fareda_2000
fareda_2000
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
مرحبا بنات .....
جاء ميعاد الوزن ولقيت نفسى نزلت 2.500 شوى زعلت كنت ناترة اكثر من هيك بس الحمدلله مع انى ما خبصت والله:( ويارب الاسبوع الجاى يكون احسن ادعولى والله نفسيتى تعبانة من اشياء كثيرة تخلى الواحد يضعف بس انشالله ربى يكون معى

ممكن تقولولى كيف اعدل شريط الوزن ...... :hahaha:

انا شفت الاكلات بصفحة 7 بيضل فطيرة الجبن سلطة السيزر وشوربة البصل والدجاج بدى البيتى مو الجاهز للى تعرف ....... ولو جوعنا شو بنعمل ؟؟

تحياتى:26:
camela
camela
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كيف الحال يا بنات ؟؟؟؟؟؟
مدام ماما - فريده - دبدوبه حلوه - سالفتى غير - Betty_Boop - سو*صابرينا*سو
شكرا يا مدام ماما ويا فريده على سؤالكم عنى انا بخير الحمد لله النت ما كانش مضبوظ عند الفتره
اللى فاتت .
fareda
نزولك 2.5 كيلو حلو قوى ما تزعليش المهم اننا نمشى كويس مع الريجيم والنزول بقى ييجى براحته
حتى ولو كان كيلو واحد فى الاسبوع . يعنى انا مثلا من رابع يوم فى الريجيم وانا وزنى ثبت على رقم
معين كنت اتمنى انزل 5 كيلو على نهاية الاسبوع بس الحمد لله 3 كيلو احسن من مافيش
يعنى انا وزنى نزل من 90 إلى 87
بالنسبه لتعديل الشريط فيه رابط كان المفروض تنسخيه وانتى فى آخر خطوه من اعداد الشريط
فى الصفحة الاخيرة اللى بيكون فيها الروابط فيه كلمةimportant فى اعلى الصفحة ودى معها رابط
الرابط ده هو اللى بيمكنك من تعديل الشريط
يعنى لو شفتى توقيع مدام ماما هاتلاقيها وضعت الرابط ده تحت الشريط
انا عملتالرابط ده مع صورة الشريط وذلك بتنشيط الصوره ( الشريط ) والضغط على الايقونه الخاصة
بإضافة رابط ونسخ الرابط ده فى المربع اللى بيظهر . وبكده الشريط اصبح هو نفسه الرابط اللى
ينقلنى لصفحة التعديل .
بالتوفيق للجميع
فراشة pink
فراشة pink
camela camela :
قطرات اهلا بيكى معنا بس قوليلى وزنك كان كام وبقى كام ومشيتى عليه كام اسبوع؟؟؟؟؟ وكنتى بتخبصى فى بعض الاوقات والا لأ ؟ ياللا قولى خلينا نتشجع انا متفائله انشاء الله النتيجة هاتكون كويسه
قطرات اهلا بيكى معنا بس قوليلى وزنك كان كام وبقى كام ومشيتى عليه كام اسبوع؟؟؟؟؟ وكنتى بتخبصى فى...
بنات كيفكم كلكم انشالله ماشين كويس اليوم اول يوم بالأسبوع 6 انشالله أنزل عليه بس وانا بصحة وعافية وأنتو كمان يارب نوصل كلنا للوزن المثالي قولو امين
جودي14
جودي14
بنات كيفكم كلكم انشالله ماشين كويس اليوم اول يوم بالأسبوع 6 انشالله أنزل عليه بس وانا بصحة وعافية وأنتو كمان يارب نوصل كلنا للوزن المثالي قولو امين
بنات كيفكم كلكم انشالله ماشين كويس اليوم اول يوم بالأسبوع 6 انشالله أنزل عليه بس وانا بصحة وعافية...
:) السلام عليكم بنات :)

الله يسعدكم حمسوني معاكم

مع إنه شكلكم زمان بديتو

أنا الرجيم المركب ليه شهرين وأنا نفسي اسويه

أمشي يومين او يوم وبعدين تخبيص

أنا عاجبني لأنه يخلص الجسم من السموم هذا أكثر شئ عجبني فيه

وعشان كمان يحافظ على البشرة والشعر

ولكن العزيمة مافيه لأنه مافيه وجبات كثيرة على طول تجوعي

لكن بحاول إن شاء الله معاكم

أمس أخويه سوالي موقف قهرني مرررررررة قلت لااااااااااازم أنزل وزني

بنات أنا وزني 59 طيب لا تقولو قليل استونو جايتكم بالكلام

كان أخويه جالس جنبي وأنا اسجل في مسابقة رشيقات 2007

لما شافني كتبت وزني 59 إنفجع وقلي كذابه هذا مو زنك قلتله ليه

قلي شكل وزنك 70 تخيلو :icon36:

وفعلاً أخويه مو أول واحد يقلي هذا الكلام

والسبب أنه تخني من تحت يعني الخصر يجنن ومن تحت :hahaha:

عشان كده اللي يشوفني يعطين أكثر من حجمي:(

بنااااااااات الله يسعدكم حمسوني أمشي معاكم على الأقل أسبوعين

ويااااااااااااااارب ما تجي الإجازة إلا وإحنا زي عارضات الأزياء

قولو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين
camela
camela
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
فراشة pinkفينك من زمااااااااااااااااان
كويس ما شاء الله انك فى الاسبوع السادس
فكرينا يا اختى انتى نزلتى قد ايه من بداية الريجيم معلش الذاكره مجهده
ويا ريت تقوليلنا كام كيلو فى كل اسبوع ( الاول - الثانى _ الثالث _ .......................... ) وهكذا
وربنا يتقبل منك الدعوه آميييييييييييييييييييييييييييييييييين

جودى14
احنا بقالنا اسبوع واحد يعنى مش من زمان ولا حاجه
ابداى وسجلى يومياتك هنا معانا وانتى تتحمسى واكيد هانتابعك معانا ان شاء الله
بس المهم انك تتغلبى على الضعف امام الاكل وتكونى عامله حساب ان فيه اعترافات هاتكتبيها هنا وها نهزئك لو عملتى حاجه مخالفه للريجيم .
ويارب يا أختى ربنا يتقبل منك
آميييييييييييييييييييين