ميرو ربنا يفك كربك يا رب ويهديلك الحال
......................................................
ورده مفتحه ......... جزاكِ الله خيرا يا حبيبتى
وانا فعلا مش بعمل مجهود كبير ولا حاجه انا بس بعمل الضرورى لان لو معملتش مين الى هيعمل
......................................
انا هقوم عشان اشوف الى ورايا وارجع لكم تانى ان شاء الله
لميا2008
•
ازيكم يا بنات عاملين ايه
يارب يفك كربكم كلكم ويحفظكم
شيمو نورتى يا خالتى ام سجى
كل البنات يارب يوسع رزقكم
نفسيتى الحمد لله مش كويسه
انا مرضيتش اقعد مع اخواتى ورجعت بسرعه لكن جوزى مش مقدر
وفى البلد لقيت السجل فاضى طلعت شهايد ميلاد كمبوتر لنا كلنا
لكن محمد فيها غلط
اخى عندى وطلب منه يصلح شهاده ميلاد محمد ابنى ومن امبارح مشاكل
جوزى من النوع اللى بيحب يتكل على غيره فى المشاوير وهعمل لنا لكن عايز كمان واحده كمبيوتر علشان يتاكد انه اتصلحت
وانا بلغه انى هو راح يزور خطيبته يقول ما يعمل الورق ايه يعنى
ورايح جاى من الصبح مرتين وانا ساكنه فى الخامس
لانى جوزى بيرجع 5
واجازته عند اهله بينام
اسفه جداااااااااااااااااا
بس بجد مخنوقه لانى من ساعة ما جيت من السفر مش شايفه اى اشتياق بالمره
اسفه كمان مره بس دموع غلبتنى
انا ماليش غيركم
مش قادره اتصل بحد اشكى لو
ربنا يهون
بحبكم فى الله
يارب يفك كربكم كلكم ويحفظكم
شيمو نورتى يا خالتى ام سجى
كل البنات يارب يوسع رزقكم
نفسيتى الحمد لله مش كويسه
انا مرضيتش اقعد مع اخواتى ورجعت بسرعه لكن جوزى مش مقدر
وفى البلد لقيت السجل فاضى طلعت شهايد ميلاد كمبوتر لنا كلنا
لكن محمد فيها غلط
اخى عندى وطلب منه يصلح شهاده ميلاد محمد ابنى ومن امبارح مشاكل
جوزى من النوع اللى بيحب يتكل على غيره فى المشاوير وهعمل لنا لكن عايز كمان واحده كمبيوتر علشان يتاكد انه اتصلحت
وانا بلغه انى هو راح يزور خطيبته يقول ما يعمل الورق ايه يعنى
ورايح جاى من الصبح مرتين وانا ساكنه فى الخامس
لانى جوزى بيرجع 5
واجازته عند اهله بينام
اسفه جداااااااااااااااااا
بس بجد مخنوقه لانى من ساعة ما جيت من السفر مش شايفه اى اشتياق بالمره
اسفه كمان مره بس دموع غلبتنى
انا ماليش غيركم
مش قادره اتصل بحد اشكى لو
ربنا يهون
بحبكم فى الله
توته
اولا الف سلامه عليكي و ربنا يقويكي ان شاء الله عشان الولاد و عشان صحتك
و بجد ربنا يكرمك على الدعوه و دي الحاجه الجميله اللي فعلا بتوصل بيننا رغم المسافات
بصي يا جميل الماكينه مش بتسود خالص بالعكس لانك بتشيلي اول باول
يعني ممكن تشيلي و الشعر نص سنتي بس انما السويت بتستنييييييييييييييييييي
و بصي انا كنت قبل الولاده بعمل سويت بس للحق من ساعه ما حولت على الماكينه و انا مرتاحه اكتر جداااا
دا غير والله موضوع الترهل ده انتهى تماما و بعدين يا بنتي دا الرسول عليه افضل الصلوات و السلام
اتكلم في النقطه دي يبقى اكيد في حكمه
و بجد يا جماعه انا قريت كتيييير ان كتر السويت بيعمل برووووووووووووووود لان مراكز الاحساس بتموت في المنطقه دي
لانها اصلا كلها اعصاب صغيره
و طبعا يا جميل احنا محتاجين الاعصاب دي جداااااااا
بصي هحاول انزل الصوره و يارب انجح
اولا الف سلامه عليكي و ربنا يقويكي ان شاء الله عشان الولاد و عشان صحتك
و بجد ربنا يكرمك على الدعوه و دي الحاجه الجميله اللي فعلا بتوصل بيننا رغم المسافات
بصي يا جميل الماكينه مش بتسود خالص بالعكس لانك بتشيلي اول باول
يعني ممكن تشيلي و الشعر نص سنتي بس انما السويت بتستنييييييييييييييييييي
و بصي انا كنت قبل الولاده بعمل سويت بس للحق من ساعه ما حولت على الماكينه و انا مرتاحه اكتر جداااا
دا غير والله موضوع الترهل ده انتهى تماما و بعدين يا بنتي دا الرسول عليه افضل الصلوات و السلام
اتكلم في النقطه دي يبقى اكيد في حكمه
و بجد يا جماعه انا قريت كتيييير ان كتر السويت بيعمل برووووووووووووووود لان مراكز الاحساس بتموت في المنطقه دي
لانها اصلا كلها اعصاب صغيره
و طبعا يا جميل احنا محتاجين الاعصاب دي جداااااااا
بصي هحاول انزل الصوره و يارب انجح
الصفحة الأخيرة
جديد الموقع