((قصيده حب))
((قصيده حب))
حبه وحده باليوم والمقدار غالبا يكون 1 ملجم وان شاء الله البنات يفيدونك
دا نة الد نيا
دا نة الد نيا
حبة واحدة فقط والجرام واحد
ishish88
ishish88
الدكتور هو اللى يحدد

ماحدا يقدر يحدد لك حبيبتي حتى لو كان الصيدلى \\

لان الدكتور يعرف حالتك وتفاصيل خاصة ماحد يعرفها غيرك انتى وهو

كمان صحة الحنين من ضمنها

احسنلك روحى وتطمنى حتى لو فات شهر عليكي وانتى مانك دارية

عادى هو ادرى بشغله ولا يمكن احد يفيد احد هنا بكمية الدوا خصوصا الحوامل لان صحة جنينك اهم من اى شيء

ولاتستحق التضحية

والله معاكي
جُـوان
جُـوان
بنات كلكم تقولوا إنه يؤخذ حتى الشهر الـ 3
أنا الآن في الشهر الـ7 وطبيب ما قالي أوقفه ؟
احلى شعور
احلى شعور
حبه يوميا لمدة 3 شهور واوقات يكون لمدة 4 شهور
والله يتمم عليك يارب ...