لمياء
يا حبيبتي هونيها على نفسك
و طبعا يا روحي فضفضي معانا هو احنا لينا غير بعض
و بعدين بجد معظم الرجاله اتكاليين بالدرجه الاولى و للاسف دا عيب صعب حلله
فانت بس حاولي من وقت للتاني تعوديه على حاجات صغيره تعتمدي عليه فيها
و طبعا من غير تعنيف او رمي كلام عشان ميتخنقش
ROSHANA
•
ميرو
ان شاء الله خير ومش معنى انه اخد شغلك اداه لحد تانى انه عايزك تمشى هو المرض بأيد حد ما اى واحد فينا معرض للمرض فى اى وقت هو بس تلاقية مش عايز يعطل الشغل او مستعجل علية وعارف ان ظروفك اليومين بتغيبى كتير
ان شاء الله خير ومش معنى انه اخد شغلك اداه لحد تانى انه عايزك تمشى هو المرض بأيد حد ما اى واحد فينا معرض للمرض فى اى وقت هو بس تلاقية مش عايز يعطل الشغل او مستعجل علية وعارف ان ظروفك اليومين بتغيبى كتير
الصفحة الأخيرة
توته شكرا ليكى وربنا يكرمك
ورده جزاكى الله خيرا