http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1662120
انا سمعت الحوار ده زمان بس القصه مختلفه والله اعلم هي صحيحه ولا لا بس الاسئله عجبتني
omyosef
•
اولا وحشتونى كالعادة يعنى
وفحت جدا بمادو واناه رجعت اوى اوى اوى
يارب دايما تكونى معانا يارب
وقصة البنت اللى حكتيها يا عروس قفلت قلب والله واتقبض ربنا يحميى ولادنا يارب و يربط عل قلب أمها ويرزها الصبر
ومش هكمل ثواب اللى هى فية لانى بجد مش متخيل الوضع ربنا يحمنا جميعا يارب
ربنا يكرمكم كل اللى قالولى على موضوع التواليت وبودى
بس هو بجد بقى عجيب جبت شيكولات ولعب وخروج ونعمل جيم الكمبيوتر ويأخذ يتكلم فىا لموبايل ويروح لجدة ساكن تحتنا ولا فايدة
وفجأة بقى العصر بقولة يالا نوح نعمل بيبى فضل يعيط لحد ما اتسنج وادية لفت لورا وارزق وقطع النفس
هو بيعمل الحركة دى طبعا غصب عنه ساعات لما يعيط اوى يعنى بس مكنتش بسب تافهه كدا
وطبعا تعب نفسيتى جداااا
هو انا برضو لسة مخلعتش البامبرز انا سيباه ذى ما انجى قالت لكمان شهر بس بنوح ونرجع نلبسة تانى عادى من بابا التعويد بس دا لسة بيلبس كثير بس حاطة دفاية ف الحمام
وبافضل اشجع وجبتل استكر عربيات ومتسكيلات وبالزق له عل ايدية وعملت لوحة وبنلزق فيها وجبتلة الوان ونلون او نشخبط وعماله اعلق فى ورق مشخبك عل الحيط عماله فرح يعنى ولا حياة لمن تنادى
هو اصلا الحمد لله مبعملش بالليل ابدا استحلة من وهو سنة ونصف ناشف تماما الحمد لله بس مشكلتة مش بيحب يروح الحمام
هو شاف ابن عمته مة ومامتة بتولدية الحمام من يومها يقولى لاء انا مبقلدش حد هو بيروح الحمام انا مش هاعمل ذية
بنى هيجنننىىىىىىىىىىى
ادعولى بنا يهون يارب
انجى
سلامة يوسف الف سلامة
بس عايزة أقولك بضو حالتة الل يقررها الدكتور اللى متابعه معاه بس الل متأكدة منه اناه لو اتكررت اكثر من مرتيين فى الشهر وجودها بيكون غلط فصلى استخارة وربنا يعمل الخير يارب
كلكم وحشنى جدااااااااااااا بجد وربنا يسهل واعرف ارغى معاكم كثير بأذن الله
ايمان
وفحت جدا بمادو واناه رجعت اوى اوى اوى
يارب دايما تكونى معانا يارب
وقصة البنت اللى حكتيها يا عروس قفلت قلب والله واتقبض ربنا يحميى ولادنا يارب و يربط عل قلب أمها ويرزها الصبر
ومش هكمل ثواب اللى هى فية لانى بجد مش متخيل الوضع ربنا يحمنا جميعا يارب
ربنا يكرمكم كل اللى قالولى على موضوع التواليت وبودى
بس هو بجد بقى عجيب جبت شيكولات ولعب وخروج ونعمل جيم الكمبيوتر ويأخذ يتكلم فىا لموبايل ويروح لجدة ساكن تحتنا ولا فايدة
وفجأة بقى العصر بقولة يالا نوح نعمل بيبى فضل يعيط لحد ما اتسنج وادية لفت لورا وارزق وقطع النفس
هو بيعمل الحركة دى طبعا غصب عنه ساعات لما يعيط اوى يعنى بس مكنتش بسب تافهه كدا
وطبعا تعب نفسيتى جداااا
هو انا برضو لسة مخلعتش البامبرز انا سيباه ذى ما انجى قالت لكمان شهر بس بنوح ونرجع نلبسة تانى عادى من بابا التعويد بس دا لسة بيلبس كثير بس حاطة دفاية ف الحمام
وبافضل اشجع وجبتل استكر عربيات ومتسكيلات وبالزق له عل ايدية وعملت لوحة وبنلزق فيها وجبتلة الوان ونلون او نشخبط وعماله اعلق فى ورق مشخبك عل الحيط عماله فرح يعنى ولا حياة لمن تنادى
هو اصلا الحمد لله مبعملش بالليل ابدا استحلة من وهو سنة ونصف ناشف تماما الحمد لله بس مشكلتة مش بيحب يروح الحمام
هو شاف ابن عمته مة ومامتة بتولدية الحمام من يومها يقولى لاء انا مبقلدش حد هو بيروح الحمام انا مش هاعمل ذية
بنى هيجنننىىىىىىىىىىى
ادعولى بنا يهون يارب
انجى
سلامة يوسف الف سلامة
بس عايزة أقولك بضو حالتة الل يقررها الدكتور اللى متابعه معاه بس الل متأكدة منه اناه لو اتكررت اكثر من مرتيين فى الشهر وجودها بيكون غلط فصلى استخارة وربنا يعمل الخير يارب
كلكم وحشنى جدااااااااااااا بجد وربنا يسهل واعرف ارغى معاكم كثير بأذن الله
ايمان
um susu
•
صباح الفل والعسل عليكم
عطر: لا يا حبيبتي انجي انا ما بقدرش على زعلك ، تعرفي إحنا بشر ومرات بننسى بنكتب كل اللي عاوزين نقوله بكل مشاركة ، بس يا حبي انا سألت عليه اول مرة في صفحة 77 وكالتالي
:عطر: الف سلامة حبيبتي ليويو ، ربنا يشفيه وحاولي تعملي العملية وهي بسيطة وإن شاء الله يتعافى .
ولا يهمك يا قمر ، حقك علي ، صافي يا لبن؟
ام يوسف: اهلا يا قمر ، والله مينا لسة مرات تصير مرات يرجع الطفح بس فعلا كريم سودو ما نفعش معي خاااااااااالص وبعديها رحت للصيدلية واعطني مرهمين وقالت اخلطيهم مع بعض وادهنيلها مرتين باليوم ونفع والحمد لله.
الف سلامة لروما الحلوة .
باقي البنات ارجع لكم تاني ، بحبكم كلكم في الله.
عطر: لا يا حبيبتي انجي انا ما بقدرش على زعلك ، تعرفي إحنا بشر ومرات بننسى بنكتب كل اللي عاوزين نقوله بكل مشاركة ، بس يا حبي انا سألت عليه اول مرة في صفحة 77 وكالتالي
:عطر: الف سلامة حبيبتي ليويو ، ربنا يشفيه وحاولي تعملي العملية وهي بسيطة وإن شاء الله يتعافى .
ولا يهمك يا قمر ، حقك علي ، صافي يا لبن؟
ام يوسف: اهلا يا قمر ، والله مينا لسة مرات تصير مرات يرجع الطفح بس فعلا كريم سودو ما نفعش معي خاااااااااالص وبعديها رحت للصيدلية واعطني مرهمين وقالت اخلطيهم مع بعض وادهنيلها مرتين باليوم ونفع والحمد لله.
الف سلامة لروما الحلوة .
باقي البنات ارجع لكم تاني ، بحبكم كلكم في الله.
miro
•
صباحو نادي لبن زبادي
ازيكوا يا بنات القعدة عاملين ايه
ميرسي كتير كتير لكل اللي سال على شيكو هو الحمد لله بقى احسن بس محتاج اسبوع كمان في البيت علشان لو راح الحضانة هيعدي الاطفال هناك
مش عارفة لسه اعمل ايه ربنا يدبرها من عنده
كمان من كتر الحبسه في البيت وجوزي مشغول علطوول وبيرجع من الشغل متاخر يعني يوم ما يرجع بدري بيكون 8 بالليل
وطوول النهار ولا بيسال ولا حتى بتليفون
فامبارح كنت بعاتبه وقلبت بخناقة وضيعت كل اللي فات
يلا ربنا يعيني بقى ويصلح لنا الحال
معلش بقالي فترة اخباري كئيبة بس اعمل ايه مينفعش افصل اخبار حلوة كله بقى جاهز ههههه
على العموم وحشتني
وعايزة اطرح نقاش
فعلا لازم الزوج يطمن على مراته وهو قي الشغل ولا خلاص لو راح الشغل بيتشغل وينسى اي حاجة تانية ؟
وحجته منا مطمن عليكم انكوا في البيت
ازيكوا يا بنات القعدة عاملين ايه
ميرسي كتير كتير لكل اللي سال على شيكو هو الحمد لله بقى احسن بس محتاج اسبوع كمان في البيت علشان لو راح الحضانة هيعدي الاطفال هناك
مش عارفة لسه اعمل ايه ربنا يدبرها من عنده
كمان من كتر الحبسه في البيت وجوزي مشغول علطوول وبيرجع من الشغل متاخر يعني يوم ما يرجع بدري بيكون 8 بالليل
وطوول النهار ولا بيسال ولا حتى بتليفون
فامبارح كنت بعاتبه وقلبت بخناقة وضيعت كل اللي فات
يلا ربنا يعيني بقى ويصلح لنا الحال
معلش بقالي فترة اخباري كئيبة بس اعمل ايه مينفعش افصل اخبار حلوة كله بقى جاهز ههههه
على العموم وحشتني
وعايزة اطرح نقاش
فعلا لازم الزوج يطمن على مراته وهو قي الشغل ولا خلاص لو راح الشغل بيتشغل وينسى اي حاجة تانية ؟
وحجته منا مطمن عليكم انكوا في البيت
الصفحة الأخيرة
http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1630279
ام مريم ........... وحشتيني