omyosef
•
ام سوسو القصة رائعه كالعاده بس كان نفسي النهايه تبقي عادله ونشوف انتقام ربنا منهم ... تفتكري في ناس كده في واقع الحياه
enn
•
ام يوسف ...صباح الجمال يا حبى ..يا بنتى السويت دى انا ماعملتهاش الا مرة واحدة فى حياتى ..يوم ما اتجوزت
عروس.....انا امبارح عملت الخلطة السحرية بتعتك بتاعة البيكربونات..بس ماكنش عندى ملح ليمون فاستعملت عصير الليمون وكانت تحفة وبعد ما خلصت كانت ايدى ناعمة زى البيبى...بس عندى ليكى سؤال "ينفع احط صابون جنرال بدل الفيرى ...علشان عايزة اعمل بيها بقية الحيطان بتاعة المطبخ "
انا استعملتها فى الحيطة اللى جنب وورا البوتاجاز وجنب الشفاط وكانت اكتر من روعة بس كنت حاطة فيرى
عروس.....انا امبارح عملت الخلطة السحرية بتعتك بتاعة البيكربونات..بس ماكنش عندى ملح ليمون فاستعملت عصير الليمون وكانت تحفة وبعد ما خلصت كانت ايدى ناعمة زى البيبى...بس عندى ليكى سؤال "ينفع احط صابون جنرال بدل الفيرى ...علشان عايزة اعمل بيها بقية الحيطان بتاعة المطبخ "
انا استعملتها فى الحيطة اللى جنب وورا البوتاجاز وجنب الشفاط وكانت اكتر من روعة بس كنت حاطة فيرى
rawanyo
•
السلام عليكم
عروس ميرسي يا حبيبتي علي البسكويب ان شاء الله اجربه اما بالنسبه لعبد الوهاب مطاوع اه طبعا كنت بقراله انا اول حاجه كنت اعملها يوم الجنعه اجيب الجرنال وافتحه علي البريد واقراه وماما تقعد تزعقلي تقوللي اني غاويه نكد لاني طبعا اقرا من هنا واقعد اعيط وهو كان راجل محترم الله يرحمه ويغفرله ان شاء الله علي فكره له كتب كمان حلوه جدا قريتله كتاب اسمه اقنعة الحب السبعه مجمع فيه قصص حلوه جدا من البريد وكتاب تاني تحفه اسمه عاشوا في حياتي ده مش قصص لكن كتاب حلو جدا
ورده ربنا معاكي ان شاء الله ويوفقك في شغلك
ام يوسف فعلا جربي الماكينه لانها احسن 100 مره من السويت وانا برضه من بعد ما ولدت وانا خلاص بطلت وانا متهيالي انها مسالة تعود يعني واحده صحبتي جربت ومارتحتش خالص عليها لكن انا وكتير اعرفهم خلاص الحمد لله تبنا من العمله الفظيعه ديه
اه صحيح كنت فاكره اقوللك علي المسك انا رحت ولا قيت الي بيبيع اول ما سالت علي المسك طلعلي كذا نوع وهو بيتكلم قاللي ده مسك الغزال للاستخدامات الخاصه لانه مش بيسبب اي حساسيه وامن علي الجسم وطلع فعلا زي ما كانت كتبه عنه واحده ان تولته ب1200 فخدي بالك
عروس ميرسي يا حبيبتي علي البسكويب ان شاء الله اجربه اما بالنسبه لعبد الوهاب مطاوع اه طبعا كنت بقراله انا اول حاجه كنت اعملها يوم الجنعه اجيب الجرنال وافتحه علي البريد واقراه وماما تقعد تزعقلي تقوللي اني غاويه نكد لاني طبعا اقرا من هنا واقعد اعيط وهو كان راجل محترم الله يرحمه ويغفرله ان شاء الله علي فكره له كتب كمان حلوه جدا قريتله كتاب اسمه اقنعة الحب السبعه مجمع فيه قصص حلوه جدا من البريد وكتاب تاني تحفه اسمه عاشوا في حياتي ده مش قصص لكن كتاب حلو جدا
ورده ربنا معاكي ان شاء الله ويوفقك في شغلك
ام يوسف فعلا جربي الماكينه لانها احسن 100 مره من السويت وانا برضه من بعد ما ولدت وانا خلاص بطلت وانا متهيالي انها مسالة تعود يعني واحده صحبتي جربت ومارتحتش خالص عليها لكن انا وكتير اعرفهم خلاص الحمد لله تبنا من العمله الفظيعه ديه
اه صحيح كنت فاكره اقوللك علي المسك انا رحت ولا قيت الي بيبيع اول ما سالت علي المسك طلعلي كذا نوع وهو بيتكلم قاللي ده مسك الغزال للاستخدامات الخاصه لانه مش بيسبب اي حساسيه وامن علي الجسم وطلع فعلا زي ما كانت كتبه عنه واحده ان تولته ب1200 فخدي بالك
enn :
ام يوسف ...صباح الجمال يا حبى ..يا بنتى السويت دى انا ماعملتهاش الا مرة واحدة فى حياتى ..يوم ما اتجوزت عروس.....انا امبارح عملت الخلطة السحرية بتعتك بتاعة البيكربونات..بس ماكنش عندى ملح ليمون فاستعملت عصير الليمون وكانت تحفة وبعد ما خلصت كانت ايدى ناعمة زى البيبى...بس عندى ليكى سؤال "ينفع احط صابون جنرال بدل الفيرى ...علشان عايزة اعمل بيها بقية الحيطان بتاعة المطبخ " انا استعملتها فى الحيطة اللى جنب وورا البوتاجاز وجنب الشفاط وكانت اكتر من روعة بس كنت حاطة فيرىام يوسف ...صباح الجمال يا حبى ..يا بنتى السويت دى انا ماعملتهاش الا مرة واحدة فى حياتى ..يوم ما...
محمد انهارده مع حماتي و بكره ان شاء الله مع ماما و بعدها احتمال كبير يروح الحضانه
هو يوسف عنده اد ايه؟
بالنسبه لموضوع اتصال الزوج انا جوزي نادرا ما يتصل بيا حتي لو هو خارج و هيتاخر كمان بس انا بتصل بيه اقوله ازيك و وحشتني بس بصراحه انا جربت معاه كل حاجه و حاسه ان مفيش فايده فبعمل اللي علي و بحتسب و خلاص اهي ماشيه
اما بالنسبه للسويت انا مش عملتها الا مرتين ف حياتي لكن ف العادي بستخدم ماكينه فينوس حلوه اوي لا السويت بتوجع قوي و بعد ما بعمل بالمكنه بحط زيت بيبي جونسون
انا بقي عندي صداع فظيع هيفرتك دماغي لان محمد نام متأخر و طبعا انا صحيت بدري
امبارح بقي مسحت بالجاز البيت كله و علي السجاد كمان علشان الصيف خلاص داخل و انا عندي نمل كتير و عملت سمان محشي و ملوخيه و رز و كنست و عملت ازاز البيت بالجلنس و مسحت البلكونات
هو يوسف عنده اد ايه؟
بالنسبه لموضوع اتصال الزوج انا جوزي نادرا ما يتصل بيا حتي لو هو خارج و هيتاخر كمان بس انا بتصل بيه اقوله ازيك و وحشتني بس بصراحه انا جربت معاه كل حاجه و حاسه ان مفيش فايده فبعمل اللي علي و بحتسب و خلاص اهي ماشيه
اما بالنسبه للسويت انا مش عملتها الا مرتين ف حياتي لكن ف العادي بستخدم ماكينه فينوس حلوه اوي لا السويت بتوجع قوي و بعد ما بعمل بالمكنه بحط زيت بيبي جونسون
انا بقي عندي صداع فظيع هيفرتك دماغي لان محمد نام متأخر و طبعا انا صحيت بدري
امبارح بقي مسحت بالجاز البيت كله و علي السجاد كمان علشان الصيف خلاص داخل و انا عندي نمل كتير و عملت سمان محشي و ملوخيه و رز و كنست و عملت ازاز البيت بالجلنس و مسحت البلكونات
الصفحة الأخيرة
انن صباح الفل علي فكره انا كمان قررت استغني عن السويت وعذابه واجيب الشفره الي قالت عليها انجي