الف مبروك على الوزن الجديد ويا رب تستمري في طريق الرشاقة زي ما انتي عايزة
بس عندي سؤال لو سمحتي الفترة بتاعة الريجيم كانت اد اية؟؟؟؟
:26:
شيكوبون
•
اللللللللللللفففففففففففففففففففففففففففف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووك
تستاهلين كوين :26:
تستاهلين كوين :26:
الصفحة الأخيرة
مشكورين يابنات الفال لكم انشالله ينولكم الوزن اللي تبونه وعلي صحه وعافيه امين