ميسم ميمو
ميسم ميمو
شكرا أختي نور الإمارات الله ينور عليك حياتك يارب وانشاء الله بجربها وبدي إسئلك جربتيها إنت شي؟
وشكرا حياتي
أختك ميسم
لــــــــــــيــــــــنـــــا
يسلمووووووووووووو
سكارلت
سكارلت
مشكوووورة أختي

وفعلا التمرين راااائع ومجرب
آهات مجروحه
آهات مجروحه
تسلمين عيوني علىهيك موضوع
بس عندي سؤال يالغاليه شاي البقدونش مجفف والا ناخذ من البقدونس الاخضر ونسوي منه الشاي ...

ويسلمووووو مره ثانيه ياعسسسسسسسسسل
manos
manos
شوفى يا نور الامارات
بالنسبة للبقدونس انا فضلت اشرب منة كذا شهر كل يوم الصبح وطعمة وحش بس مش مشكلة المهم انة منزلش البطن بس انا كان عندى جنبى بارز شوية ضيعلى الجوانب اما البطن لا.. بالنسبة للتمرين ممكن هو يكون السبب فى ان البطن راحت اكتر من البقدونس والتمرين هو انك تنامى على ظهرك ولو حترفعى راسك شوية يكون من غير مخدة علشان تشغلى عضلات البطن العليا وبعدين تشفطى بطنك وتعدى لعشرة وتسترخى وترجعى تانى وهكذا لمدة عشر مرات وحولى تزودى كل يوم خمسة لو قدرتى تكررية خمسين مرة يعنى تشفطى وتعدى لعشرة وترجعى وتعيدى تانى حتلاقى نتيجة كويسةوتشفطى باللغة العربية انك تعملى انقباض كامل لعضلات البطن وشكرا:21: