صباح الخير ..
ولكم باك السيدة قطورة .. ياختي الدوام تغير جووو لا تشلين همة .. كم ساعه ولا انتي مخلصة ..بس انتي شدي حيلج و فرحينا :) .. و بيوقف المطوع من الحنة :)
نانووو ان شاء الله ما بتوصلين العشر بس خمس مرات و اللي بعدها ربي بيكرمج ان شاء الله
برررب
ام اسمى
•
nonaa
•
السلام عليكم
ازيكم يا بنوتات وحشتوني جدا
وبشكر كل واحدة سالت عليا ودعت ليا ولاهل مصر وربنا يتقبل منا ومنكم الدعاء ويحفظ مصر وكل بلاد المسلمين اللهم آمين
اعذرونى على تقصيري معكم وعدم مشاركتى معكم لان فعلا الواحد حاسس انه عقله مش في راسه
ومش مركز في اي حاجة وليل ونهار بنسمع في الاخبار حتى وانا نايمه بحلم بالاخبار :)
يارب يعدي الازمة دي على خير وتكون بدايه تحول لكل الشعب المصري للاحسن يارب
ازيكم يا بنوتات وحشتوني جدا
وبشكر كل واحدة سالت عليا ودعت ليا ولاهل مصر وربنا يتقبل منا ومنكم الدعاء ويحفظ مصر وكل بلاد المسلمين اللهم آمين
اعذرونى على تقصيري معكم وعدم مشاركتى معكم لان فعلا الواحد حاسس انه عقله مش في راسه
ومش مركز في اي حاجة وليل ونهار بنسمع في الاخبار حتى وانا نايمه بحلم بالاخبار :)
يارب يعدي الازمة دي على خير وتكون بدايه تحول لكل الشعب المصري للاحسن يارب
nonaa
•
الهاويه الف مبرووك يا حبيبه قلبي معلش متاخرة شويه اعذورينى ويارب يطمنا عليكي بسماع احلى نبض
عامر قلبي ونانو3 و ام اسمى امتى ناويين تعيدو التجربه ربنا يارب يعوض علينا وعليكم بالذريه الصالحة
القطوة ميمى وحشتينا وقلقتينا عليكى الحمد لله انك بخير وان شاء الله تحملى طبيعي قريب اوي ان شاء الله
امل ورجاء ولؤلؤة واتش ار كل اللي ماشين في الخطوات ربنا معاكم ويرزقنا واياكم الذريه الصالحة عاجلا غير اجل
وااو و لين وكل البنات اللي على وش ولادة ربنا يقومكم بالف سلامة يارب
الامهات الحلويين عاملين ايه وازي الكتاكيت معاكم
كل البنات اعذرونى لو نسيت حد معلش مفيش تركيز ربنا يرزقنا واياكم الذريه الصالحة
عامر قلبي ونانو3 و ام اسمى امتى ناويين تعيدو التجربه ربنا يارب يعوض علينا وعليكم بالذريه الصالحة
القطوة ميمى وحشتينا وقلقتينا عليكى الحمد لله انك بخير وان شاء الله تحملى طبيعي قريب اوي ان شاء الله
امل ورجاء ولؤلؤة واتش ار كل اللي ماشين في الخطوات ربنا معاكم ويرزقنا واياكم الذريه الصالحة عاجلا غير اجل
وااو و لين وكل البنات اللي على وش ولادة ربنا يقومكم بالف سلامة يارب
الامهات الحلويين عاملين ايه وازي الكتاكيت معاكم
كل البنات اعذرونى لو نسيت حد معلش مفيش تركيز ربنا يرزقنا واياكم الذريه الصالحة
القطوه ميمي3 :
فديتج يا الغالية ...خلاااص قبل لا اطلع واغيب باااخذ اجازه يومين .. واذا طولت بمدد اجااازتي .. عندكم ها اش رايج ؟:32:.. ويا حياتي اصلا الدكتور ه ثرية طيبه واايد غير انها وايد ناعمه .. بس تدرين عقب ما رحتلها بعد عملية الكي جان تقولي انتي تسوين انابيب ما كان له داعي الكي .. شوي زعلت بس عقب قالت خلاص العملية صارت واستوت الحين جهزي عمرج حق العملية الانابيب عقب شهرين لما ترتاحين .. والله يجيب اللي فيه الخير .. يعني ما تعطيج معنى للاحبااط .. تخليج متفائلة ع طول الله يحميها ****لله ..:04:فديتج يا الغالية ...خلاااص قبل لا اطلع واغيب باااخذ اجازه يومين .. واذا طولت بمدد اجااازتي .....
ههههههههههههههه حلوه يا حلوه بس مسموح لج يومين مششش اكثر مافي واسطه
قريت نتيجة عمليتك ويارب ياقطوه تحملييييييين ذالشهر طبيعي وماتوصلين حق الانابيب يارب
قريت نتيجة عمليتك ويارب ياقطوه تحملييييييين ذالشهر طبيعي وماتوصلين حق الانابيب يارب
الصفحة الأخيرة
الله يرزقني ويرزقج ويرزق كل البنااااااات
خلينا نطول واااحد الحين عشان نطول عشره ههههههه:angry:
الرد حق عمووره وروضه كاتبه فيهم نتيجه الموعد اللي رحتله ..
والحمدلله كل شي تمام
انتي شخبارج شكلج مدااومه وفاتحه من الدوام ولا انتي بالبيت ؟؟؟