بلورة الشرق
بلورة الشرق
بنت عزوز

ارحميني

بنتك تحفة بس ما فهمت اش يعني يخمر يعني يعفن

الله يخليها لك
بنت عبد العزيز
في البداية اعمارهم
سنه وشهرين

لبسهم في البيت ؟؟
بجامات وبدل عاديه

لبسهم في الطلعات؟؟بدل بس مخصوصه للطلعات يعني بالعربي رسميه

اكثر ملابس حسيتي انها مفيده وانكرفت وطلعتي حقها خخخخ؟؟
البربتوزات الكامله بالذات في البرد 00

اش تلبسيهم في رجولهم صنادل جزم عادية ولا رياضية؟؟حاليا ماشريت لهم الا صنادل 00بس في العيد لبستهم جزم 00 وانتظرهم متى يمشون عشان احس بحلاوة اللبس عليهم

في النوم اش يكون لبسهم ؟؟بجايم

البنوتات يخلو البكل في شعورهم؟؟ والاولاد الكابات او الطاقية والعقال لو حبيتي تشخصيلهم ؟؟
مايخلوا شي 00يمكن لأني ماعودتهم من يومهم صغار 00الله يعين في البرد
بنت عبد العزيز
بلوره يخمر00يعني يتبلل بقوه مأخوذه من الخمر وهو مايتخمر حتى تحسين ان روحه بتطلع 00عسى وصلت

بنات شفتو برنامج ساعة حوار في المجد اللي ماشافه لايفوته الإعادة بكره ان شاء الله الساعة وحده الظهر و12 بالليل
أنا البلسم
أنا البلسم
بنت عزوز
الله ييسر لك الحج المبرور

والله بنتك تحفه تصلح لمشمش علشان يخلفو كومة مجرمين
وانا بعد اول مره اسمع يخمر بس عذرها حلووووووووو

يالله ياقمرات
بقرا وردي وانااااااام
تصبحون على خير
lidia_mo
lidia_mo
كيفكم ؟

بحل الواجب

في البداية اعمارهم

سنة وشهر

لبسهم في البيت ؟؟


بيجاما خريفى او سالوبيت

لبسهم في الطلعات؟؟


فساتين او بنطلونات وتى شيرتات او بلوفر وطبعا الخاكيت فى الشتا .


اكثر ملابس حسيتي انها مفيده وانكرفت وطلعتي حقها خخخخ؟؟


السالوبيتات


اش تلبسيهم في رجولهم صنادل جزم عادية ولا رياضية؟؟


على حسب اللبس وفصول السنة يعنى فى الصيف مع الفساتين صندل ومع البنطلونات احذية رياضية وفى الخروجات الرسمية احذية كلاسيك .


في النوم اش يكون لبسهم ؟؟


سالوبيتات او بيجامات .

البنوتات يخلو البكل في شعورهم ؟؟ والاولاد الكابات او الطاقية والعقال لو حبيتي تشخصيلهم ؟؟

ابدا ... ابدا ..... ويا ريت انهم يخلعوا البكل ويدوهالى لأ كل خروجة لها بكل جديدة ومعظم البكل عندى يا اما ضاعات يا اما حل واحدة مش لاقية اختها .