بنات انا جبت مشروم طازه
ينفع اعينه فى الفريزر ونى ولا مسلوق
وعاوزه اكلات بتتعمل بالمشروم اصلى مش عارفه
ضرورى
عاوزه رايكم فى حاجه مهمه
عندى سبوع سلفتى قريب
وهما من النوع الى بيحب يستعرض جدا ويتباها جدا
ومظاهر ويتقالتو
فى سبوع ابنها الى فات تصوروا انهم طبعا اثناء الحفله ويصورو وفديو والكلام دا محدش افتكر يقدملى مغات
ولا هما هنا
المهم بقا انا مبحبش المبالغه والاستعرض ولا حد يتقالط عليا كده
وبتاثر بسرعه من اى حاجه بتحصل
ايه احسن طريقه للتعامل مع الشخصيه الى زى كده فى المناسبه و على طول
يا ريت تجاوبونى
سلام
بنات انا جبت مشروم طازه
ينفع اعينه فى الفريزر ونى ولا مسلوق
وعاوزه اكلات بتتعمل بالمشروم اصلى مش...
افكرك بقول الرسول الكريم:
"داووا مرضاكم بالصدقة "