omyosef
omyosef
لا اله الا الله اخلو بها وحدي
لا اله الا الله افني بها عمري
لا اله الا الله ادخل بها قبري
لا اله الا الله يغفر بها ذنبي
لا اله الا الله القي بها ربي

اللهم اغفر لنا وارزقنا واهدينا بفضل لا اله الا الله
فكرين الشيخ كشك رحمة الله عليه انا عمري ما سمعتله شريط بس كنت بجيب كتب الخطب المنبريه بتاعته ما شاء الله بجد كنز رغم انه كان متشدد جدا بس كان علمه واسع ويقنعك بكل حاجه بيقولها ...... اللهم ارحمه رحمة واسعه واجزيه عنا خير الجزاء

انجي يا قمر الحمد لله ان يويو بقي كويس بس ياحبيبتي موضوع الدش لما يكون سخن ده صعب اوي عليهم تخيلي لو انتي سخنه وحد دخلك تحت الدش طبعا هيبقي ارهاق اكتر غير تعب الجسم نفسه انا بحس انه بيتعب الطفل ياعيني
وحاولي تعرفي تفاصيل العلاج بالابر يمكن فعلا ده يبقي احسن
ربنا يطمنك عليه يا جميل ...... بس انتي بجد مسخره قعدت اضحك اوي لما قريت انك عايزه تخسي عشرين كيلو هههههههههههه حجه تمام لا وسبب مقنع كمان

لميا اخبارك ايه دلوقتي يا عمري ان شاء الله تروحو وتيجو بالسلامه من عند اخوكي وكل سنه وبنوتك طيبه وعقبال مييييييييية سنه وطبعا لازم تعميليلها احتفال حتي لو بسيط عشان تفرحيها انا مش فهمت انتي مش كنتي عايزه ليه

ام شهاب ...... الف سلامه ياحبيبتي علي اخواتك اللهم اشفيهم شفاء لا يغادر سقما يارب يطمنكم عليهم ياااااااااارب
حبيبه ....... انتي فين ياجميل وحشتينا بصي انا رأيي انك تروحي السبوع بنية صلة الرحم لو كنتي بتضايقي يعني وماتحطيش في بالك اي حاجه وماتاخديش المواضيع بحساسيه واتبسطي وغيري جو عادتا في المناسبات الي زي كده الناس فعلا بتنسي وبتتلهي انها ترحب بالضيوف او كده وكمان دي فرصه عشان تغيري جو شويه
ايمان ........ ربنا يعينك يارب مه بودي بس انا رأيي فعلا مع انجي ماتحسيسيهوش انك مضايقه ومستعجله واصبري عليه خاااااااااالص حتي لو اخد الموضوع ايام كتير معلش انتي هتتعبي شويه بس عشان تخلصي وترتاحي وممكن تكوني جايبه اي حاجه بيحبها شيكولاته او لعب وتبقي مكافأه وشربيه الفتره دي حليب وعصاير كتير عشان الامساك ربنا ييسر لك الحال يارب
tadoh ازيك يا جميل لنتي فعلا بتختفي فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هايا ....... صباح الفل يا قمر
omyosef
omyosef
خلطه تحفه تخلي الجسم ينور الخلطة دى فظيعة للجسم بتدى نعومة وبياض وريحة اية تحفة للجسم ومرة فى مرة هتلاقى جسمك نور عموما هى بتقعد عندك حوالى شهر او اكتر يعنى اقتصادية عن كريمات الجسم اللى بنشتريها وكمان بتغنى عن الشاور طبعا دة غير فايدتها فى تنعيم الجسم المهم المكونات صابونة دوف مبشورة بمبشرة البصل القديمة عارفينها نص كوب مية ورد 5 ملاعق زيت زيتون 5 ملاعق جلسرين سايل 1 عصير لمونة الطريقة انقعى الصابونة فى مية الورد طول الليل والصبح حطية على النار مع التقليب لغاية ماتلاقى الصابون زى الكريم ضيفى زيت الزيتون والجلسرين وقلبى مرة واطفى النار وبعدين ضيفى اللمونة وقلبى كويس وحطى الخليط فى برطمان زجاج لاستخدام ادهنى كل جسمك بالخلطة هتلاقيها زى الكريم البشرة بتشربها وسبيها اربع ساعات على جسمك ومتخفيش من الريحة الريحة تحفة المهم عند الاستحمام بلى الليفة بالمية وادعكى هتلاقى الجسم بيرغى جدا لغاية ماتخلصى الجسم كلة منطقة منطقة وبعدين ادخلى تحت الدوش ونزلى باقى الصابون وشوفوا بقى البياض واللمعان والنعومة كانك بيبى ومرة فى مرة هتبرقى زى العروسة كدة يالة عايزة اعرف منكم النتايج
خلطه تحفه تخلي الجسم ينور الخلطة دى فظيعة للجسم بتدى نعومة وبياض وريحة اية تحفة للجسم ومرة...
عشان عيونك يا نانسي ....... اي خدمه
بوتا جزاكي الله خير علي المعلومات بجد مفيده جدا انا تقريبا بضيف زنجبيل في كل حاجه عشان فوايده

enn اخبارك ايه ياقمر معلش انا اعترضت علي موضوع الدش لأن بجد بيصعبوا عليه اوي ربنا يكرمك يارب
ROSHANA
ROSHANA
منقووووول

سلطة الجرجير بالمشروم
المقادير :
عدد 3ضمة جرجير بدون السيقان
ربع كيلو مشروم طازج مقطع شرائح
بصل أبيض أو أخضر - حسب الرغبة مقطع لشرائح
تخلط المقادير السابقة مع بعض

خلطة السلطة:
نص كيس خلطة كنور بالفلفل الرومي والريحان
نص كوب زيت زيتون
ملعقة دبس الرمان
ملعقة خل بلساميك
ملعقتين زعتر (عادي)
ملعقة ليمون صغيرة

تخلط جميع المواد الخاصة بالخلطة جيدا بواسطة شوكة .. ثم تضاف إلى سلطة الجرجير أعلاه

ثم تزين بحبوب الرمان الطازجة

وألف صحة وعافية

* ملاحظة:يجب وضع الخلطة على السلطة وتقديمها فوراً
ام البنات المصرية
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ام شهاب او ثومة شفا الله اخواتك وعافهم وانا حاسه بيكى جدا لانى اخويا واختى الاثنين اكتشفنا ان عندهم اورام بس ولله الحمد طلعت حميدة بس فى اماكن حساسه بالمخ وده ابتلا من الله لاحبائه رددى داوما اللهم لااسالك ردا لقضائك ولاكن اسالك اللطف فيه ده من دعاء المصطفى صلى الله عليه وسلم ولو اخوكى عمل كل الاشعه المطلوبه وطلعت سليمه ممكن تكون حاله نفسيه نتيجة ضغط الامتحان لانى شوفت حالات مشبه وممكن حسد خلى ماما تشغل صورة البقرة والمعوذات وكل ما تشوفى اخواتك او حد يزورهم يقول
7 مرات فى سرة لو بيضايقوا او امامهم
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما ده دعاء وسنه عن الرسول فى عيادة المريض
وخلى اختك تتطبق كلام الدكتور بالظبط فى الاكل وزى ما روشانا قالت الصدقة
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفا لايغادر سقما
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما
اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما
tadoh
tadoh
tadoh ازيك يا جميل لنتي فعلا بتختفي فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
السلام عليكم حبيبتي ام يوسف انا هنا جزاكي الله خيرا
علي السؤال بحبك في الله انا كنت مشغولة بشراء الهدايا
هنزل اخر الشهر ان شاء الله ولما ارجع هتواصل معاكم انا
بحبكم جميعا في الله والجميع اخوات بحق بحس اننا بنخاف
علي بعض والجميع يقدم خدماته ونصايحه بكل صدق وهذا
اجمل ما في الموضوع ربنا يبارك فيهم ويارب كما جمعتنا في
الدنيا ان تجمعنا في ظل عرشك يوم لاظل الاظلك آمين .