نور حياتك بالهدى
•
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
إنجل ايز والله حرام دا الكلام حتى لو مو مسلمين دام ما احتكيتي فيهم ما يجوز تقولي كده
انا ليا تلاته سنين في كندا واعرف جيران وناس كتير قمه الادب حتى يتحلو بأخلاق المسلمييين
الله يهديكي
انا ليا تلاته سنين في كندا واعرف جيران وناس كتير قمه الادب حتى يتحلو بأخلاق المسلمييين
الله يهديكي
الصفحة الأخيرة