عروس...عملت البسكويت بتاعك اميارح وطلع تحفة
انوجى حبيبة قلبى....ايه اخبارك يا قمر...عندى ليكى كام سؤال "بصى يا ستى الشيب عندنا فى العيلة وراثة...وانا كنت قبل الحمل اما بعمل صبغة او حنة الى هى جلورى....بس طبعا زى ما انت عارفة دلوقت مش ينفع .....السؤال بقى خلطة الموز اللىانتى قولتى عليها بتغطى الشعر الابيض ولا لا...وبتاخد غلبة فى الغسيل ولا ايه النظام...وانت تقصدى الموزة نفسها صح كده"
معلش هاغلس عليك بكام سؤال كمان...."lady shaver"موجودة فى اسبينيس ... علشان احتمال انزل القاهرة قريب فعايزة اجيبها ...لان انا بستعمل الجليت ومس مريحانى اوى بس احسن من السويت...مسنياك تردى على يا انوج بسرعة ضرورى
يالا سلام مؤقت
عروس...عملت البسكويت بتاعك اميارح وطلع تحفة
انوجى حبيبة قلبى....ايه اخبارك يا قمر...عندى ليكى كام...
انجي قوليلي المسك بتستعمليه بس بعد الطهاره ولا بتستعمليه اكتر من كده
enn واضح ان عندنا مشاكل شبه بعض انا كمان عندي موضوع الشيب ده وراثه ولسه عروس كانت قايلالي علي وصفه لكن كان فيها حنه بس انا عامله هاي لايت بس برضه كنت شفت وصفه في موقع لك وكاتبين عن حاجه اسمها كبت وبتشكر فها بس انت لو بتستعملي الحنه فده عادي مع الحمل متهيالي مفيش مشكله
وديه خلطه لاقيته
االمهم في ذاك اليوم سوينا في الليل الخلطه والمكونه من
في حالة الشعر الوسط الي يكون تحت الكتف بشوي تحطين 4 فنجان كتم + 2 علبة زبادي (حجم صغير) مع إضافة نص ملعقة طعام زيت وفي حاله ماتحسين إن الكتم جااامد ومو قاعد ينخلط وثقيل حاولي تخلطين اكثر .. وإذا ظل جامد .. ضيفي عليه اشوي ماي ربع فنجان (بس لاتكثيرن عشان مايصير مويه .. بعدين مايصبغ زين ) .......
انزين نكمل .. وبنت خالتي حطيت لها 6 فنجان كتم +3 علبة روب حجم صغير لأن شعرها اغلظ مني رغم إن انا وياها نفس الطول تقريباً ..اهي خلته ساعتين وأنا ساعه ونص يمكن .. (يعني ساعه مابعد الحط + ساعة الحط) اهو المفروض اخليها ساعتين بعد ماحطه بس انا كنت مستعجله !
طبعاً نسيت اقول لكم إن للكتم ريحه قويه تشبه ريحته الأعشاب بس والله تهوووون عن الحنا
بووتا وميمسي ودموع وام البنات وهايا ورانيا وكنزي وكهرمانه وكل البنات بحبكوا كلكوا