خشف
•
ليش مايردون قسم الانابيب حسبي الله عليهم
nano03
•
خشف
عاااااااااااادي اتصلي في عيادة أي دكتورة و قولي للسيستر الموجودة تقول لجيهان أو مريم يرودوا عليك ضروري
إدا ما عندك تليفون د.ثريا اتصلي بعيادة د.ريم 44393708
و إدا طلعتلك الدكتورة اطلبي السيستر
لفة طويلة صح؟
الله المستعان.
عاااااااااااادي اتصلي في عيادة أي دكتورة و قولي للسيستر الموجودة تقول لجيهان أو مريم يرودوا عليك ضروري
إدا ما عندك تليفون د.ثريا اتصلي بعيادة د.ريم 44393708
و إدا طلعتلك الدكتورة اطلبي السيستر
لفة طويلة صح؟
الله المستعان.
nonaa
•
حبيبتى نانو انا الحمد لله بخيروالاهل بخير الحمد لله منطقتهم لحد دلوقتى مستقرة الحمد لله وبنتصل بيهم على طول
بس طبعا بقالنا تقريبا اسبوع مش بنام ومتابعين الاخبار ليل ونهار والواحد قلقان جدا على اللي بيحصل في مصر والناس اللي بتموت ربنا يستر
خصوصا بعد هروب البلطجيه والمساجين من السجون واعمال التخريب والحرايق
اللي بيعملوها علاوة على هجومهم على الناس في
بيوتهم ودة طبعا حاجة تخوف وترعب ربنا يستر
دعواتكم لمصر يابنات ان ربنا يحفظها ويعيد لها الامن والامان وكل بلاد المسلمين
بس طبعا بقالنا تقريبا اسبوع مش بنام ومتابعين الاخبار ليل ونهار والواحد قلقان جدا على اللي بيحصل في مصر والناس اللي بتموت ربنا يستر
خصوصا بعد هروب البلطجيه والمساجين من السجون واعمال التخريب والحرايق
اللي بيعملوها علاوة على هجومهم على الناس في
بيوتهم ودة طبعا حاجة تخوف وترعب ربنا يستر
دعواتكم لمصر يابنات ان ربنا يحفظها ويعيد لها الامن والامان وكل بلاد المسلمين
الصفحة الأخيرة