لميا2008
لميا2008
الحمد لله انا بخير

وقرات ياسين الحمد لله وشغلت سورة البقرة زى رانيا ما قالت وان شاء الله هقرا الفتح

كل البنات يارب يحفظكم انتم واهلكم

كويت بعد الفجر
واليوم عيد ميلاد دوللى هى نفسها فى عيد ميلاد وهيصه

طبعا مش عرفت افهمها وازعلها عملت امبارح تورته صغنونه وصورتها ولعت الشمعه
علشان افرحها وياروحى انبسطت ونامت على طول

بكره ان شاء الله هسافر لاخويا ابارك له لابنه

ادعو لى وجوزى مش هيروح معنا

ادعو لى لانى بيقلقنى من خوفه على العيال


الحمد لله يارب احسن بكتيييييير
لميا2008
لميا2008
بنات صباح الخير اعصابي تعبانه جدا اخويا في اولى كليه طب فجأه بدون اى مقدمات كده بيقول مش شايف مع ان نظره كويس وكل الاشعه والتحاليل بتعته مفيهاش حاجه ومش عارفين ماله وفي نفس التوقيت اختى لسه عروسه بقالها شهر وفجاه تعبت لقينا الدكتور بيقول اعملى تحاليل وظايف كلى وبيقولنا دى بدايات فشل كلوى الحمد لله حاسه ان ماما هيجيلها انهيار عصبي كل ده في ظرف اليومين اللى فاتوا فجأه كده بدون مقدمات الحمد لله الحمد لله
بنات صباح الخير اعصابي تعبانه جدا اخويا في اولى كليه طب فجأه بدون اى مقدمات كده بيقول مش شايف...
سومه بجد زعلتينى جدا يارب يشفيهم يارب
وان شاء الله ربنا كبير

وحاولى تهدى ماما باى شكل من الاشكال وطبعا ده صعب عليها
أم عبدالله - المدينه
جزاكم الله خير
حبيبه اوسو
حبيبه اوسو
السلام عليكم
ازيكم يا بنات عاملين ايه
ام سوسو
كعادتك دائما
متشكره قوى على سؤالك وعلى رسالتك الرقيقه بجد فرحت قوى بيها
الحمد لله ولا استطيع الا ان احمد الله واثنى عليه
طبعا الظروف لسه ولكنى اطمع فى رحمه الله عز وجل واحسن الظن به
والله احنا ملناش الا ربنا
وبسرعه طبعا
ام شهاب
استغفرى كتير ولعله خير وربنا يشفى مرضاكم يا رب العالمين
عطر
سلامه يوسف
وحاولى فى العسل والليمون
الايام الى مش بدى لولادى فيها
الاقى حنفيه الرشح اشتغلت والسخونيه كمان
عروس
ربنا يروق بالله
لميا
بوسى دوللى وعقبال
10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سنه
رانيا اسبانش
عودا حميدا
ام البنات
يا رب يطمنكم على بابا ويشفيه ىشفاءا لا يغادر سقما
طبعا انا لم اقراء اللفات كله
وسلامى لكل البنات كلهم من غير اسامى عشان منساس حد
حبيبه اوسو
حبيبه اوسو
بنات انا جبت مشروم طازه
ينفع اعينه فى الفريزر ونى ولا مسلوق
وعاوزه اكلات بتتعمل بالمشروم اصلى مش عارفه
ضرورى

عاوزه رايكم فى حاجه مهمه
عندى سبوع سلفتى قريب
وهما من النوع الى بيحب يستعرض جدا ويتباها جدا
ومظاهر ويتقالتو
فى سبوع ابنها الى فات تصوروا انهم طبعا اثناء الحفله ويصورو وفديو والكلام دا محدش افتكر يقدملى مغات
ولا هما هنا
المهم بقا انا مبحبش المبالغه والاستعرض ولا حد يتقالط عليا كده
وبتاثر بسرعه من اى حاجه بتحصل
ايه احسن طريقه للتعامل مع الشخصيه الى زى كده فى المناسبه و على طول
يا ريت تجاوبونى
سلام