ازيكم يا بنات وحشتونى عندى كلام كتير
بس عايزة اقول لرونى سلامتك الف سلامة طمنينا عليك
ام سوسو
القصة مؤثرة اوى سبحان الله
عروس
البسكويت المالح شكله حلو هاجربه واقوللك
هارجع تانى اقوللكم على الماكينة
memsi
•
omyosef
•
رشا انا المسك الي عندي الاسود وهو ريحته قويه جدا عشان كده باخد منه يادوبك نقطه مره واحده بعد البيريود وبيعمل سخونه فعلا وتحسي بجفاف انا مش عارفه بس انا جبته ارخص بكتير من الرقم الي قلتيه ممكن يكون الي عندك مركز اكتر يعني اصلي 100%
السلام عليكم
ازيكم يا صحبة الخير معلش اتاخرت عليكم فى الدخول شويتين احنا الحمد لله كويسين ولسه فى مصر على ما جوزى يخلصلنا الورق ان شاء الله
دعواتكم يا اخواتى
بحبكم فى الله
ازيكم يا صحبة الخير معلش اتاخرت عليكم فى الدخول شويتين احنا الحمد لله كويسين ولسه فى مصر على ما جوزى يخلصلنا الورق ان شاء الله
دعواتكم يا اخواتى
بحبكم فى الله
rawanyo
•
ام يوسف هو يا حبيبتي قاللي ان ده اسمه مسك الغزال هو ده الوحيد اللي مفروض يكون يلامس الجلد و فيه نوع تاني اسمه المسك الكعبي وده اللي بيستعمل لتعطير الكعبه وكان تقريبا التوله ب 200 ريال وهو بيستعمل للتعطير الخارجي بس كانت فعلا ريحته تقيله جدا عشان هو للاستعمال الخارجي وهو ده اللي قالهولي
كتكوته فينك من زمان ربنا معاكي ويوفقك ويجمعكم علي خير ان شاء الله
ميمسي ازيك ان شاء الله تكوني كويسه ومستنيين متتاخريش علينا
كتكوته فينك من زمان ربنا معاكي ويوفقك ويجمعكم علي خير ان شاء الله
ميمسي ازيك ان شاء الله تكوني كويسه ومستنيين متتاخريش علينا
الصفحة الأخيرة
بس بصراحه هو جميل جدا بعد ما تستعمليه بتحسي بجفاف ومتهيالي ان ده فعلا من اهم الاسباب اللي بتزود الالتهابات وطبعا الريحه وعلي فكره بتستمر فتره وكمان طبعا زي ما ميرو قالت انت بتحسي عند استخدامه بسخونه خفيفه بس مش تخافي لانها بتروح علي طول وان شاء الله تجربيه ويعجبك وميرسي لميرو وانجي لان هما اللي شجعوني اجيبه انا كنت قريت عنه لكن كنت متردده
ام مريم حمد الله علي سلامتك يا جميل انا عايزه اقوللك حاجه استغفري كتير وانت هتلاقي نفسك مش بتفكري كتير ومش بتحملي هم والله فعلا انا من ساعة ما قاللي جوزي برضه ان عايز ننزل نهائي استغربت نفسي انا في مواقف كانت بتضايقني اقل من كده كنت بتضايق واعيط لكن سبحان الله انا من ساعة ما اتكلمنا في موضوع الاستغفار وانا بدات احاول اركز فيه واستغفر كتير ومتهيالي هو ده السبب اللي مخليني متقبله الموضوع و هاديه اكتر وحسه ان لو هو مصر علي كده يبقي ده الخير لينا حتي لو انا مش شايفه كده معلش طولت عليكي بس فعلا لاني حسه باللي انت فيه و ان شاء الله خير