تسلمين عيوني علىهيك موضوع
بس عندي سؤال يالغاليه شاي البقدونش مجفف والا ناخذ من البقدونس الاخضر ونسوي منه الشاي ...
ويسلمووووو مره ثانيه ياعسسسسسسسسسل
بس عندي سؤال يالغاليه شاي البقدونش مجفف والا ناخذ من البقدونس الاخضر ونسوي منه الشاي ...
ويسلمووووو مره ثانيه ياعسسسسسسسسسل
manos
•
شوفى يا نور الامارات
بالنسبة للبقدونس انا فضلت اشرب منة كذا شهر كل يوم الصبح وطعمة وحش بس مش مشكلة المهم انة منزلش البطن بس انا كان عندى جنبى بارز شوية ضيعلى الجوانب اما البطن لا.. بالنسبة للتمرين ممكن هو يكون السبب فى ان البطن راحت اكتر من البقدونس والتمرين هو انك تنامى على ظهرك ولو حترفعى راسك شوية يكون من غير مخدة علشان تشغلى عضلات البطن العليا وبعدين تشفطى بطنك وتعدى لعشرة وتسترخى وترجعى تانى وهكذا لمدة عشر مرات وحولى تزودى كل يوم خمسة لو قدرتى تكررية خمسين مرة يعنى تشفطى وتعدى لعشرة وترجعى وتعيدى تانى حتلاقى نتيجة كويسةوتشفطى باللغة العربية انك تعملى انقباض كامل لعضلات البطن وشكرا:21:
بالنسبة للبقدونس انا فضلت اشرب منة كذا شهر كل يوم الصبح وطعمة وحش بس مش مشكلة المهم انة منزلش البطن بس انا كان عندى جنبى بارز شوية ضيعلى الجوانب اما البطن لا.. بالنسبة للتمرين ممكن هو يكون السبب فى ان البطن راحت اكتر من البقدونس والتمرين هو انك تنامى على ظهرك ولو حترفعى راسك شوية يكون من غير مخدة علشان تشغلى عضلات البطن العليا وبعدين تشفطى بطنك وتعدى لعشرة وتسترخى وترجعى تانى وهكذا لمدة عشر مرات وحولى تزودى كل يوم خمسة لو قدرتى تكررية خمسين مرة يعنى تشفطى وتعدى لعشرة وترجعى وتعيدى تانى حتلاقى نتيجة كويسةوتشفطى باللغة العربية انك تعملى انقباض كامل لعضلات البطن وشكرا:21:
الصفحة الأخيرة
وشكرا حياتي
أختك ميسم