miro
miro
صباح الخير يا بنات
معلش مشاركتي النهاردة هتقتصر على طلبي منكم الدعاء
عندي مشاكل كبيرة اوي اوي في الشغل علشان الاجازات اللي خدتها علشان ولادي
المدير بتاعي سحب مني شغلي كله وبيزهقني علشان امشي

ربنا يستر لو مكنتش محتاجة مرتبي كنت مشيت

يا رب متذلش علشان كده

بجد خلاص هعيط قدام الناس وماسكة نفسي بالعافية


ادعولي لو كنت افرق مع حد فيكوا ان ربنا ينصرني

الظلم وحش اوي اوي
توته البطوطه
توته البطوطه
ربنا يكرمك يا شيماء يا دعوتك الحلوه وربنا يطمنا عليكى ويحفظك

.............................................

ام يوسف ......... الله يسلمك يا حبيبة قلبى ........ معلش والله مشفتش كلامك لما قلتى افتحى الايميل لانى بعت الرد ونمت على طول عشان كنت تعبانه شويه

وانا قبلها بحوالى ساعه قعدت اكلمك ع الايميل بس الظاهر انك مكنتيش قاعده ع الجهاز ....... ابقى سيبيلى اوف لاين بالميعاد الى انتى بتقعدى فيه لانك وحشانى جدااااااااااا وعايزه ارغى معاكى شويه
3aroos elneel
3aroos elneel
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصبح فى السريع المريع ورجا تانى بعد ما اخلص الغدا
شيمو ام سجى منوره وربنا يبارك فى سجى ويكمل سلامتك على خير وتطمنى على الجرح
ليلى دى موجوده فى كل بيت وكلنا ليلى لكن بنسب مختلفه
وياريت تقريها لان كلنا بعد الولاده بنكون ليلى لكن خلى بالك ولحقى نفسك
ليلى كل همها البيت والمطبخ وتربية العيال وده صح مش غلط
لكن نسيت زوجها تماما
نسيت تشاركه هو بيحب ايه
تلميحاته للحاجه ال بيحبها فى اللبس
عاشت سن الشيخوخه وهى لسه شابه
انظرى لكل النساء المحيطين بيكى حا تعرفى مين هى ليلى
وحا تيجى انتى تحكى لنا عرفت ليلى بتعمل ايه
لكن كلنا قررنا نكون ليلى بعد التعديل
3aroos elneel
3aroos elneel
ميرو ربنا يفك كربك وينصرك ان شاء الله
واكثرى من الدعاء والاستغفار
بنات الموضوع ده حلو جدا فن التعامل مع الناس
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1666609
ورده مفتحه
ورده مفتحه
بوتا
كل سنه و انتي طيبه و متزعليش نفسك و بصي للحاجه الطكويسه اللي حصلت و متبصيش للحاجات التانيه علشان مش تزعلي

ميرو
ربنا معاكي يا حبيبتي و يوسع رزقك و يعدي المحنه دي علي خير ان شاء الله حاسه بيكي و الله لان المدير بتاعي لما اخدت الاجازه بتاعتي مش زودلي مرتبي مع ان اللي جايين بعدي بسنين زودهم زياده كبيره ما شاء الله علشان اسيب الشغل بس بردوه جيت

توته الف سلامه عليكي و ربنا يتمم حملك علي خير و انا من رايي زي البنات ريحي نفسك شويه لانك لسه تعبانه و حامل