bulbula
bulbula
هلا حبيبتي تلج ..
اعملي كمان تحليل علشان تكوني مطمنه اكتر و الله يشفيكي..
ثلج ابيض2011
ثلج ابيض2011
ان شاء الله بلبلة ولو انى هالايام مكتئبة جدا ومرعوبة وربي يتر

ام مهند وفهد
معلش حبيت افهم بس انتى جاوبتى شمس وقمرة صح؟من باب العلم بالشئ ممكن توضحى كانى زى الاطرش بالزفة من ناحية هالموضوع اشرحى اكتر حبيبتى
bulbula
bulbula
هدي اعصابك و رووووووووئي م في شي مستاهل..
كيف ب
لو عندكم زلازل متل ما صاير عنا هالايام؟؟!! هههههههه
شمس وقمره
شمس وقمره
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته سلامى لكل البنات شمس و قمر بصى ياستى احسبى من وقت ما روحتى للدكتورة 24 ساعة باذن واحد احد تكون البويضة كبرت و وصلت ل 18 مل و معلومة ليكى اذا انتى واخدة منشط مش تخافى لان زى ما استخدمتى حاجة خارجية علشان تكبر اليويضة يبقى برضه لازم تستخدمى حاجة خارجية محفز يعنى علشان تنزل المشكلة اذا كنتى مش واخدة منشطات فكدة البويضة محتاجة متابعة و لازم تتابعيها بالسونار علشان تعرفى هتنزل امتى على العموم يا حبيبتى انتى بكرة على الساعة 1 الظهر مثلا خدى الابرة التفجيرية و اسمها كوريمون خدى 2 امبول الواحد قوته 5000 فكدة انتى تاخدى 10000 2 بودرة فى واحد مياه فهمتى يعنى هتفتحى العلبة هتلاقى جواها امبول به بودرة ومعاه مياه التحلية له هناخد ال 2 امبول ونحليهم بواحد مياه فقط علشان عاوزين التركيز و تحسبى من 32- 36 ساعة وبعدين توكلبى على الله وسوى التوت وان شاء الله ربنا يكرمك بالذكر الصالح اذا كان الموضوع ده كله صعب عليكى اشربى جنزبيل بكثرة يمكن 4 كوب فى اليوم و كمان مش تنسى الشاى الاخضر للقلوية و طبق الفشار الغويط و يا رب نسمع عنك كل خير
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته سلامى لكل البنات شمس و قمر بصى ياستى احسبى من وقت ما روحتى...
ام مهند ربي يخليكي ويفرج همك ماقصرتي يالغاليه تسلمين علا معلوماتك مشكوووووووووووووره ياعسل
انا امس المغرب رحت وكانت البويضه 17 اليوم المغرب بروح واخد الابره الي قلتي عليهاا بيكون صار 24 ساعه الله يوفقك علا نصايحك راح اطبقها ****لله وربي يجززاك خير كنت مهمومه وريحيتيني بنصايحك ياقلبي:39:
شمس وقمره
شمس وقمره
بلبله تسلمين ياعمري ربي يسعدك ويحقق الي ببالك
ثلج ابيض مشكوررررررررره ياعسل