ماما زوزو
وحشتييييييييييييييييييييييني
miro
•
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة على كل البنوتات
معلش كان النت عندى فاصل بقالة يومين هاقرى اللى فات و ارجعلكم ان شاء الله
معلش كان النت عندى فاصل بقالة يومين هاقرى اللى فات و ارجعلكم ان شاء الله
السلام عليكم....
يارب تقضوا ويك اند سعيد الاسبوع دة ان شاءالله
انا بقي عندي صداع علي طوول وضغطي عالي من الحمل وخايفة جدا والله ربنا يستر
بنات انا منزلة موضوع في بلقيس في ركن عالم التاجرات اسمي هناك ام حبيبة بعرض ستاير حلوة جدا وانا واخدة منها لنفسي اللي حابب منها يقولي وسعر الشحن لدول الخليج حوالينا كتيييييييير زهيد يعني شحن ال 3 ستائر بيتكلف 70 ريال فقط ومتقلقوش من السعر انتوا حبايبي كلكوا
يارب تقضوا ويك اند سعيد الاسبوع دة ان شاءالله
انا بقي عندي صداع علي طوول وضغطي عالي من الحمل وخايفة جدا والله ربنا يستر
بنات انا منزلة موضوع في بلقيس في ركن عالم التاجرات اسمي هناك ام حبيبة بعرض ستاير حلوة جدا وانا واخدة منها لنفسي اللي حابب منها يقولي وسعر الشحن لدول الخليج حوالينا كتيييييييير زهيد يعني شحن ال 3 ستائر بيتكلف 70 ريال فقط ومتقلقوش من السعر انتوا حبايبي كلكوا
الصفحة الأخيرة
مين فيكو بتستخدم سيلك ابيل للمناطق الحساسة وخصوصا منطقة البيكيني
يا ريت اللي تعرف تفيدني لان ناس كتير اختلفوا عليها بين مشجع ورافض
انا مبطقش السويت ومعنديش اختيار غيرها دلوقتي
بس انا سمعت عن حديث الرسول عليه الصلاة والسلام بما معناه انتفوا الابط واحلقوا العانة يعني مش سويت
ارجو الافادة