صباح الفل ... يا حلوين ..
امبارح ذهبت للعطار اشتري منه توابل ..وجدت عنده عشبة رجل الاسد و مكتوب عليها للتخسيس ..بس شكلها وحش اوى ..سالته عنها قال انها تغلي و تشرب ..فقلت له لا عايزة حاجة توضع على الجسم لا تشرب .بصراحة اخاف اشرب حاجة مضرة ......فقال لي انه بيحضر كريم للتخسيس و الشد يضع بعد الحمام و تنامي فيه والصبح يغسل ...سألته عن مكونات قال لي انها سر المهنة ... احتمال اعدي عليه اليوم و اخذة وإذا نجحت العملية ..حبقى اقول لكم..هو قال لي الن النتيجة تظهر بعد اسبوع ..
بالمناسبة وجدت عندة حاجة تشبه وصف لسان البحر و لما سألته قال لي انه كالسيوم للعصافير ..فهل هذا هو لسان البحر او زبد البحر ..كما يقولون ... ؟؟؟؟
mariouma @mariouma
عضوة فعالة
يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.
عنوود الصيد
•
متشكرين اوي يسلموو:24:
الله يوفقج يا مريومة و تضبط معاج الخلطة وتصيرين:27: :27: :27: :27: :27:
بس عاد لا تنسين خواتج في حواء ................وافينا بالنتائج أول بأول وهذي لج :26: :26: :26:
بس عاد لا تنسين خواتج في حواء ................وافينا بالنتائج أول بأول وهذي لج :26: :26: :26:
مرحبا صبايا 0000
عندي معلومه مهمه بالنسبه لعشبة رجل الاسد
رجل الاسد معروفه من زماااااااااااااااااااااان انها من الاعشاب الخاصة بالتخسيس
وكثيرررررررر من اطباء التغذيه ينصحون فيها
بعطيك مثال واقع بالنسبه لي
اختي كانت عند طبيب تغذيه ومن ضمن برنامج الرجيم الي كتبه لها وصف لها ايضا عشبة رجل الاسد
وبالنسبه للعشبه جدا مفيده ورائعه ومذاقها حلووووووووووو لاني جربتها لكن ما استمريت عليها
تاخذين مقدار ملعقه طعام واحده لكل كوب والوصفه مكتوبه على نفس العبوه
اتمنى اني افدتكم000
احبكم :32:
عندي معلومه مهمه بالنسبه لعشبة رجل الاسد
رجل الاسد معروفه من زماااااااااااااااااااااان انها من الاعشاب الخاصة بالتخسيس
وكثيرررررررر من اطباء التغذيه ينصحون فيها
بعطيك مثال واقع بالنسبه لي
اختي كانت عند طبيب تغذيه ومن ضمن برنامج الرجيم الي كتبه لها وصف لها ايضا عشبة رجل الاسد
وبالنسبه للعشبه جدا مفيده ورائعه ومذاقها حلووووووووووو لاني جربتها لكن ما استمريت عليها
تاخذين مقدار ملعقه طعام واحده لكل كوب والوصفه مكتوبه على نفس العبوه
اتمنى اني افدتكم000
احبكم :32:
mariouma
•
في الحقيقة ..عشبة رجل الاسد ..لم تكن مطحونة... علشان كدة كان شكلها وحش ... زي غصن الشجر و طالع منه زي شعر ..بصراحة خفت اخذها و اشرب منها.
بالنسبة لشكل لسان البحر أو الكالسيوم الي الراجل قال علية ...صفائح بيضاء تقريباً.
في الحقيقة لم اذهب للعطار امس و لكني رحت كارفور سيتي سنتر الي عندنا في مصر ..علشان بدور على كمفورت الاكياس الي يوضع وسط الملابس فيعطيها رائحة حلوة ..بس للاسف لم اجدة ...و انا في قسم العناية بالجسم ..لاقيت كريم مصري مكتوب عليه انه لشد الجسم و مستخرج من الكافور و حاجات ثانية للاسف لا اذكرها ..المهم اشتريته و قلت اجربه و برضة لقيت نفس الشركة منتجه لكريم اخر مستخرج من نبات السعد ..يدهن بعد السويت علشان يأخر نمو الشعر و من ثم يوقفه.. المهم جبت علبة من كل الكريم و لما اجربه سوف اوافيكم بالنتائج و اتمنى تكون طيبة ....
بالنسبة لشكل لسان البحر أو الكالسيوم الي الراجل قال علية ...صفائح بيضاء تقريباً.
في الحقيقة لم اذهب للعطار امس و لكني رحت كارفور سيتي سنتر الي عندنا في مصر ..علشان بدور على كمفورت الاكياس الي يوضع وسط الملابس فيعطيها رائحة حلوة ..بس للاسف لم اجدة ...و انا في قسم العناية بالجسم ..لاقيت كريم مصري مكتوب عليه انه لشد الجسم و مستخرج من الكافور و حاجات ثانية للاسف لا اذكرها ..المهم اشتريته و قلت اجربه و برضة لقيت نفس الشركة منتجه لكريم اخر مستخرج من نبات السعد ..يدهن بعد السويت علشان يأخر نمو الشعر و من ثم يوقفه.. المهم جبت علبة من كل الكريم و لما اجربه سوف اوافيكم بالنتائج و اتمنى تكون طيبة ....
الصفحة الأخيرة