فتاة الحرماان
السلام عليكم
كيف حالك....؟

انا دخلت دورة انجليزي واخذت فيها مستوى الثالث والرابع واخذت بعض الاشياء اللي كتبتيها اختي وراح اكتب الاشياء الجديده علي وبحاول اكرر الاشياء اللي كتبتيها كي ترسخ في مخي00

والمعذره يااستاذه الحبيبــــــــــــه000

in the name of allah
are you well?yes.very well

where do you live?
i live in saudia arabia
what is your name?
my name is ftat

where is your house?
my house is in sexsten street
what do you learn?
i learn is english and use the computer

do you like meet
would you like meet

do you like eggs
would you like milk

what can i do for you
what can i do for you
what can i do for you
what can i do for you
what can i do for you

what is your jop
what is your jop
what is your jop

what do you want
i want milk,meet.orangoes,salda

i need you advice in
i need you advice in
i need you advice in
i need you advice in
i need you advice in

what is your jop?
i work in teasher
فتاة الحرماان
بسم الله الرحمن الرحيم

على بركة الله هذا الواجب استاذه00


what do you want?

what do you learn?


in the name of allah

i work in marketing


do you like eggs?

good day

would you like melk
are you well

where are you live?
do
هنا عندي خطا في المفرده وهي are توضع بدلها do


استاذه حليت الواجب صح ماعندي الا غلط واحد وهو في اين تعيش؟
لكن اتوقع ان لو وضعنا ار بدل دو تعتبر صحيح ايه رايك استاذه؟
قلوووس وردي*
قلوووس وردي*
مراقعت النهار ده:16:
ازيك يا اوستازه :hearts:ازيكو يابنات:hearts:

what do you wount

what do you learn

in the name of allah

i wourke markiting

do you like aggs

good dey

woud like milk

are you well

where are you live



تصحيح الخيبه المهببه:2thmup:


want
work in marketing
day
would
do


فتكو بعافيه لاحسن ماليش وش اعود معاكو
انا هامشي قابل لاادبح:7_5_131:
بنت عززز
بنت عززز
اهلين استاذه كيفك معليش تاخرت على الواجب بس اعذريني اذا عندي اخطا لاني بصراحا انا باديه معاك من الصفر وما اعرف في الانقلش ولا شي وشكرا
بسم الله

where do you want

2 what do you larn

In the name of allah

I work in marketing

do you lik eggs
good bay
would you like malk

are you well
where do you live
بارلا
بارلا
السمكة الفوشية

مشغولة

ليدي

ما شاء الله فرحت فيكون كتيييير...***** الله تكونوا استفدتوا من الاخطاء


أشكركن على أمانتكن