي بكده ارتحت شويه ساعات لسه بيكون نفسي انه يهتم بيه لكن ارجع افكر نفسي بقراري اني اكبر دماغي فنفسيتي ترتاح

اما بالنسبه للبراون انا بستعمله ولكن في الاماكن الحساسه وحده صحبتي بتستعمل شفرة الحلاقه اللي فيها وبتقول انها مريحاها

ام يوسف عرفت انك كسوله عشان امبارح كنت عالماسنجر الصبح ومالقيتكيش دخلتي معاد حصة القراءن

ام سوسو في مصر الصيدلي كان بيعملي خليط من زيت الزيتون وكريم الزنك وكان بيعمل عزل كويس جدا اسالي عن التركيبه ديه عندك وان شاء الله تتحسن


ام مريم شهيده كهرمانه ام شهاب ام البنات دموع وميمسي كنزي زوجه مصريه كل البنات بحبكوا وهابي ويك اند ان شاء الله
Mama zozo
Mama zozo
miro miro :
ماما زوزو وحشتييييييييييييييييييييييني
ماما زوزو وحشتييييييييييييييييييييييني
ازيكم يابنات
وحشتووووووووووونى جدااااااااااا
ودايما انا متابعة يوم بيوم
والف سلامة على كل الاولاد التعبانين

ويارب يكونو بخير

وصدقونى عارفة مشكلة كل واحدة وبتابع ردود الاخوة عليها
وبقول رأى هيبقى هامشى
وخصوصا احيانا اكون حادة

واحيانا مقتضبة
للاسف منهج حياتى
ما قل ودل
واحيانا ده بيضابق ناااااااااااس
بس انا تحت امركم
ولو الكلام اتوجه لى
طبعا هرد فورا
ربنا يسعدكم
ويهديكم
ويهدى اولادكم
وازوجكم
ويبارك فيكم
كلكم مجموعة مميزة

















سبحان الله
ولا اله الا الله

بقرأ المشاركة بتاعت قلت ابعت على الخاص
والمشارك التاليه رسالتك دى
كأنك رديت عليا بصوت عالى
وانت كمان وحشتيييييييييييينى
ومتابعاكى جدااااااااااااااااا

بس للا سف مش بقدر اكتب كتير
ولو ان كل مشاركة برد عليها بعقلى