ازيكم يا بنوتات عاملين ايه انا عارفه انى مقصرة معاكم بس اعذروني
بصراحة كان نفسي افرح باخباركم بس الحمد لله على كل حال وسبحان الله في حاجة غريبه بنات كتير في منتديات تانيه حصل معاهم نفس اللي حصل هنا حتى صاحبتى اللي قلتلكم عليها انها حامل لما راحت تعمل سونار قالولها الكيس فاضي بس محبتش اقولكم وقتها عشان متقلقوش يارب يفرح قلوبنا كلنا ويرزقنا الذريه الصالحة
ويارب يجي خبر حمل حنين وام اسمى يغير جو الملف شويه وكل البنات المقبلات عالعمليه اللهم امين
nonaa
•
nonaa
•
اما عن اخباري انا الحمد لله لما رحت اشوف نتيجة التحليل بتاع tsh لقيت انه زاد يعنى الخمول زاد عندى وطبعا كلام الدكتورة طلع غلط زي ماتوقعت
ورحت لدكتورة غيرها كتبتلي تحليل اجسام مضاده للغدة الدرقيه قالتلي عشان نعرف سبب ارتفاع الهرمون والنتيجة بعد 10 ايام بصراحة تعبت من دوامة التحاليل وكل دكتور بكلام والله المستعان
وبالنسبه لزوجي راح للدكتور هيثم في العياده المسائيه وقاله لو تحليلك فضل كده هتحتاج خزعه من الخصيه واعطاه فيتامينات وعلاج وقاله يكمل على العلاج الاصلي اللي كان بياخده ودعواتكم ان تحليله يتحسن لانه عمل عمليه الدوالي من 10 شهور وبصراحة انتو عارفين العمليات بهدله واحنا هنا مفيش حد من الاهل معانا دعواتكم يابنات
احبكم كلكم في الله
ورحت لدكتورة غيرها كتبتلي تحليل اجسام مضاده للغدة الدرقيه قالتلي عشان نعرف سبب ارتفاع الهرمون والنتيجة بعد 10 ايام بصراحة تعبت من دوامة التحاليل وكل دكتور بكلام والله المستعان
وبالنسبه لزوجي راح للدكتور هيثم في العياده المسائيه وقاله لو تحليلك فضل كده هتحتاج خزعه من الخصيه واعطاه فيتامينات وعلاج وقاله يكمل على العلاج الاصلي اللي كان بياخده ودعواتكم ان تحليله يتحسن لانه عمل عمليه الدوالي من 10 شهور وبصراحة انتو عارفين العمليات بهدله واحنا هنا مفيش حد من الاهل معانا دعواتكم يابنات
احبكم كلكم في الله
حنين222 :
السلام عليكم شلونكم يا حلوات انا نفسيتي تعبانه لان بعد التنشيط والسحب اسحبوا 11 بويضة تلقحوا منهم خمس وبس واحد من الاجنة زين والباقي ضعاف وهم رجعوا لي ثلاث بس ثاني يوم من الترجيع جاتني نوبة بكاء اعوذ بالله لاني تعبت والله وايد هاذي ثالث محاولة لي وابي اعرف في حد يحمل على الاجنة من الدرجة الثانية والثالثة كنت اتمنى اني احمل بتوم بس ما ادري ربي قادر على كل شي اذا اراد شي فيقول له كن قيكون ادعوا لي بنات واذا فشلت متى اقدر اعيدهاالسلام عليكم شلونكم يا حلوات انا نفسيتي تعبانه لان بعد التنشيط والسحب اسحبوا 11 بويضة تلقحوا...
الله يرزقج يااااارب ولاتفكرين وااايد انا لما سويت الانابيب اول مره ماكنت اعرف شي عنالانابيب ولاشي ابدا وماكنت اعرف انه حمل حساس ومهدد بالاجهاض اي لحظه والله العظيم مستغربه سبحان الله كيف ثبت سافرت الفين كيلو بالسياره ف شهر الثاني وسبحان الله ماصار شي رحت اعراس واروح فوق تحت سبحان الله رغم هذا ثبت ودايما اعبر عن مشاعري بالبكاء سبحان الله وولدت وجبت حمودي:04:
ومن صار عندي نت عرفت كل شي عن اطفال الانابيب وسبحان الله اذا اراد شي وهالذريه ارزاق سبحان الله
ومن صار عندي نت عرفت كل شي عن اطفال الانابيب وسبحان الله اذا اراد شي وهالذريه ارزاق سبحان الله
الصفحة الأخيرة
انتي سوي اللي عليج تريحين وتتبعين الارشادات اللي بيقولها لج دكتورج ... و توكلي على الله ..
انا عني مرجعه من 3 ايام الحمد الله نفسيتي زينة ومتوكلة على الله ..احاول اشغل نفسي ولا اعطي نفسي مجال للتفكير .. و بس