Mama zozo
Mama zozo
مساء الخير يا بنات باحاول و الله اقرا بس ماشاء الله الكلام كتير و كله جميل الحمد لله سجى بقت احسن و شكرا لكل اللي سال علينا باتابع الاخبار من انوج و باحاول كل ما افوق ادخل بس بجد مش قادرة الاحق ع الكلام و الصفحات ماشاء الله القرده طبعا مطلعه بوزي و النوم مافيش ههههههههه اكيد حد ح يقوللي مش كنتي عايزة عيال ههههههههههه اشربي اديني باشرب المفروض اروح للدكتورة النهارده علشان جرحي زباله بس مش قادرة اخبار الجو ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عندنا حر بصورة فظيعة مش عارفه ح نصيف ولا نستنى الحكومه هههههههه اصل امي ما بتخليناش نصيف الا لما العساكر تصيف ههههههههههههه مسخرة محسساني اني في ابتدائي سلام
مساء الخير يا بنات باحاول و الله اقرا بس ماشاء الله الكلام كتير و كله جميل الحمد لله سجى بقت...

حمد الله على السلامة
نوررررررتى
وحشتينا
enn
enn
شيمو...الف حمد الله على سلامتك يا سكر ويارب يبارك لك فى بنوتك الامورة ...وحشتيينا جدا ما تغيبيش عننا كتيير
مامازوزو...منورانا يا حبيبتى
انوج......الف شكر يا قمر على كل المعلومات والماسكات ....يا رب يجيب معايا نتيجة لحسن الصيف على الابواب والمستخبى حيبان
روان والمحبة للرسول....المشكلة يا جماعةاننا جوزى بيكره الحنة عما ومانع دخولها البيت "اصل قبل كده كنت عملت خلطة حنا فيها حلبة علشان اللون ......طبعا انا ما تخيلتش ان ريحة الحلبة من دون اى حاجة فى الخلطة هى اللى حاتمسك فى شعرى ومش حاتسيبه....طبعا كانت قصص وحكايات واضطريت فى الاخر انى اقص شعرى علشان الريحة تخف شوية ...دا طبعا كان بعد محاولات مريرة ومستميتة لازالة الريحة بشتى الطرق....فطبعا جوزى اخد فكرة مش ولابد عن الحنة ..دا غير انه بيكرها علشان يوم ما بعملها بتوسخ الحمام كلة....فمش قدامى الا الصيغة او جلورى.......بس ما تعرفوش يا جماعة هم بيقولو عليها وحشة ليه"
ام سوسو...ربنا ما يحرمناش من مشاركاتك يا قمر ...كلها معلومات ماشاء الله مفيدة ...ويخليلك والدك
توتة ...الف سلامة عليك يا حبيتى ربنا يتملك حمللك على خير انا وانت وكل حوامل التجمع الجميل بتاعنا
سلام
enn
enn
بوتا ....كل سنة وانت بخير وسعادة يا حبيبتى ... واعملى بشعار انجى لانه بصراحة طلع فى الصميم..."انا حاعلقه عندى عندمدخل باب الشقة"
ROSHANA
ROSHANA
POOOTA
POOOTA
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1580042
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1580042
صباح الخير يا بنات

ام يوسف شكرا ليكى على اهتمامك
عطر حلو قوى شعارك بس اعتقد تطبيقه ممكن يكون صعب واشكرك على المعلومات عن الماكينه
ماما زوزو طبع انا مش عارفه اقولك ايه انابشكرك جدا على اهتمامك والله انا بقول الدعاء ده وبعدد سبع مرات لانى سمعته فى حديث قدسى عنه بس مش متاكدة من مصدره المهم انا قريت ان اللى يقول حسبى الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم 7 مرات يتكفل الله بكل ما اهم العبد من امرى الدنيا والاخره وانا والحمد لله مجرباه بس ساعات مش بقدر على نفسى
انن جزاكى الله خير ونحاول معا نطبق كلام انجى يمكن
بنات ام البنات مش باينه من يومين ويمكن اكتر يا رب نطمن عليها ويكون المانع خير
بمناسبه كلام انجى انا عايزه اقولكم على حاجه انا كنت بتبع مبداالعين بالعين والسن بالسن والبادى اظلم ود يعنى كنت مش بسيب حقى فى كل حاجه واى حاجه فاى حد عملى حاجه لازم اردها زى ما عملها بالظبط واقول لكل فعل رد فعل وانا مش ببدا مع حد بحاجه فلو حد بدا يبقى يستحمل يعنى من الاخر شريره :mad:شويه بس ربنا اكرمنى من كام سنه وهدانى بعمره فاقلت لازم ابدا اعمل لله حاجه وكانت الحاجه ده انى ابدا اتغاضى واسامح واسيب المبدا دة علشان انا مش عارفه يجوز اللى اقدر اتركه النهاردة لله ينفعنى يوم الحساب يمكن اكون محتاجه حسنه تنقذنى من النار وتكون الحسنه دة انى سبت حاجه لحد علشان ربنا طبعا انا قدرت على نفسى بفضل الله وبتعامل مع كل الناس بالمبدا الجديد ان لو حد ضايقنى او ليا حق عند حد بسيبه علشان ازود حصلتى عند ربنا ويجازنى الله فى اولادى او تحفظ ليوم الحساب الا انسان واحد مش عارفه اسامحه ومش قادره على نفسى ورغم ان توفاه الله للكن مش قادره وكل ما اقول خلاص علشان ربنا الاقى نفسى بدعى عليه طبعا انا عارفه انكم ممكن تكون رددكم صعبه خصوصا لانه توفى لكن والله يا بنات انا بكتب اللى جوايا وبقالى سنين بحاول لكن غلبت مع نفسى وخايفه ربنا يكون غضبان عليا لان دة اعتقد تحول لكره فى قلبى بس مش قادره ويا ريت محدش يانبنى لانى بكتب او بقول لكم اللى مش بقوله لاى حد عندى يعنى انا بطلع لكم اللى محدش يعرفه عنى الا الله وانتم

طبعا كلامى دة مش شكوى انا بس بفكر بصوت عالى