المحبة للرسول
ام شهاب اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفا لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما لمياء ربنا يفرجها عليكى باذن الله و كل سنة و بنوتك بخير 00 و كويس انك عملتى كدا اهو تفرحيها و ان شاء الله المشوار يعدى على خير و طمنينا عنك حبيبة اوسو اية يا بنتى فييييينك مش بشوفك على المسنجر لية عيزاكى كدا تنورى يا قمر و باذن الله كل المشاكل هتتحل و الله لو الواحد فضل مستسلم للى هو فية هيكبر مليون سنة بخصوص موضوع سلفتك حاولى زى ما البنات قالولك انك تروحى بنية صلة الرحم و ارضاء الزوج لان دول اهل زوجك و ما تقعديش كتير000 و بردوا ما تمشيش بدرى قوى عشان ما يفتكروش اى حاجة اصل انا يا بنتى بعانى من دا جدااا و لا كدا عاجب و لا كدا عاجب
ام شهاب اسال الله العظيم رب العرش الكريم ان يشفيهم شفاء لايغادر سقما اسال الله العظيم رب العرش...
روشانا

بموت فى ردودك بجد
بحس انها المختصر المفيد
ربنا يباركلك يا رب


هايا
صباح الخير يا جميييييل

ام يوسف
اخبارك اية و اخبار مريم و يوسف

كنزى

سلامة احمد الف سلامة معلش جات متاخرة بس ما كنتش اعرف غير ما قريت اللى فاتنى
يا ريت تدخلى و تطمنينا

ام مريم العسل

مستنينك يا جميل
يالا نورينا زى الاول

ام سوسو السكرة
مش باينة لية انهاردة


enn

ربنا يتمم شفاء ابنك على خير
و ما يحتاج للمضاد باذن الله
و ربنا ييسرلك طريقك باذن الله
لميا2008
لميا2008
المحبه للرسول ازيك ياقمر

اه والله محتاجه حد يطمنى لانى ببقى على اعصابى
ربنا يخليكم لى
ام البنات المصرية
لميا انتى صعديه صينى او تبوانى ايه القلق دة كله حاولى تمسكى نفسك شوية دة بيعمل لود على اعصابك دانتى راحه من قريه لقرايه او من محافظه لمحافظه وبعدين انتى وجوزك كدة خوفكم ههيبقى ضرر للاولاد استعينى بالله وقل لن يصيبنا الاماكتب الله لنا عاوزكى قويه واجمد من كدة دة برجع ساعات البيت قرب 2 الصبح لوحدى ساعة عمليه بابا بس بستعيذ بالله وخلى عندى ثقه فية
اوعى تزعلى انا خايفه عليكى من كثر القلق
**Blue Rose**
**Blue Rose**
المحبه للرسول صباح الخير عامله يارب تكونى احسن حبيبه انا اقتنعت برايك جد جدا وعندى سؤال على حاجة لسه بدرى عليه وفى علم الغيب نفسى اعمل فرح كبير وحلو لبناتى مش عارفةة مدى الحرمانيه فيه هذا انا اخويا عمل فرح فى مسجد فى مدينه نصر مكان للعروس ومكان للعروسه بس انا ماحستش بالفرحة
المحبه للرسول صباح الخير عامله يارب تكونى احسن حبيبه انا اقتنعت برايك جد جدا وعندى سؤال على حاجة...
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ازيكوا يا بنات
معلش داخلة في السريع




ازيك يا عسولة
ربنا يطمنك على يويو يا رب
شفاه الله و عافاه
بصي يا ستي انا كمان شلت اللوز و انا عندي 3 سنين
و مناعتي ماتتوصفش الحمدلله على كل حال
ماما الله يرحمها و يرزقها الفردوس الاعلى كانت دايما تقولي اللوز ماتتشلش الا في الشديد القوي
و كانت زعلانة قوي انهم اتسرعوا و شالولي اللوز بدري بس ماكنوش يعرفوا
و الحمدلله قدر الله و ما شاء فعل
الابر الصينية منتشرة قوي دلوقتي بس يكون حد عنده ضمير
ابن خالتي عملها في مصر لو عايزة المعلومات و البانات اجيبهالك إن شاء الله
و ربنا يقدرلكوا الخير يا رب



لا حول و لا قوة إلا بالله
زعلتيني قوي يا حبيبتي
ربنا يفرج كربكم يا رب
أسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفيهما شفاءا لا يغادر سقما
عليكوا بالصدقات و الدعاء مع اليقين و حسن الظن في الله
بالله عليكي تطمنينا دايما

ميوي
ازيك يا قمر
عملتي ايه في تقديم المدارس و الحوارات دي؟؟
انا مخي هينفجر من التفكير و مش عارفه اعمل ايه
محتاجة رايك يا جميل

كل البنات
ازيكوا يا حبيابي
معلش لازم امشي عشان عمور مزاجه وحش و لسه ورايا حاجات كتير
لميا2008
لميا2008
لميا انتى صعديه صينى او تبوانى ايه القلق دة كله حاولى تمسكى نفسك شوية دة بيعمل لود على اعصابك دانتى راحه من قريه لقرايه او من محافظه لمحافظه وبعدين انتى وجوزك كدة خوفكم ههيبقى ضرر للاولاد استعينى بالله وقل لن يصيبنا الاماكتب الله لنا عاوزكى قويه واجمد من كدة دة برجع ساعات البيت قرب 2 الصبح لوحدى ساعة عمليه بابا بس بستعيذ بالله وخلى عندى ثقه فية اوعى تزعلى انا خايفه عليكى من كثر القلق
لميا انتى صعديه صينى او تبوانى ايه القلق دة كله حاولى تمسكى نفسك شوية دة بيعمل لود على اعصابك...
والله يا بنتى انا بقيت اتعصب جدا من كتر الخوف يعنى لو وقع ولا اتكعبل يقولى انتى كنتى فين

طبعا النت وحواء

واوعى واوعى واوعى

بصراحه حتى العيال لما ينامو كده جنبى واكون عند حد

اقول العيال فين؟

زى المجنونه

هعمل ايه
يارب يسترها يارب

ادعوووووووووووووووووووووووولى

يا بنتى ده انا صعيديه جد عنجد
:D