بطه وحلوه
بطه وحلوه
اشكركم علي هذا الموضوع المفيد :24:
dubai
dubai
مشكوره علي هذا المجهود الجبار:24: :24:
بنوته مصريه
بنوته مصريه
مرحبا ... ام الفزاعات..... والله انا مش عارة اقولك ايه او اشكرك ازاى على هذا المجهود الذى بذلته من أجلنا لكن كل اللى اقدر عليه هو الدعوة لكى بدخول فسيح جنات الله ......امين :26:
وياريت لو فى حاجة تانى ممكن نتعلمها منك ياريت تعرضيها علينا بسررررررررررررررعة :26:
جادي
جادي
شكرا جزيلا لك ..

وإنشاء الله نستفيد :26:
أم الفزعات جات
إلى جميع المشرفات والعضوات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أشكر تفاعلكن مع الموضوع وطول فترة غيابي وأنا بالي مشغول عليكم
وراح نبدأ من اليوم بقية الدروس حبيباتي وماأقدر أقول غييييييييير
I miss you soooooo much