فراشة pink
•
بنات كيفكم اليوم ليه شويا يفتحو الموضوع وشوية يقفلو ترى دخت أنا حتى لقيتكم كيف أنشالله ماشي حالكم
دبدوبة حلوه :
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
هلا بنواتاااااااااااات
كيف حالكم خلاص اوعدكم ماخبص وان شاء الله نوصل للي نبيه
جونسره حبيبي ماعرف اشرح شلون نسوي الشريط
اذا تبين اسوي لج بس ماعرف اشرح والله
كيف حالكم خلاص اوعدكم ماخبص وان شاء الله نوصل للي نبيه
جونسره حبيبي ماعرف اشرح شلون نسوي الشريط
اذا تبين اسوي لج بس ماعرف اشرح والله
camela
•
دبدوبة حلوه :
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
السلام عليكم جميعا
كيفكم يا بنات
جونسره
انا لما شفت مشاركتك قلت احاول اعمل واحد لنفسى يمكن اقدر اساعدك
انا ضغطت على شريط الوزن تبع دبدوبه فنقلنى للموقع الخاص بانشاء الشريط
مكتوب فيه نوع الشريط يعنى متابعة وزن او عيد ميلاد اونمو طفل
طبعا انتى اختارى weight loss اللى هو انقاص الوزن
الصفحة التالية بتختارى شكل الشريط واضغطى next لتنتقلى لمرحلة اختيار الرمز المتحرك من عليه وهكذا هاكمل وابقى اقولك
دبدوبه
انتى وحشه مش حلوه احنا زعلانين منك
فراشهpink
انا ماشيه على الريجيم كويس انتظرى هاكتب يومياتى للأمس
كيفكم يا بنات
جونسره
انا لما شفت مشاركتك قلت احاول اعمل واحد لنفسى يمكن اقدر اساعدك
انا ضغطت على شريط الوزن تبع دبدوبه فنقلنى للموقع الخاص بانشاء الشريط
مكتوب فيه نوع الشريط يعنى متابعة وزن او عيد ميلاد اونمو طفل
طبعا انتى اختارى weight loss اللى هو انقاص الوزن
الصفحة التالية بتختارى شكل الشريط واضغطى next لتنتقلى لمرحلة اختيار الرمز المتحرك من عليه وهكذا هاكمل وابقى اقولك
دبدوبه
انتى وحشه مش حلوه احنا زعلانين منك
فراشهpink
انا ماشيه على الريجيم كويس انتظرى هاكتب يومياتى للأمس
دبدوبة حلوه :
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
خلاص لاتزعلووووووووووووووووون مني
معاكم انا
اليوم بدايه جديده بحياتي
معاكم انا
اليوم بدايه جديده بحياتي
camela
•
دبدوبة حلوه :
بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ 17/2/2007 م الوزن عند بداية الرجيم : 86كيلو و 600 جراام طبعا هدفي الاول 70 كيلو :09: وهذا رابط الرجيم للكاتبه الاصليه http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=616662 مع الرجيم بحاول امشي على السير الكهربائي لمدة ساعة يوميا بالاضافة لتعب الجامعه وشغل البيت الله يعين ويثبتناااااااا يارب وبكتب لكم يومياتي كلها باذن الله :26:بنات مثل وماوعدتكم بديت اليوم الرجيم المركب اليوم السبت تاريخ : 30/1/1428 هـ ...
ايوه كده يا دبدوبه
لو خبصتى تانى ما فيش الا كده :angry2::024:
المهم :) اسمعى ياستى بقى ماذا فعلت امس
الافطار : كوب زبادى + 2 برتقاله
موضوع انى التزم بوقت للفطار ده انا ما باعملوش يعنى آخد الزبادى ولوجعت تانى اخد برتقاله وهكذا
ok
الغداء : شوربة خضار
العشاء : علبة زبادى صحيح ده مش فى الريجيم بس مش تخبيص:freak6:
التخبيص بقى : 3 ملاعق سكر مع الشاى على مرتين:06:
اوعوا حد يضرب وخصوصا دبدوبه أنا مش قدها
:44:
بالتوفيق للجميع
:icon35:
لو خبصتى تانى ما فيش الا كده :angry2::024:
المهم :) اسمعى ياستى بقى ماذا فعلت امس
الافطار : كوب زبادى + 2 برتقاله
موضوع انى التزم بوقت للفطار ده انا ما باعملوش يعنى آخد الزبادى ولوجعت تانى اخد برتقاله وهكذا
ok
الغداء : شوربة خضار
العشاء : علبة زبادى صحيح ده مش فى الريجيم بس مش تخبيص:freak6:
التخبيص بقى : 3 ملاعق سكر مع الشاى على مرتين:06:
اوعوا حد يضرب وخصوصا دبدوبه أنا مش قدها
:44:
بالتوفيق للجميع
:icon35:
الصفحة الأخيرة