خلطه تحفه تخلي الجسم ينور
الخلطة دى فظيعة للجسم بتدى نعومة وبياض وريحة اية تحفة للجسم ومرة فى مرة هتلاقى جسمك نور عموما هى بتقعد عندك حوالى شهر او اكتر يعنى اقتصادية عن كريمات الجسم اللى بنشتريها وكمان بتغنى عن الشاور طبعا دة غير فايدتها فى تنعيم الجسم المهم
المكونات
صابونة دوف مبشورة بمبشرة البصل القديمة عارفينها
نص كوب مية ورد
5 ملاعق زيت زيتون
5 ملاعق جلسرين سايل
1 عصير لمونة
الطريقة
انقعى الصابونة فى مية الورد طول الليل والصبح حطية على النار مع التقليب لغاية ماتلاقى الصابون زى الكريم ضيفى زيت الزيتون والجلسرين وقلبى مرة واطفى النار وبعدين ضيفى اللمونة وقلبى كويس وحطى الخليط فى برطمان زجاج
لاستخدام
ادهنى كل جسمك بالخلطة هتلاقيها زى الكريم البشرة بتشربها وسبيها اربع ساعات على جسمك ومتخفيش من الريحة الريحة تحفة المهم عند الاستحمام بلى الليفة بالمية وادعكى هتلاقى الجسم بيرغى جدا لغاية ماتخلصى الجسم كلة منطقة منطقة وبعدين ادخلى تحت الدوش ونزلى باقى الصابون وشوفوا بقى البياض واللمعان والنعومة كانك بيبى ومرة فى مرة هتبرقى زى العروسة كدة يالة عايزة اعرف منكم النتايج
خلطه تحفه تخلي الجسم ينور
الخلطة دى فظيعة للجسم بتدى نعومة وبياض وريحة اية تحفة للجسم ومرة...
لا اله الا الله افني بها عمري
لا اله الا الله ادخل بها قبري
لا اله الا الله يغفر بها ذنبي
لا اله الا الله القي بها ربي
اللهم اغفر لنا وارزقنا واهدينا بفضل لا اله الا الله
فكرين الشيخ كشك رحمة الله عليه انا عمري ما سمعتله شريط بس كنت بجيب كتب الخطب المنبريه بتاعته ما شاء الله بجد كنز رغم انه كان متشدد جدا بس كان علمه واسع ويقنعك بكل حاجه بيقولها ...... اللهم ارحمه رحمة واسعه واجزيه عنا خير الجزاء
انجي يا قمر الحمد لله ان يويو بقي كويس بس ياحبيبتي موضوع الدش لما يكون سخن ده صعب اوي عليهم تخيلي لو انتي سخنه وحد دخلك تحت الدش طبعا هيبقي ارهاق اكتر غير تعب الجسم نفسه انا بحس انه بيتعب الطفل ياعيني
وحاولي تعرفي تفاصيل العلاج بالابر يمكن فعلا ده يبقي احسن
ربنا يطمنك عليه يا جميل ...... بس انتي بجد مسخره قعدت اضحك اوي لما قريت انك عايزه تخسي عشرين كيلو هههههههههههه حجه تمام لا وسبب مقنع كمان
لميا اخبارك ايه دلوقتي يا عمري ان شاء الله تروحو وتيجو بالسلامه من عند اخوكي وكل سنه وبنوتك طيبه وعقبال مييييييييية سنه وطبعا لازم تعميليلها احتفال حتي لو بسيط عشان تفرحيها انا مش فهمت انتي مش كنتي عايزه ليه
ام شهاب ...... الف سلامه ياحبيبتي علي اخواتك اللهم اشفيهم شفاء لا يغادر سقما يارب يطمنكم عليهم ياااااااااارب
حبيبه ....... انتي فين ياجميل وحشتينا بصي انا رأيي انك تروحي السبوع بنية صلة الرحم لو كنتي بتضايقي يعني وماتحطيش في بالك اي حاجه وماتاخديش المواضيع بحساسيه واتبسطي وغيري جو عادتا في المناسبات الي زي كده الناس فعلا بتنسي وبتتلهي انها ترحب بالضيوف او كده وكمان دي فرصه عشان تغيري جو شويه
ايمان ........ ربنا يعينك يارب مه بودي بس انا رأيي فعلا مع انجي ماتحسيسيهوش انك مضايقه ومستعجله واصبري عليه خاااااااااالص حتي لو اخد الموضوع ايام كتير معلش انتي هتتعبي شويه بس عشان تخلصي وترتاحي وممكن تكوني جايبه اي حاجه بيحبها شيكولاته او لعب وتبقي مكافأه وشربيه الفتره دي حليب وعصاير كتير عشان الامساك ربنا ييسر لك الحال يارب
tadoh ازيك يا جميل لنتي فعلا بتختفي فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هايا ....... صباح الفل يا قمر