rawanyo
rawanyo
ام سوسو ازيك يا حبيبتي ربنا يخليكي و عن تجربة المسك انا جربته من كام يوم هو الاسود فعلا ريحته مش قويه زي الابيض عشان كده ناس بتفضل الابيض عشان ريحته اوضح بس انا بالنسبه ليه الاسود احسن لان الابيض من كتر ما ريحته قويه حسيت انه صدعني
بس بصراحه هو جميل جدا بعد ما تستعمليه بتحسي بجفاف ومتهيالي ان ده فعلا من اهم الاسباب اللي بتزود الالتهابات وطبعا الريحه وعلي فكره بتستمر فتره وكمان طبعا زي ما ميرو قالت انت بتحسي عند استخدامه بسخونه خفيفه بس مش تخافي لانها بتروح علي طول وان شاء الله تجربيه ويعجبك وميرسي لميرو وانجي لان هما اللي شجعوني اجيبه انا كنت قريت عنه لكن كنت متردده

ام مريم حمد الله علي سلامتك يا جميل انا عايزه اقوللك حاجه استغفري كتير وانت هتلاقي نفسك مش بتفكري كتير ومش بتحملي هم والله فعلا انا من ساعة ما قاللي جوزي برضه ان عايز ننزل نهائي استغربت نفسي انا في مواقف كانت بتضايقني اقل من كده كنت بتضايق واعيط لكن سبحان الله انا من ساعة ما اتكلمنا في موضوع الاستغفار وانا بدات احاول اركز فيه واستغفر كتير ومتهيالي هو ده السبب اللي مخليني متقبله الموضوع و هاديه اكتر وحسه ان لو هو مصر علي كده يبقي ده الخير لينا حتي لو انا مش شايفه كده معلش طولت عليكي بس فعلا لاني حسه باللي انت فيه و ان شاء الله خير
memsi
memsi
ازيكم يا بنات وحشتونى عندى كلام كتير

بس عايزة اقول لرونى سلامتك الف سلامة طمنينا عليك

ام سوسو

القصة مؤثرة اوى سبحان الله

عروس

البسكويت المالح شكله حلو هاجربه واقوللك

هارجع تانى اقوللكم على الماكينة
omyosef
omyosef
رشا انا المسك الي عندي الاسود وهو ريحته قويه جدا عشان كده باخد منه يادوبك نقطه مره واحده بعد البيريود وبيعمل سخونه فعلا وتحسي بجفاف انا مش عارفه بس انا جبته ارخص بكتير من الرقم الي قلتيه ممكن يكون الي عندك مركز اكتر يعني اصلي 100%
كتكوتة كتكوتة
السلام عليكم
ازيكم يا صحبة الخير معلش اتاخرت عليكم فى الدخول شويتين احنا الحمد لله كويسين ولسه فى مصر على ما جوزى يخلصلنا الورق ان شاء الله
دعواتكم يا اخواتى
بحبكم فى الله
rawanyo
rawanyo
ام يوسف هو يا حبيبتي قاللي ان ده اسمه مسك الغزال هو ده الوحيد اللي مفروض يكون يلامس الجلد و فيه نوع تاني اسمه المسك الكعبي وده اللي بيستعمل لتعطير الكعبه وكان تقريبا التوله ب 200 ريال وهو بيستعمل للتعطير الخارجي بس كانت فعلا ريحته تقيله جدا عشان هو للاستعمال الخارجي وهو ده اللي قالهولي

كتكوته فينك من زمان ربنا معاكي ويوفقك ويجمعكم علي خير ان شاء الله

ميمسي ازيك ان شاء الله تكوني كويسه ومستنيين متتاخريش علينا