حمد الله علي السلامه يا لميا ان شاء الله تكوني اتبسطي
ايوه يا انجي مانا قصدي لو ابن يعقوب في غرض في نفسه بتستعمليها ولا مش مفضل تستعمل كتير اصلي محدثه رحت واتصدمت لاقيت التوله ب1200 بس عامل عرض النص ب 360 وجبته بقي وجبت مسك ابيض وعماله احط منه للولاد بعد ما ياخدوا دوش لانه قاللي الابيض ده اخف ويستعمل كتير للاطفال وجبت القطع اللي بيتحط في الدواليب رحت خربت الميزانيه بس اتشجعت لانه عامل عروض الربيع وميرسي يا جميل علي الرد
rawanyo
•
um susu
•
السلام عليكم ورحمة وبركاته:
حبيبتي عطر : رابط تحميل الصور هو
http://www.arab-x.com/
بتروحي على الصفحة وتختاري Browse وتحملي الصورة من جهازك ، بتفتح معك صفحة ثانية اللي مكتوب فيها
رابط تحميل الملف
تختاريه وتعمليه coppy وتيجي للصفحة تبع الرد اللي في عالم حواء وتختاري الصورة اللي فوق الي مرسوم عليها جبلين وتكبسيها وتعملي paste في المستطيل اللي بيطلع وإن شاء الله تزبط معاك يا قمر واي سؤال انا في الخدمة مع حبي.
ودي تجربة الشرح
حبيبتي عطر : رابط تحميل الصور هو
http://www.arab-x.com/
بتروحي على الصفحة وتختاري Browse وتحملي الصورة من جهازك ، بتفتح معك صفحة ثانية اللي مكتوب فيها
رابط تحميل الملف
تختاريه وتعمليه coppy وتيجي للصفحة تبع الرد اللي في عالم حواء وتختاري الصورة اللي فوق الي مرسوم عليها جبلين وتكبسيها وتعملي paste في المستطيل اللي بيطلع وإن شاء الله تزبط معاك يا قمر واي سؤال انا في الخدمة مع حبي.
ودي تجربة الشرح
um susu
•
آه كأنها ما زبطت
مش عارفة بس المرة اللي فاتت كانت دي الطريقة
اتمنى باقي البنات يشرحوا لك الطريقة
مش عارفة بس المرة اللي فاتت كانت دي الطريقة
اتمنى باقي البنات يشرحوا لك الطريقة
um susu
•
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:
لميا: نورتي يا قمر ، حمدا لله على سلامتك وأسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفي أختك شفاءا لا يغادر سقما .
روشانا: تسلمي يا قمر على الوصفات الحلوة مس مصدقة ان الاكلة دي هي المستقعة ده احنا بنعملها اوي بس التسمية بتختلف إحنا بنسميها تبسي الباذنجان.
بالنسبة للبرياني إن شاء الله حكتب لك الطريقة ياقمر.
ام يوسف: تسلم إيدك على الأكلة وجزاك الله خيرا ، بالنسبة للقصة طبعا هو في ناس كدة ، لا تستغربي بس تعرفي لما الواحد يكون طيب وقلبه ابيض بيفكر ان كل الناس كدة ، الحمد لله ان الله رزقنا بقلب صافي خالي من الحقد والحسد والنفاق.
وردة : مبروك رجوعك للشغل وإن شا ءالله يكون قرارك صحيح وربنا يسهل امورك .
عروس: كلامك موزون وصح مية مية ، الله يعينا على طاعة الزوج وحسن التبعل.
رشا(ام روان) : مبروك عليك المسك وتتهني فيه يارب.إن شاء الله يفيدك وتخبرينا بالنتائج
باقي البنات احبكم كلكم وارجع لكم تاني لان مينا بتبكي .
لميا: نورتي يا قمر ، حمدا لله على سلامتك وأسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفي أختك شفاءا لا يغادر سقما .
روشانا: تسلمي يا قمر على الوصفات الحلوة مس مصدقة ان الاكلة دي هي المستقعة ده احنا بنعملها اوي بس التسمية بتختلف إحنا بنسميها تبسي الباذنجان.
بالنسبة للبرياني إن شاء الله حكتب لك الطريقة ياقمر.
ام يوسف: تسلم إيدك على الأكلة وجزاك الله خيرا ، بالنسبة للقصة طبعا هو في ناس كدة ، لا تستغربي بس تعرفي لما الواحد يكون طيب وقلبه ابيض بيفكر ان كل الناس كدة ، الحمد لله ان الله رزقنا بقلب صافي خالي من الحقد والحسد والنفاق.
وردة : مبروك رجوعك للشغل وإن شا ءالله يكون قرارك صحيح وربنا يسهل امورك .
عروس: كلامك موزون وصح مية مية ، الله يعينا على طاعة الزوج وحسن التبعل.
رشا(ام روان) : مبروك عليك المسك وتتهني فيه يارب.إن شاء الله يفيدك وتخبرينا بالنتائج
باقي البنات احبكم كلكم وارجع لكم تاني لان مينا بتبكي .
الصفحة الأخيرة
وحشتونى جدا جدا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا