ميساء1984
•
لاحول ولاقوة الا بالله
بعض الردود للاسف تهلك قارئها وتعيشه في جحيم 0000لااله الا الله محمد رسول الله
اختي كوفي اعتقد والله اعلم زوجك يحبك ويموت فيك بعد ولامغصوب ولاشئ والا ماكان قعد معك سنة وعليها ولاانت غبية سلامتك 000بس الغالب عالموضوع زوجك عنده ضعف بدليل محاولاته وعدم اتمامها وانزعاجه من الوضع وهو خايف يخسرك لاسمح الله
انت ابدئ معه من جديد نامي بجنبه وتقربيله وفهميه ان انت تبغي حضنه وحبه وحنانه وبعد كذا بفترة فاتحيه بالموضوع وفهميه انو ماتستغني عنه وووقوليله بداية نروح لشيخ وبعد فترة قوليله ايش رايك نروح للطبيب ومع الرقية بتمشي الامور وباذن الله تفرج والبنات ماقصروا قالولك تجاربهم المشابهة ونجاحهم مع العلاج والامر باذن الله ابسط ماتتخيلين والله يوفقك يارب وقريب باذن الله نشوفك بقسم الحمل بامر الله
بعض الردود للاسف تهلك قارئها وتعيشه في جحيم 0000لااله الا الله محمد رسول الله
اختي كوفي اعتقد والله اعلم زوجك يحبك ويموت فيك بعد ولامغصوب ولاشئ والا ماكان قعد معك سنة وعليها ولاانت غبية سلامتك 000بس الغالب عالموضوع زوجك عنده ضعف بدليل محاولاته وعدم اتمامها وانزعاجه من الوضع وهو خايف يخسرك لاسمح الله
انت ابدئ معه من جديد نامي بجنبه وتقربيله وفهميه ان انت تبغي حضنه وحبه وحنانه وبعد كذا بفترة فاتحيه بالموضوع وفهميه انو ماتستغني عنه وووقوليله بداية نروح لشيخ وبعد فترة قوليله ايش رايك نروح للطبيب ومع الرقية بتمشي الامور وباذن الله تفرج والبنات ماقصروا قالولك تجاربهم المشابهة ونجاحهم مع العلاج والامر باذن الله ابسط ماتتخيلين والله يوفقك يارب وقريب باذن الله نشوفك بقسم الحمل بامر الله
سحررمضان
•
ربنا يشفيه وتعيشوا بسعادة
حاولي تفتحي معاه الموضوع بالراحة وفهميه انه يتعالج وانك مش حتقولي لحد وهو كمان بلاش يفتح الموضوع مع حد
وحتى لو يروح لدكتور بعيد عن مدينتكم علشان محدش يشوفه
معلش استحمليه هو اكيد نفسيته تعبانة اكتر منك
حاولي تفتحي معاه الموضوع بالراحة وفهميه انه يتعالج وانك مش حتقولي لحد وهو كمان بلاش يفتح الموضوع مع حد
وحتى لو يروح لدكتور بعيد عن مدينتكم علشان محدش يشوفه
معلش استحمليه هو اكيد نفسيته تعبانة اكتر منك
الله يساعدك ويفرجها عليك
انا اايد كلمه حق صدقيني زوجك يحبك بس لاتخسريه بالعصبيه والاسلوب الاتهامي
لاتفتحي معاه موضوع الفراش ابدا اتقربي منه وقوليله انا ماابغى منك شي بس ابغى حبك وحنانك
انا ابغاك انت بس
وصدقيني بعد فتره هوه بيحاول يعاشرك من جديد
بس لاتنسي حركات الدلع واللمس والضم وعامليه زي الطفل بين يدك
وان شالله تشوفي النتيجه
وبشريني انتظرك
انا اايد كلمه حق صدقيني زوجك يحبك بس لاتخسريه بالعصبيه والاسلوب الاتهامي
لاتفتحي معاه موضوع الفراش ابدا اتقربي منه وقوليله انا ماابغى منك شي بس ابغى حبك وحنانك
انا ابغاك انت بس
وصدقيني بعد فتره هوه بيحاول يعاشرك من جديد
بس لاتنسي حركات الدلع واللمس والضم وعامليه زي الطفل بين يدك
وان شالله تشوفي النتيجه
وبشريني انتظرك
الصفحة الأخيرة