ازيكم يا نات
الحمد لله يارب انا بحاول ابقى كويسه باى شكل لانى فعلا متعصبه جدا بس ربنا يهون
وانا من النوع اللى بيشيل الهم لاقل مشوار
ام يوسف
وحبيبه وكل البنات وانتوا بخير يارب
حرام الاحتفال بعيد الميلاد
علشان كده يا ام يوسف
لميا2008
•
memsi
•
حبيبه اوسو :
السلام عليكم ازيكم يا بنات عاملين ايه ام سوسو كعادتك دائما متشكره قوى على سؤالك وعلى رسالتك الرقيقه بجد فرحت قوى بيها الحمد لله ولا استطيع الا ان احمد الله واثنى عليه طبعا الظروف لسه ولكنى اطمع فى رحمه الله عز وجل واحسن الظن به والله احنا ملناش الا ربنا وبسرعه طبعا ام شهاب استغفرى كتير ولعله خير وربنا يشفى مرضاكم يا رب العالمين عطر سلامه يوسف وحاولى فى العسل والليمون الايام الى مش بدى لولادى فيها الاقى حنفيه الرشح اشتغلت والسخونيه كمان عروس ربنا يروق بالله لميا بوسى دوللى وعقبال 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سنه رانيا اسبانش عودا حميدا ام البنات يا رب يطمنكم على بابا ويشفيه ىشفاءا لا يغادر سقما طبعا انا لم اقراء اللفات كله وسلامى لكل البنات كلهم من غير اسامى عشان منساس حدالسلام عليكم ازيكم يا بنات عاملين ايه ام سوسو كعادتك دائما متشكره قوى على سؤالك وعلى رسالتك...
ازيك يا ايناس وحشانا مستنين مشاركاتك
انا كمان بحبك في الله وربنا يجمعنا كلنا في ظل عرشه يوم لا ظل الا ظله وربنا يعينك على المشاغل اللى عندك وتوصلي مصر بالسلامة
ازيك يا نانا وحشانى بجد هابعتلك حالا معلش اتشغلت شوية
الوصفة اهى ام مريم اللى كانت كاتباها
خلطه تحفه تخلي الجسم ينور
الخلطة دى فظيعة للجسم بتدى نعومة وبياض وريحة اية تحفة للجسم ومرة فى مرة هتلاقى جسمك نور عموما هى بتقعد عندك حوالى شهر او اكتر يعنى اقتصادية عن كريمات الجسم اللى بنشتريها وكمان بتغنى عن الشاور طبعا دة غير فايدتها فى تنعيم الجسم المهم
المكونات
صابونة دوف مبشورة بمبشرة البصل القديمة عارفينها
نص كوب مية ورد
5 ملاعق زيت زيتون
5 ملاعق جلسرين سايل
1 عصير لمونة
الطريقة
انقعى الصابونة فى مية الورد طول الليل والصبح حطية على النار مع التقليب لغاية ماتلاقى الصابون زى الكريم ضيفى زيت الزيتون والجلسرين وقلبى مرة واطفى النار وبعدين ضيفى اللمونة وقلبى كويس وحطى الخليط فى برطمان زجاج
لاستخدام
ادهنى كل جسمك بالخلطة هتلاقيها زى الكريم البشرة بتشربها وسبيها اربع ساعات على جسمك ومتخفيش من الريحة الريحة تحفة المهم عند الاستحمام بلى الليفة بالمية وادعكى هتلاقى الجسم بيرغى جدا لغاية ماتخلصى الجسم كلة منطقة منطقة وبعدين ادخلى تحت الدوش ونزلى باقى الصابون وشوفوا بقى البياض واللمعان والنعومة كانك بيبى ومرة فى مرة هتبرقى زى العروسة كدة يالة عايزة اعرف منكم النتايج
ازيك يا انجى حمدالله على سلامة يوسف ربنا يتم شفاه على خير
كريم التشقير لسة بعمل بحث وهاشوف واقوللك بس مش رديتى على سؤالى التانى بتاع الحواجب؟؟
الف سلامة عليهم يا ام شهاب ان شاء الله خير استغفري كتير
كل سنة وهي طيبة يا لميا وربنا يتمم لك مشوارك على خير وترجعى بالسلامة
حبيبة ازيك واخبار ولادك ايه ربنا يفك الكرب ويعفو عنك ويصلح حالك
بوتا
جزاك الله خيرا على المعلومات وماشاء الله الزنجبيل فوائده كتير اوى
منى
انتى فين النهاردة ؟؟
كل البنات صباح الخير عليكم:26:
انا كمان بحبك في الله وربنا يجمعنا كلنا في ظل عرشه يوم لا ظل الا ظله وربنا يعينك على المشاغل اللى عندك وتوصلي مصر بالسلامة
ازيك يا نانا وحشانى بجد هابعتلك حالا معلش اتشغلت شوية
الوصفة اهى ام مريم اللى كانت كاتباها
خلطه تحفه تخلي الجسم ينور
الخلطة دى فظيعة للجسم بتدى نعومة وبياض وريحة اية تحفة للجسم ومرة فى مرة هتلاقى جسمك نور عموما هى بتقعد عندك حوالى شهر او اكتر يعنى اقتصادية عن كريمات الجسم اللى بنشتريها وكمان بتغنى عن الشاور طبعا دة غير فايدتها فى تنعيم الجسم المهم
المكونات
صابونة دوف مبشورة بمبشرة البصل القديمة عارفينها
نص كوب مية ورد
5 ملاعق زيت زيتون
5 ملاعق جلسرين سايل
1 عصير لمونة
الطريقة
انقعى الصابونة فى مية الورد طول الليل والصبح حطية على النار مع التقليب لغاية ماتلاقى الصابون زى الكريم ضيفى زيت الزيتون والجلسرين وقلبى مرة واطفى النار وبعدين ضيفى اللمونة وقلبى كويس وحطى الخليط فى برطمان زجاج
لاستخدام
ادهنى كل جسمك بالخلطة هتلاقيها زى الكريم البشرة بتشربها وسبيها اربع ساعات على جسمك ومتخفيش من الريحة الريحة تحفة المهم عند الاستحمام بلى الليفة بالمية وادعكى هتلاقى الجسم بيرغى جدا لغاية ماتخلصى الجسم كلة منطقة منطقة وبعدين ادخلى تحت الدوش ونزلى باقى الصابون وشوفوا بقى البياض واللمعان والنعومة كانك بيبى ومرة فى مرة هتبرقى زى العروسة كدة يالة عايزة اعرف منكم النتايج
ازيك يا انجى حمدالله على سلامة يوسف ربنا يتم شفاه على خير
كريم التشقير لسة بعمل بحث وهاشوف واقوللك بس مش رديتى على سؤالى التانى بتاع الحواجب؟؟
الف سلامة عليهم يا ام شهاب ان شاء الله خير استغفري كتير
كل سنة وهي طيبة يا لميا وربنا يتمم لك مشوارك على خير وترجعى بالسلامة
حبيبة ازيك واخبار ولادك ايه ربنا يفك الكرب ويعفو عنك ويصلح حالك
بوتا
جزاك الله خيرا على المعلومات وماشاء الله الزنجبيل فوائده كتير اوى
منى
انتى فين النهاردة ؟؟
كل البنات صباح الخير عليكم:26:
memsi
•
حبيبة
روحى اقعدى 10 دقائق وامشي تبقي قضيتى الواجب وخلاص
ام يوسف وام البنات وروشانا وهايا
صباح الخير
روحى اقعدى 10 دقائق وامشي تبقي قضيتى الواجب وخلاص
ام يوسف وام البنات وروشانا وهايا
صباح الخير
الصفحة الأخيرة
حبيبه وهايا وام يوسف وروشانا ولميا صباح الحب عليكم
عطر حمد على سلامه يوسف وساعات اللوز خطورتها بتبقى شديدة واطمنك اخواتى كلهم شالوها واحدة باس الى بتتاثر بميكروب البرد بسرعه علشان عن حاجةفى الشعب الهوائيه والباقىزى الفل