هلا اختي ريمااا كيفك مع الوحم ان شاء الله كويسه ويارب في هذه الساعه يجعل مافي رحمك ولدا ذكرا صالحا يااااااااااااااارب
والتحليل بكره بسويه موعدي المغرب والله يصبرني
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم يابنات انا اختكم فى الله اسماء من مصر وعندى بنوتة ربنا يحفظها لى اسمها رزان وعندها شهرين وانا عندى فضول انى اسألكم انتم ما شاء الله كلكم جربتم الوسائل ده ياترى فى حد حمل وعرف ان فى بطنها ولد ولا لسة وطبعا ده بعد مشيئة ربنا سبحانه وتعالى لانى بجد مش عارفة لسة مش مقتنعة بصراحة
ازيكم يابنات انا اختكم فى الله اسماء من مصر وعندى بنوتة ربنا يحفظها لى اسمها رزان وعندها شهرين وانا عندى فضول انى اسألكم انتم ما شاء الله كلكم جربتم الوسائل ده ياترى فى حد حمل وعرف ان فى بطنها ولد ولا لسة وطبعا ده بعد مشيئة ربنا سبحانه وتعالى لانى بجد مش عارفة لسة مش مقتنعة بصراحة
يقينى بالملك :
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يابنات انا اختكم فى الله اسماء من مصر وعندى بنوتة ربنا يحفظها لى اسمها رزان وعندها شهرين وانا عندى فضول انى اسألكم انتم ما شاء الله كلكم جربتم الوسائل ده ياترى فى حد حمل وعرف ان فى بطنها ولد ولا لسة وطبعا ده بعد مشيئة ربنا سبحانه وتعالى لانى بجد مش عارفة لسة مش مقتنعة بصراحةالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يابنات انا اختكم فى الله اسماء من مصر وعندى بنوتة ربنا...
وعليكم السلام هلا فيك اختي
بنتك مره صغيرونه انصحك تصبري لما تكمل سنه احسن عشان ماتتعبي
وبالنسبه للي جربوا العمل بالاسباب شوفي الجدول للي حملوا "ماشاء الله تبارك الرحمن" اتوقع اول الصفحه بس انتظري شوي عشان يطلع الجدول
صباح الخيرات
الف شكر للي جاوبوني ربي يرزقكم من وااااسع فضله
بس انا لي يومين مرره نغزااات بالمبايض الجنبين .. باقي للدوره 10 ايام ,, يااارب يكون حمل ,, دعواتكم ياحلوين
الف شكر للي جاوبوني ربي يرزقكم من وااااسع فضله
بس انا لي يومين مرره نغزااات بالمبايض الجنبين .. باقي للدوره 10 ايام ,, يااارب يكون حمل ,, دعواتكم ياحلوين
الصفحة الأخيرة
مادخلت ؟؟؟